|
היום נציגי האומן נכנסים לכלא (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Shahar
זה לא רק בשביל מרצדס ואני בטוח שמרצדס זה לא הבעיה
אל תשכח שלהחזיק סופרקלאב זה לא קל
בטח לא עם ליין איכותי כמו ליין חמישי של האומן שתכלס זה לא הסגנון הכי מפורסם בארץ..
אם כל מועדון ילך לפי החוקים הסוף של המועדונים בארץ יהיה כמו הסוף של הטיאלוי
תבחר מה עדיף שיזיינו קצת את מס הכנסה שגם ככה לא חסר להם והם מזיינים כל בנאדם שמקבל משכורת
או שכולם יהיו אנשים טובים ועוד חצי שנה תשמע שגם האומן הירושלמי נסגר.. |
שמע אחי לא יודע בן כמה אתה
אבל כתבת פה שטויות שילד בן 7 בערך צריך לכתוב
תבין - אם מישהו העלים 10 מליון שקל מס
זה אומר שהוא הרוויח בסביבות ה 20 מליון שקל
שמזה היה אמור לשלם 10 מליון מסים
אז לפי הסכומים שעליהם מדובר (מליוני שקלים ויותר) אתה יכול להבין שהם לא בדיוק חיים מהיד לפה
ונכון לא קל להחזיק מועדון
אבל באותה לא מידה לא קל להחזיק חנות בגדים או כל עסק אחר
ולא קל להחזיק משפחה בת 5 נפשות ממשכורת שכיר של 10 אלף ש"ח שזה מעל הממוצע בארץ....
והטיאלוי נסגר לא מהסיבה שנגמר להם הכסף פשוט כי הקהל בארץ שונה מהקהל באיביזה או אמסטרדם
והסצינה פה שונה לגמרי
וכיום רוב המגהקלאבים הגדולים נסגרים או הופכים לסוגים שונים של מועדונים פשוט כי היום בן אדם מעדיף לצאת להיכנס חינם ולהוציא את ה100 שקל כניסה בבר.....
בגלל זה הברים שולטים היום.... |
|
|
| Star |
די די עם השטויות
במדינה הזאת מצווה לדפוק את מס הכנסה
ועסק שרוצה להצליח חייב לעגל פינות לפעמים עם כל המיסים וכל החובות שעסק חייב לשלם למדינה
.
מס הכנסה לפי רעות עיני זה הפרוטאקשן החוקי בישראל
וזה מגעיל .....למה יש אנשים שצריכים לשלם 25%מס הכנסה ?
מס הכנסה הוא שותף של המשכורות שלנו אם נרצה או לא...וכל אחד שדופק את מס הכנסה
מבורך
כיום גם ככה קשה לעסקים לשרוד ועסקים קטנים סוגרים כל יום ...ועוד לשלם מס הכנסה ?:whip: :whip:
מי שעובד פה ועושה שעות נוספות יכול לראות שהוא עושה אותן עבור מס הכנסה כי ככל שהשעות הנוספות שלך רבות ככה אחוז המס שאתה משלם גבוה
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
| quote: | | ולא קל להחזיק משפחה בת 5 נפשות ממשכורת שכיר של 10 אלף ש"ח שזה מעל הממוצע בארץ |
אני בטוח שאתה מתכוון ששני המשכורות של ההורים מסתכמים בכ:10 אלף נכון?
אבל למרות הכול לצערי במדינה הזאת שני המשכורות מסתכמות ב6.5-8 אלף כי רוב המדינה פה חיה ממשכורת רעב שהיא 3.5-4.2 |
|
|
| m0sh |
[rated R]
אתה יודע מה , לך תזדיין יא אוכל חינם
יש במדינה חוק ולמרות שהוא מסריח צריך לקבל אותו כי אנחנו במדינה דמוקרטית!
[/rated R] |
|
|
| YoraY |
ג'רי ג'רי ג'רי!!!
אני לא מבין במס אבל ברור שיש כאן 2 דעות
עסק משגשג עם העלמה
או סכנה לעסק בלי העלמה
זה כואב שלוקחים ממך כסף שעשית בעצמך אבל בתכלס אני במקרה הזה הולך עם החוק.... גם ככה האומן משגשג זה ידוע ומה שנראה פה זה רדיפת בצע....
זהו אין לי יותר מזה... כל השאר מיותר |
|
|
| Star |
| quote: | Originally posted by m0sh
[rated R]
אתה יודע מה , לך תזדיין יא אוכל חינם
יש במדינה חוק ולמרות שהוא מסריח צריך לקבל אותו כי אנחנו במדינה דמוקרטית!
[/rated R] |
שאתה תעבוד קשה ותקרע תתחת שלך גם אתה לא תרצה שום שותף למשכורת חוק או לא
ואוכל חינם?
חחח הלוואי
ותודה על הברכה תאמין לי ...לא חסר:D |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Star
שאתה תעבוד קשה ותקרע תתחת שלך גם אתה לא תרצה שום שותף למשכורת חוק או לא
ואוכל חינם?
חחח הלוואי
ותודה על הברכה תאמין לי ...לא חסר:D |
אחי תאומר עסקים היום נופלים וקשה...
צודק....... ורסמי שכל הפיצוציות והחניות הקטנות ידפקו את המס
אבל תיכול להשוות תרווחים של חנות נעליים לרווחים של האומן? |
|
|
| Star |
| quote: | Originally posted by YoraY
אחי תאומר עסקים היום נופלים וקשה...
צודק....... ורסמי שכל הפיצוציות והחניות הקטנות ידפקו את המס
אבל תיכול להשוות תרווחים של חנות נעליים לרווחים של האומן? |
אתה לא יכול להשוות בכלל את הרווחים של האומן ושל חנות נעליים אבל אל תשכח שגם האומן זה עסק לכל דבר שקודם כל צריך להתקיים
תאמין לי אחי שאתה תקרע תתחת ותעשה מליון אתה לא תרצה לתת 35 אחוז למס הכנסה !!!!!!!!!!
ותגיד לי משהו ....שאתה תהיה עצמאי והעסק שלך יפול ותכנס לחובות שלא תוכל לצאת מהם ...אתה חושב שמס הכנסה או מישהו מהמדינה יעזור לך לצאת מהצרות?
לא
ואל תשכח שהאומן סתם לדוגמא הרויח 10 מליון זה עדיין 10 מליון שהוא לא גנב אלא 10 מליון שהוא קרע תתחת כדי להרויח את זה
ולתת כמעט מחצית למס הכנסה זה פרוטאקשן.
!!!!!!!!
אני מסכים למס על מפעל הפיס כלומר על זכיות בלוטו טוטו וכל הכרטיסי גירוד .
בוא נגיד מס הכנסה על ירושות גם סבבה
אבל מס הכנסה על דברים שאתה עובד עליהם במו ידיך ..לא גנבת שום דבר ,
תבין כמה שזה מרגיז ותעשה נסיון
תעבוד כל יום שעה נוספת
סוף החודש תקבל בברוטו שלך נגיד 1300 שקל מזה ישאר לך 500 פלוס מינוס בנטו
אם לא תרצה להרוג את מס הכנסה ולא תקלל אותם אני מוריד את הכובע בפניך!!!!! |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Star
אני מסכים למס על מפעל הפיס כלומר על זכיות בלוטו טוטו וכל הכרטיסי גירוד .
בוא נגיד מס הכנסה על ירושות גם סבבה
אבל מס הכנסה על דברים שאתה עובד עליהם במו ידיך ..לא גנבת שום דבר ,
תבין כמה שזה מרגיז ותעשה נסיון
תעבוד כל יום שעה נוספת
סוף החודש תקבל בברוטו שלך נגיד 1300 שקל מזה ישאר לך 500 פלוס מינוס בנטו
אם לא תרצה להרוג את מס הכנסה ולא תקלל אותם אני מוריד את הכובע בפניך!!!!! |
אתה מדבר ברצינות?
אז מאיפה בדיוק יהיה כסף למדינה?
הכי הצחקת אותי מה שאמרת על המסים על ירושה??
למה בכלל שיקחו מס על ירושה, זאת הבקשה האחרונה של בן אדם, ועוד לוקחים מזה מיסים?? |
|
|
| m0sh |
| quote: | Originally posted by Star
שאתה תעבוד קשה ותקרע תתחת שלך גם אתה לא תרצה שום שותף למשכורת חוק או לא
ואוכל חינם?
חחח הלוואי
ותודה על הברכה תאמין לי ...לא חסר:D |
מישהו אמר שאני לא עובד?! ועוד לא עובד קשה?!1
מחר למשל אני מתחיל ב9 ואני יעבוד עד 2 בלילה לפחות.
אז שב בשקט!
וברור שאני לא ירצה שאף אחד יגע לי במשכורת אבל ככה זה בעולם ובכל מדינה
אז רק בישראל יש את החכמולוגים שלא פרייארים |
|
|
| Star |
תגיד לא לימדו אותך לדבר בלי לקלל
ולדבר מלוכלך?
לא נראה לך משהו אז תסתום או שתקיים ויכוח בריא |
|
|
| m0sh |
סליחה עכשיו לא קיללתי.
נראה לי הדח נחש - לא פראיירים מתאים לך בול. |
|
|
| Star |
מתאים לי או לא
אבל אני יודע דבר אחד
לא מתאים לי שותפים למשכורת
גם אם זה נשמע סנוב או לא יודע מה
אני עובד בשבילי ולא בישביל אף אחד אחר |
|
|
|
|