|
DJ Mag Top 100 (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| emma |
1. Armin van Buuren
2. Sasha
3. Markus Schulz
4. Joris Voorn
5. Alexander Kowalski |
|
|
| Arno F |
1. James Zabiela
2. James Holden
3. Sasha
4. Superpitcher
5. Tiesto |
|
|
| Dj_Day-V |
1. Armin van Buuren
2. Tiesto
3. Ferry Corsten
4. Mark Norman
5. Yoji Biomehanika |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by eXos
Enigzins hoop ik wel gewoon dat hij wint. Toch een beetje dat vaderlandsliefde wat naar boven komt. :D |
armin, marco en ferry zijn ook NL:rolleyes: |
|
|
| Chicane |
als armin het wordt stop ik met dance muziek luisteren :p
exit armin plxplxplx kthnx |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Chicane
als armin het wordt stop ik met dance muziek luisteren :p
exit armin plxplxplx kthnx |
!addquote als armin het wordt stop ik met dance muziek luisteren :p By Chicane |
|
|
| Chicane |
| lol :) goeie ouwe tijd, straks eens kijken hoe mn bnc nog idled overal :) |
|
|
| ahp2002 |
Ik moest echt lachen, zat toevallig vandaag een oude column uit 2004 van Nico Dijkshoorn te lezen
| quote: | | Een stuitende vertoning. Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement. |
Dat met Walt Disney en pretpark is best wel uitgekomen
:) best grappig |
|
|
| eXos |
| quote: | Originally posted by Chicane
lol :) goeie ouwe tijd, straks eens kijken hoe mn bnc nog idled overal :) |
Nyana has been idle 153hrs 24mins 26secs, signed on Fri Aug 19 05:33:36
Anders ga ik m wel als Bot gebruiken! |
|
|
| Disney |
- Hernan Cattaneo
- Sasha
- Marco V
- James Holden
- Shiloh
Dit is hem geworden. Ik zal de komende dagen nog een paar momenten hebben dat ik me realiseer dat ik er anderen in had moeten zetten. Alleen de 1e twee staan als een huis. |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Disney
[*]Shiloh
|
Goed dat ik nog niet gestemd heb! Die mag ik natuurlijk niet vergeten! :rolleyes: :cool: |
|
|
| Disney |
| quote: | Originally posted by tijs08
Goed dat ik nog niet gestemd heb! Die mag ik natuurlijk niet vergeten! :rolleyes: :cool: |
Eigenlijk wil ik altijd alleen maar namen in mijn lijst zetten die ik live heb gezien, maar voor Shiloh heb ik dit jaar een uitzondering gemaakt. |
|
|
|
|