return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
היום נציגי האומן נכנסים לכלא (pg. 2)
View this Thread in Original format
m0sh
מי שמעלים מס מגיע לו לשבת בכלא
זה לא צחוק ,הם רמאים ורודפי בצע!
Shahar
quote:
Originally posted by m0sh
מי שמעלים מס מגיע לו לשבת בכלא
זה לא צחוק ,הם רמאים ורודפי בצע!


עזובתךך..מס הכנסה מזיין את כולם הוא לא יכול לבכות
זה כמו חברות ביטוח שבאות בטענות לאנשים שמרמים נו
Star
מי שמעלים מס מגיע לו
הצדעה!!!!!!
yahel222
נכון שהאומן בחיפה נסגר אבל זה בגלל בעיות עם המשטרה
בלי קשר לזה שהם נכנסים לכלא
והאומן ירושלים ות"א ימשיכו לפעול כרגיל

ומי שאמר שכולם עוברים על החוק הזה אז זה סבבה אז הוא אדיוט[
כי אם כולם היו רוצחים בלי להיתפס (כמו שבערך קורה די הרבה) אז זה בסדר לרצוח ?????

נכון שחצי מהעצמאיים במדינה מעלימים מס
אבל יש הבדל אם זה 2000 שקל בחודש או 2 מליון !!!
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by yahel222
נכון שהאומן בחיפה נסגר אבל זה בגלל בעיות עם המשטרה
בלי קשר לזה שהם נכנסים לכלא
והאומן ירושלים ות"א ימשיכו לפעול כרגיל

ומי שאמר שכולם עוברים על החוק הזה אז זה סבבה אז הוא אדיוט[
כי אם כולם היו רוצחים בלי להיתפס (כמו שבערך קורה די הרבה) אז זה בסדר לרצוח ?????

נכון שחצי מהעצמאיים במדינה מעלימים מס
אבל יש הבדל אם זה 2000 שקל בחודש או 2 מליון !!!


אז לפי משאתה אומר אם מישהו מנסה לדקור לא צריך להעמיד אותו לדין כי זה עומד בהשוואה ל-2000 שקל
אבל אם מישהו רצח זה ה-2 מיליון
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אז לפי משאתה אומר אם מישהו מנסה לדקור לא צריך להעמיד אותו לדין כי זה עומד בהשוואה ל-2000 שקל
אבל אם מישהו רצח זה ה-2 מיליון


לא, הוא אומר שככה או ככה זה לא טוב שמעלימים מס...
הוא אומר גם שבסדר, הוא מודע לעניין שהרבה מאוד אנשים עושים את זה ולא נתפסים, אבל זה בגלל שיש הבדל בין מישהו שמעלים בחודש 2000 ש"ח שהפגיעה במדינה היא אפסית בקטע הזה, לעומת 2 מליון שקל שהם העלימו...
yahel222
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אז לפי משאתה אומר אם מישהו מנסה לדקור לא צריך להעמיד אותו לדין כי זה עומד בהשוואה ל-2000 שקל
אבל אם מישהו רצח זה ה-2 מיליון


לא אחי זה אתה אמרת
אבל אין ספק שאם מישהו מעלים 2000 שקל בחודש כי בלי זה הוא לא מסיים תחודש בבנק
ומישהו מעלים 2 מליון כי בלי זה הוא לא יוכל לרכוש מרצדס חדשה במליון שקל
אז יש הבדל

כמו שיש הבדל אם מישהו ניסו לתקוף אותו והוא דקר את התוקף כדי להגן על עצמו
ומישהו אחר רוצח כדי להשתלט על עוד קזינו
אז יש הבדל...

