return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Progressive Breaks!!!
View this Thread in Original format
Wael_progressiv
Heyz...

2 Vraagjes aan jullie! :toocool:

01 Wat vinden jullie van progressive break?

02 Weet iemand misschien clubs waar ze deze style draaien?

Thanks.
Djeebie
1. Wel aardig op z'n tijd, maar ik heb toch liever 4/4.

2. Er zijn, voor zover ik weet, geen clubs in Nederland die regelmatig avonden hebben waar breaks worden gedraaid. Je moet het dus hebben van clubavonden waar dj's worden geboekt die breaks draaien.

Ik ken zelf eigenlijk geen dj's die puur breaks draaien. Misschien Hyper of Jonathan Lisle. Iemand als Luke Chable die wel veel breaks produceert draait live toch vaak ook 4/4.
Wael_progressiv
Bedankt voor je antwoord! Ik had al een vermoeden dat dat nog niet echt specifiek gedraaid word ergens...Maar 4/4 is ook okay hoor!!! Weet je toevallig een leuke club waar ze progressive draaien waar geen aggressief sfeertje hangt? :toocool:
Djeebie
Progressive is dit jaar min of meer 'booming' in Nederland :cool: Veel feestjes geweest de afgelopen maanden. Vooral de Panama in Amsterdam is erg goed bezig met z'n programmering. Den Haag heeft een aantal leuke dingen gehad, maar helaas wat minder in het Paard.

En het goeie nieuws: er komt nog heel wat aan de komende maanden. Gewoon regelmatig hier het forum checken. Voor veel feestjes worden aparte threads aangemaakt en anders verschijnt het wel in het progressive topic.

En voor wat betreft die agressieve sfeer. Dat heb ik nog nooit meegemaakt op een prog feestje :)
Wael_progressiv
Thanks voor de info i.i.g.!!! :)
Partyhardy!
Progressive breaks zijn inderdaad erg lekker! :cool:
Maar hoe komt het dat je er nog niet veel vanaf weet? Pas net progressive breaks ontdekt? en agressive sfeer en progressive samen? :conf: vaag...
Wael_progressiv
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Progressive breaks zijn inderdaad erg lekker! :cool:
Maar hoe komt het dat je er nog niet veel vanaf weet? Pas net progressive breaks ontdekt? en agressive sfeer en progressive samen? :conf: vaag...


Hmmm...waaruit maak jij op dat ik er niet veel vanaf weet?:crazy:
Ik weet juist veel van progressive af, alleen wist ik niet waar het gedraaid word omdat ik namelijk niet zo vaak uitga.
eXos
quote:
Originally posted by Wael_progressiv
Hmmm...waaruit maak jij op dat ik er niet veel vanaf weet?:crazy:
Ik weet juist veel van progressive af, alleen wist ik niet waar het gedraaid word omdat ik namelijk niet zo vaak uitga.


Hoe oud ben je dan? 15?

Maar nu je zo weet waar veel progressive gedraait wordt dan ga je ineens wel veel uit?


But anyway. In de ranstad zijn genoeg clubs die gewoon elk weekend lekkere prog draaien. Amsterdam in de Mazzo enzo...
tijs08
quote:
Originally posted by eXos
Amsterdam in de Mazzo enzo...


:haha:
SnuggLe
quote:
Originally posted by Wael_progressiv
Hmmm...waaruit maak jij op dat ik er niet veel vanaf weet?:crazy:
Ik weet juist veel van progressive af, alleen wist ik niet waar het gedraaid word omdat ik namelijk niet zo vaak uitga.


Dat je de vraag stelt zegt genoeg dat je er niet heel veel vanaf weet. Je moet toch een paar feesten naar mijn mening hebben bezocht, DJ's in their natural habitat, om verstand van muziek te hebben.

tijs08
quote:
Originally posted by SnuggLe
DJ's in their natural habitat, om verstand van muziek te hebben.


Zo, net Discovery zitten kijken Bram? :p
eXos
quote:
Originally posted by tijs08
:haha:


Ben ik 4 jaar terug een keertje geweest haha!!

Wel lache tent. Weet alleen niet wat ze tegenwoordig allemaal draaien :tongue2

Maar weer eens naar een feestje gaan. Tis tenslotte al 2 1/2 jaar terug...

EDIT:

Mazzo · Border Community's Goodbye to Mazzo Party

LOL, is die tent dicht ofzo?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement