|
Beta t-shirts - Betaling (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by Push2005
Ik droeg mijn shirt vandaag eens in de les... ik kreeg verrassend genoeg toch 3 reacties; wel debiel natuurlijk
1) Wa is da "Trance"?
2) Is trance nie da psychedelisch genre van druggebruikers ?
3) Hij: Cool, een trance t-shirt. Ik luister ook naar trance
Ikke: Ah nice, naar wat dan allemaal ?
Hij: Tranceball, trancelucent, trancescape, ... --> hij noemde gewoon alles op waar trance in voorkwam; en toen ik zei dat ik da belachelijke groepen vond en nie trance representatief zijn verstond hij et nie :wtf:
Wat bestaan er toch veel trancekenners :p |
looooool met wa voor mongo's zit gij in de klas :D |
|
|
| Toni_D2 |
Hello,
hoe zien die shirts eruit? Bestellen gaat echt niet meer?
Ieder heeft zijn favoriete muziekkeuze natuurlijk. Als je zegt dat r&b zuigt, en ze vragen enkele r&b artiesten op te noemen dan sta je ook met je mond vol tanden zeker als je enkel de commerciële r&b artiesten kent. :toothless En op www.r&baddict.com/forums zullen ze je dan ook als mongool bestempelen. |
|
|
| Synthesia |
| quote: | Originally posted by FredNova
Wow, kijk wat ik vond in de Van Dale :nervous:
tran·ce1 (de ~, ~s)
1 toestand van gewijzigd bewustzijn waarbij bovennatuurlijke dingen ervaren worden => hypnose
2 toestand van geestvervoering => extase |
^Yep, en eigenlijk vind ik dat juist wat trance doet (voor een stuk) en wat het zo mooi maakt. Het is niet zoals al de andere muziek, zelfs de meeste andere EDM niet, het is meer een gevoel, een state of mind :) |
|
|
| Bomar |
kzie het tshirt nu ook eindelijk (kzat twee weken op kot)
ook wel wa te groot, maar voor de rest heel mooi
bedankt benny en anderen !! |
|
|
| oliverken |
| kan ik nog een t-shirt bestellen ? zoja , hoe :) |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by oliverken
kan ik nog een t-shirt bestellen ? zoja , hoe :) |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Bestellen zal er voor het eerste half jaar niet inzitten, of er moet heel veel belangstelling komen. |
|
|
|
| Jasperovitsj |
*Bumpediebump*
Aangezien er toch precies interesse is van een paar mensen om een Beta t-shirt te kopen, kunnen we misschien zien of er genoeg interesse is om nog eens een bestelling te plaatsen? :) |
|
|
| Bunz |
| ik ben wel geïnteresseerd deze keer :) |
|
|
| DJ Bart J |
| Me 2... 2 ineens :eyes: |
|
|
| mellow_head |
| Ola weer ne A'penaar :) |
|
|
| DJ Bart J |
| Wat wiltge daar mee zeggen :D |
|
|
| mellow_head |
| Nix, gewoon hier zitte er veel :) |
|
|
|
|