return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
היום נציגי האומן נכנסים לכלא
View this Thread in Original format
YoraY
חבל לא? האם זה הולך לפגוע בסצנה בארץ שגם ככה על הפרצוף....?

או אולי דף חדש לדרכים חדשות......?
cluBBer
בעלי אומן 17 , אם כבר

זה לא ישפיע על שום דבר לפי דעתי
yahel222
quote:
Originally posted by YoraY
חבל לא? האם זה הולך לפגוע בסצנה בארץ שגם ככה על הפרצוף....?

או אולי דף חדש לדרכים חדשות......?


חבל?????
מגיע להם

אחי הם העלימו עשרות מליוני שקלים !!!!!
סכומים מטורפים !!!!!

וזה לא כזה ישפיע על המסיבות.....
m0sh
טוב מאד!
סוף סוף!
yaman
מה טוב בזה?

מישהו לא מעדיף להעלים מס היום?

מה זיוני שכל האלה ביחייאט
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by yaman
מה טוב בזה?

מישהו לא מעדיף להעלים מס היום?

מה זיוני שכל האלה ביחייאט


זה אולי ייראה לכם רגע נדיר אבל אני מסכים עם יאמאן

שמועות קדחתניות אומרות גם שכל האומנים נסגרים כעת ויקיימו מסיבות סגירה...
אז טוב לסצינה זה בטח לא
ולגבי ההעלמות...הם לא הראשונים ולא האחרונים חבל שמגיעים למצב כזה אבל כשכולם מבצעים את אותו הפשע האין זה אומר משהו על החוק שאותו כולם רומסים? :rolleyes:
yaman
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
זה אולי ייראה לכם רגע נדיר אבל אני מסכים עם יאמאן

שמועות קדחתניות אומרות גם שכל האומנים נסגרים כעת ויקיימו מסיבות סגירה...
אז טוב לסצינה זה בטח לא
ולגבי ההעלמות...הם לא הראשונים ולא האחרונים חבל שמגיעים למצב כזה אבל כשכולם מבצעים את אותו הפשע האין זה אומר משהו על החוק שאותו כולם רומסים? :rolleyes:


זה גם יראה קטע נדיר אבל אני אוהב את אילן
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by yaman
זה גם יראה קטע נדיר אבל אני אוהב את אילן


יותר נדיר מזה יהיה אם אני יגיד שאף פעם לא שנאתי את יאמאן אפילו לא קרוב לזה
פשוט הדיעות שלו היו מאוד נוחות לויכוח..
DjChook
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
יותר נדיר מזה יהיה אם אני יגיד שאף פעם לא שנאתי את יאמאן אפילו לא קרוב לזה
פשוט הדיעות שלו היו מאוד נוחות לויכוח..


בערך כמו שחר...

סתם,,
דעתי?

מי שנתפס מעלים מס, זה אומר שהוא עשה את עם הרבה תאוות בצע ורמאויות
ואם תפסו אותו מקומו בכלא
THE_BLUE_DRAGON
אני ממתין ששירזי יכנס לכלא!!!
על זה שהרס לנו את ארץ הטראנס עם כל הפוזה והגייז שלו!
אחד האנשים שהרסו את הארץ הזו והכניסו פה רק פוזה במסיבות
רק ניו-יורק, פוזה, סלבס, גייזיות ושכונה!!!

דוגמא:
גיל שוורץ'

סתם בצחוק הייתי חייב!
:haha:

בקיצר שונא את מה שהוא עשה ואם מישהו צריך להכנס לכלא זה הוא!!!

DjChook
גיל שוורץ מבאר שבע
Shahar
זה לא ישנה כלום לא חסר אנשים שינהלו תמקום בינתיים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement