return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 
DJ Mag Top 100 (pg. 5)
View this Thread in Original format
Muppy
quote:
Originally posted by Vertigo
Ik sluit me hier bij aan, alhoewel ik Andy Moor op 4 zou zetten (wat een producer..)

hey eindelijk iemand met dezelfde smaak als ik!:D
DJ_Siesta
zat laatst pvd te luisteren, raar dat hij nu opeens wel kan mixen met met zn laptoppie... vroeger bakte hij er totaal niks van!
michiel
ik hoop tegen beter weten in dat er dit jaar wat variatie in de lijst zal zitten
ik stem op roger sanchez en de rest zal me jeuken
die gozer was meesterlijk in de panama en zn essential mix en queen-sets zijn heerlijk

ciao

michiel
tijs08
quote:
Originally posted by michiel
ik hoop tegen beter weten in dat er dit jaar wat variatie in de lijst zal zitten
ik stem op roger sanchez en de rest zal me jeuken
die gozer was meesterlijk in de panama en zn essential mix en queen-sets zijn heerlijk

ciao

michiel

Helemaal mee eens!
Endless_Trance
Hopelijk maakt het "team" van Tiesto niet weer een Top 40 # tijdens het stemmen, anders blijft plakken op #1.

"maar we lkkr blijven plakken" <<< Albert Heijn

Hopelijk,,,,

1. Armin van Buuren
2. Above and Beyond
3. Sander van Doorn :eyes:
4. Matthew Dekay
5. Rank-1 :eek:
Glaniskanis
quote:
Originally posted by Muppy
dat denk ik ook...het valt me trouwens op dat iedereen wel Paul van Dyk noemt, en er dan bijzet: 'altijd goed' en 'gewoon goed'. Er worden niet echt veel meningen genoemd.

Haha lees mijn post op pagina 1 er nog ff op na dan snap je em wel denk ik :)
Tim81
dj pdv
1. Ferry Corsten
2. Tiesto
3. Armin van Buuren
4. Marco V
5. Markus Schulz

Ferry Corsten is voor mij de nummer 1 dit jaar. Ik heb hem dit jaar 5 keer gezien en hij heeft me elke keer niet teleurgesteld. Integendeel, hij was elke keer de man van de avond/dag. Verder vind ik zijn nieuwe mix cd (passport kingdom of the netherlands) erg lekker. Kortom mijn nummer 1, ondanks de onvergetelijk nachten bij TIC 2 en op de ISOS4 release forum party van Tiesto.
DJ_Siesta
1. armin
2. erick e
3. laidback luke
4. roog
5. d-rashid
Ouwe Dwaas
1. Armin van Buuren
2. Tiesto
3. Deep Dish
4. Roger Sanchez
5. Marco V

Partyhardy!
Niet verrassend, gewoon de 5 beste :D =>
1. Sasha
2. John Digweed
3. Hernan Cattaneo
4. Anthony Pappa
5. Dave Seaman
Tim81
Zoals in de allereerste post vermeld heb ik gekozen voor...
1. Sasha
2. Hernan Cattaneo
3. John Digweed
4. Satoshi Tommiie
5. Stiekem toch gekozen voor Infusion...

Deze stem is ten koste gegaan van Deep Dish, Sander Kleinenberg of Danny Howells... Zie het als een soort aanmoedigingsprijs! Ook om ze wat vaker in NL te krijgen :toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 
Privacy Statement