|
DJ Mag Top 100 (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| @win |
| Nou mensen dat wordt knallen bij der nummer ein vanavond! :toothless |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
was dat die waar ie een paar weken later dan gepland een goedmaakset van veel uur deed...? topfeestje. kan er nog wel een paar noemen:
|
Die goedmaakset was zo geeeeeeeeeeil......beste set in NL die ik het afgelopen jaar heb gehoord.....zijn set 1.5 maand ervoor in Berlijn was net iets beter omdattie nog langer was.....:crazy: |
|
|
| DJ_Siesta |
| hmm paul op 1:haha: , idd echt onbegrijpelijk, maja de verkiezingen zullen in duitsland wel gepromoot zijn he! |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
onbegrijpelijk, |
wat is daar zo onbegrijpelijk aan??
en wie had het dan moeten worden?? (argumenten graag..) |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
wat is daar zo onbegrijpelijk aan??
en wie had het dan moeten worden?? (argumenten graag..) |
naja je hebt wel gelijk het blijft een populariteits verkiezing... Der Paul is gewoon nu ff ietsje populairder, maar als je naar zn dj skills kijkt en zn producties, dan hoort ie meer thuis ergens rond nummer 20 IMO. |
|
|
| ZZandirt |
eigenlijk zou nummer 1 t/m (zeg:) 15 gewoon één grote "gedeelde eerste plaats" moeten worden...
(en gelijk is my middle name...:D) |
|
|
| Cosmic |
Klapper (tsjap tsjap) van het jaar: Infected Mushroom (nieuw binnen 26)
Grootste stijger: Kai Tracid (up 28)
Grootste daler: Dana (down 49)
En idd, tis niet 'de beste dj verkiezing' maar 'de populairste dj verkiezing'. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Klapper (tsjap tsjap) van het jaar: Infected Mushroom (nieuw binnen 21)
Grootste stijger: Kai Tracid (up 28)
Grootste daler: Dana (down 49) |
volgens mij zijn, richie hawtin en dj vibe (die zelfs 40 plaatsen is gestegen)toch nog grotere stijgers dan kai. |
|
|
| Stephan B |
| quote: | Originally posted by Chicane
092 DJ SAMMY :D
Ooooit komt die dag, ik sweer het je swa! :stongue: |
haha hulde, quote van t jaar!:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| Ultravibe! |
Wat kan die kut MC van Tiesto nou nog door zijn mic kraaien? :stongue: :D
Eigenlijk zijn al die populariteitspolls maar een beetje spoilers van de dancescene. We zouden er gezamenlijk geen aandacht aan moeten geven, maarja.. |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Klapper (tsjap tsjap) van het jaar: Infected Mushroom (nieuw binnen 26)
Grootste stijger: DJ Vibe(up 40) WIE is dat??
Grootste daler: Dana (down 49)
En idd, tis niet 'de beste dj verkiezing' maar 'de populairste dj verkiezing'. |
|
|
|
| HBtje |
| heerlijk :toothless |
|
|
|
|