בכל אופן הם צריכים לשלם על מה שהם עשו
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by yahel222
בכל אופן הם צריכים לשלם על מה שהם עשו


אוקיי אני רק מפחד שגם אנחנו נשלם על משהם עשו
Shahar
quote:
Originally posted by yahel222
לא אחי זה אתה אמרת
אבל אין ספק שאם מישהו מעלים 2000 שקל בחודש כי בלי זה הוא לא מסיים תחודש בבנק
ומישהו מעלים 2 מליון כי בלי זה הוא לא יוכל לרכוש מרצדס חדשה במליון שקל


זה לא רק בשביל מרצדס ואני בטוח שמרצדס זה לא הבעיה
אל תשכח שלהחזיק סופרקלאב זה לא קל
בטח לא עם ליין איכותי כמו ליין חמישי של האומן שתכלס זה לא הסגנון הכי מפורסם בארץ..
אם כל מועדון ילך לפי החוקים הסוף של המועדונים בארץ יהיה כמו הסוף של הטיאלוי

תבחר מה עדיף שיזיינו קצת את מס הכנסה שגם ככה לא חסר להם והם מזיינים כל בנאדם שמקבל משכורת
או שכולם יהיו אנשים טובים ועוד חצי שנה תשמע שגם האומן הירושלמי נסגר..
m0sh
אה אז אני צריך לחרם עליהם?!
לא

לא מעלימים מס נקודה.
אם אני קונה משהו , אני רוצה חשבונית שהם לא יאכלו חינם
ותאמין לי שיש להם מספיק כסף מהמסיבות שלהם.

Shahar
quote:
Originally posted by m0sh
אה אז אני צריך לחרם עליהם?!
לא

לא מעלימים מס נקודה.
אם אני קונה משהו , אני רוצה חשבונית שהם לא יאכלו חינם
ותאמין לי שיש להם מספיק כסף מהמסיבות שלהם.


זה לא צריך להפריע לך אתה בא למסיבה ונהנה
מה כפת לך לאן הולך הכסף

הם מפסידים מספיק כסף
אני יודע בדוק שכשהטיאלוי היה פותח תחצר אנשים היו משלמים לשומרים שם ונכנסים
המועדון מפסיד עליהם..
אנשים שמביאים אלכוהול מהבית
חינמים
כל זה המועדון מפסיד
וזה רק ההוצאות הקטנות..

קיצור עזוב בארץ מועדון שרוצה להביא דיג'יים גדולים לא יכול להחזיק בלי להעלים
כי גם שהוא מביא מלא קהל האנשים מתלוננים שמפוצץ
ואם הוא מביא פחות הוא מפסיד
אז צריך להתפשר ואתה בתור לקוח לא צריך לבכות אם הוא לוקח תכסף לעצמו
על הזין אתה לא מס הכנסה
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
זה לא צריך להפריע לך אתה בא למסיבה ונהנה
מה כפת לך לאן הולך הכסף

הם מפסידים מספיק כסף
אני יודע בדוק שכשהטיאלוי היה פותח תחצר אנשים היו משלמים לשומרים שם ונכנסים
המועדון מפסיד עליהם..
אנשים שמביאים אלכוהול מהבית
חינמים
כל זה המועדון מפסיד
וזה רק ההוצאות הקטנות..

קיצור עזוב בארץ מועדון שרוצה להביא דיג'יים גדולים לא יכול להחזיק בלי להעלים
כי גם שהוא מביא מלא קהל האנשים מתלוננים שמפוצץ
ואם הוא מביא פחות הוא מפסיד
אז צריך להתפשר ואתה בתור לקוח לא צריך לבכות אם הוא לוקח תכסף לעצמו
על הזין אתה לא מס הכנסה


הפעם אני מסכים עם שחר

אבל שוב הם הסתכנו וידעו שאם הם ייתפסו זה יהיה העונש
אולי הם סמכו על קומבינות אבל זה לא הלך

כמו שכבר כתבתי בהתחלה מס הכנסה לוקח הרבה יותר מדי כסף יחסית לסכומים שנכנסים כאן לעסקים וגם לאנשים פרטיים

ואם כל המדינה מחפשת לדפוק וגם דופקת את החוק הזה אז זה אומר משהו על החוק
אין אחד פה שלא יודע שכמעט כולם מעלימים מס
הפתרון?
ראשי המדינה מעלימים עין ונלחמים רק בכרישים הגדולים
במקום להתחיל להנהיג מדיניות מס אחראית או להעסיק שר אוצר אחת ולתמיד שמגיע מתחום האוצר ולא מגיב למשב רוח פוליטי זה או אחר בטריקת דלת
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement