|
Beta t-shirts - Betaling (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Buoyant |
| De T-shirts zijn er! Ze zullen dit weekend pas verstuurd worden denk ik. |
|
|
| Synthesia |
| Nice!! Ik kijk er al naar uit :) |
|
|
| Jerro |
jeuj :)
nog iet positief aan mn ziek weekend :p |
|
|
| Lady_LizzY |
Ik heb mijn exemplaar al :D
Very nice :toothless |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Lady_LizzY
Ik heb mijn exemplaar al :D
Very nice :toothless |
Foto! Foto! Foto!
;) |
|
|
| Real |
Mijn is vandaag aangekomen.
Mooi, alleen wat groot. :p
Als er iemand mijn XL wil ruilen tegen zijn L, stuur een PM'ke. :)
Bedankt voor de Tshirt jongens, mooi gewerkt. |
|
|
| Push2005 |
Ik heb de mijnen ook :D
Bedankt Benny !! |
|
|
| Jerro |
| hah, ik mijne nog nie :( |
|
|
| Synthesia |
Heb de mijne ook juist binnen gekregen :)
Bedankt Benny ! |
|
|
| Kelly* |
aangekomen!
ben ik nu een echte BETA?! :D |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Real
Mijn is vandaag aangekomen.
Mooi, alleen wat groot. :p
|
Yup, vond ik ook. Die XL is echt wel huge :-)
Hopelijk krimpt die nu nog een beetje in de was :p
Bedankt voor alle moeite Cygnus & Buoyant! |
|
|
|
|