return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 
DJ Mag Top 100 (pg. 10)
View this Thread in Original format
@win
Nou mensen dat wordt knallen bij der nummer ein vanavond! :toothless
MaGiK54
quote:
Originally posted by ZZandirt



was dat die waar ie een paar weken later dan gepland een goedmaakset van veel uur deed...? topfeestje. kan er nog wel een paar noemen:



Die goedmaakset was zo geeeeeeeeeeil......beste set in NL die ik het afgelopen jaar heb gehoord.....zijn set 1.5 maand ervoor in Berlijn was net iets beter omdattie nog langer was.....:crazy:
DJ_Siesta
hmm paul op 1:haha: , idd echt onbegrijpelijk, maja de verkiezingen zullen in duitsland wel gepromoot zijn he!
ZZandirt
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
onbegrijpelijk,


wat is daar zo onbegrijpelijk aan??
en wie had het dan moeten worden?? (argumenten graag..)
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by ZZandirt
wat is daar zo onbegrijpelijk aan??
en wie had het dan moeten worden?? (argumenten graag..)


naja je hebt wel gelijk het blijft een populariteits verkiezing... Der Paul is gewoon nu ff ietsje populairder, maar als je naar zn dj skills kijkt en zn producties, dan hoort ie meer thuis ergens rond nummer 20 IMO.
ZZandirt
eigenlijk zou nummer 1 t/m (zeg:) 15 gewoon één grote "gedeelde eerste plaats" moeten worden...

(en gelijk is my middle name...:D)
Cosmic
Klapper (tsjap tsjap) van het jaar: Infected Mushroom (nieuw binnen 26)

Grootste stijger: Kai Tracid (up 28)

Grootste daler: Dana (down 49)

En idd, tis niet 'de beste dj verkiezing' maar 'de populairste dj verkiezing'.
magrec
quote:
Originally posted by Cosmic
Klapper (tsjap tsjap) van het jaar: Infected Mushroom (nieuw binnen 21)

Grootste stijger: Kai Tracid (up 28)

Grootste daler: Dana (down 49)


volgens mij zijn, richie hawtin en dj vibe (die zelfs 40 plaatsen is gestegen)toch nog grotere stijgers dan kai.
Stephan B
quote:
Originally posted by Chicane
092 DJ SAMMY :D

Ooooit komt die dag, ik sweer het je swa! :stongue:

haha hulde, quote van t jaar!:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
Ultravibe!
Wat kan die kut MC van Tiesto nou nog door zijn mic kraaien? :stongue: :D

Eigenlijk zijn al die populariteitspolls maar een beetje spoilers van de dancescene. We zouden er gezamenlijk geen aandacht aan moeten geven, maarja..

Cosmic
quote:
Originally posted by Cosmic
Klapper (tsjap tsjap) van het jaar: Infected Mushroom (nieuw binnen 26)

Grootste stijger: DJ Vibe(up 40) WIE is dat??


Grootste daler: Dana (down 49)

En idd, tis niet 'de beste dj verkiezing' maar 'de populairste dj verkiezing'.
HBtje
heerlijk :toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 
Privacy Statement