|
DJ Mag Top 100 (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| MennoB |
| quote: | Originally posted by Disney
Eigenlijk wil ik altijd alleen maar namen in mijn lijst zetten die ik live heb gezien, maar voor Shiloh heb ik dit jaar een uitzondering gemaakt. |
Wie is/zijn dat eigenlijk dan? |
|
|
| Disney |
| quote: | Originally posted by MennoB
Wie is/zijn dat eigenlijk dan? |
| quote: | Shiloh
Dubbed "Breaks Men of the Moment" by Hooj.com, brothers Colin and Justin Moreh are the 2 peas that form the Shiloh pod. They are one of the hottest and most prolific producers around, amassing an incredible body of released work in such a short time?as is almost never seen. Perhaps the busiest production duo this year, Shiloh is remixing the likes of Quivver and Human Movement and have enjoyed huge support by the who?s who list of the biggest progressive DJ?s including Sasha, James Zabiela, John Digweed, Jonathan Lisle, Hernan Cattaneo, Luke Chable, Tayo, Nick Warren, Adam Freeland, BLIM, Meat Katie, etc., numerous plays on BBC Radio One, and their records have topped hype charts and record shop sales charts the world over, with their first offering, the massive "Will U Ever Come Around", signed to a reality TV series in the UK.
Their first album, a double-CD release, is due in early 2005! |
[edit]
Album waar ze het over hebben in dit stukje zou elk moment moeten uitkomen. Is een paar keer uitgesteld blijkbaar, maar nu moet het echt gaan komen.
[/edit]
Bron: http://www.hybridized.org/ |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by MennoB
Wie is/zijn dat eigenlijk dan? |
Zo, onder welke steen heb jij gezeten? |
|
|
| Disney |
| quote: | Originally posted by tijs08
Zo, onder welke steen heb jij gezeten? |
Niet in de progressive thread denk ik :D |
|
|
| MennoB |
Hahaha nee dat klopt.. Hou de Progressive scene niet zo bij. Had al wel een vermoeden dan het om prog ging, maar wilde het toch zeker weten :)
Iig bedankt voor de informatie!! |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Disney
Album waar ze het over hebben in dit stukje zou elk moment moeten uitkomen. Is een paar keer uitgesteld blijkbaar, maar nu moet het echt gaan komen.
|
Inderdaad dit album zou eigenlijk in augustus uit komen maar hun label heeft besloten om hem pas in het begin van 2006 uit te brengen omdat er nu nu al zoveel albums uitkomen.
Ben zeer benieuwd naar dit album, 2cd's 160 minuten vol met nieuw werk! :cool:
Check ook hun vette site: Shiloh site
Staan een aantal filmpjes op waaronder 1ntje genaamd "Finishing last album track" deze track gaat "Melt" heetten, super plaat! dat beloofd wat! :) |
|
|
| Remy D |
Dit ga ik stemmen:
1: DJ Tiësto
2: DJ JP
3: Desyn Massiello
4: Armin van Buuren
5: James Holden |
|
|
| kolkiewolkie |
Ik ga dit jaar niet stemmen.
1) Ik vind zulke charts onzin. Vergelijkbaar met autoverkoopstatistieken: niet de beste maar de saaiste staat bovenaan.
2) Ik heb dit jaar nauwelijks mensen zien/horen draaien :eek: ! En wat ik gehoord heb vond ik zeker niet het beste wat de wereld te bieden heeft!
Oja, afhankelijk van hoeveel ruchtbaarheid er aan deze verkiezing wordt gegeven verwacht ik dat Tiesto gewoon weer no.1 wordt. Hoe meer ruchtbaarheid hoe groter de kans dat ik gelijk heb ;) . Al is het alleen maar omdat de op TA geldende mening in het algemeen niet opgaat voor de rest van de wereldbevolking :D . |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Ik ga dit jaar niet stemmen. |
Je bent gewoon lui :o |
|
|
| Roger |
Heb ook niet gestemd, het wordt allemaal veel te commercieel! Hoe hoger je staat hoe meer boekingen enz..
kreeg elke dag minstens 5 mailtjes met "vote for". Super irritant!!:whip:
het zal me ook verder allemaal een worst wezen wie er bovenaan staat:rolleyes: |
|
|
| jp |
Hum ik heb ook al diverse mailtjes gehad om op Armin en PvD te stemmen. Van Tijs nog niks gehad maar goed ik heb dan ook een prima spam/virusfilter :D
Ze zoeken het ook maar uit, de beste DJ's zitten zo rond plaats 10 - 50 |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by jp
Ze zoeken het ook maar uit, de beste DJ's zitten zo rond plaats 10 - 50 |
Ja Gielen!! :eyes: |
|
|
|
|