|
היום נציגי האומן נכנסים לכלא (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| m0sh |
מה זה לא מתאים לך?!
אתה חושב שאתה יכול להחליט סתם ככה שאתה לא משלם מס?!
מי אתה בכלל!? ככה זה פה וככה זה בכל העולם ואתה צריך להכניס את זה לראש ולצאת מהבועה.
אני מאחל לך שתכנס לכלא בעתיד על העלמת מס או לפחות קנס גדול, כי במדינה הזאת אתה חי ויש דברים שאתה צריך לעשות למענה...כן כן יש כזה דבר
אתה צריך לתרום חזרה אנוכי שכמותך. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by m0sh
אתה צריך לתרום חזרה אנוכי שכמותך. |
מצחיק לשמוע את זה ממך..
לתרום חזרה זה גם צבא לא?
לפני שאתה נכנס בי אני שלם עם משעשיתי ועם כל הכבוד אני לא חושב שאני צריך להחזיר למדינה יותר מדי
בוא נשאל את עצמנו מה תכלס המדינה נותנת לנו
תשובות מישהו?
מס הכנסה זה דבר מרגיז שיש בכל מקום בעולם אבל לא כמו במדינת ישראל שוחטת המס... |
|
|
| sh33p |
אני גם בדעה של אילן
אני לא רואה שהמדינה נותנת לנו משהו
אני רק רואה את ה3 אלף שקל שהמדינה לוקחת מהמשכורת של אבא שלי כל חודש
.ותיקח גם ממני שאני יעבוד אחרי הצבא
תמיד חשבתי שישראל היא מדינת רווחה, אבל זה לא בדיוק כך
לוקחים מאיתנו מיסים מטורפים אבל אנחנו עדיין משלמים על חינוך בריאות ועוד דברים... |
|
|
| yahel222 |
שמעו באמת אני לא יודע בני כמה רובכם
אבל לפי הט'רד הזה אתם בני 8...
אני אגיד את האמת אני לא יודע כמה מסים לוקחים במדינות מערביות אחרות
אבל סתם לדוגמא
ארה"ב...שהיא כביכול ארץ האפשרויות
הידעתם שלבערך חצי מהתושבים אין ביטוח בריאות כי הוא עולה נורא נורא יקר????
ולעמות זאת בארץ יש לכולם (עולה 10-20 ש"ח בחודש)
ונכון שהוא לא כולל כל מיני תרופות וטיפולים מיוחדים
אבל שתבינו בארה"ב מישהו בלי ביטוח נפל ושבר את היד אז הוא משלם לביה"ח שטיפל בו אלפי דולרים
ישראל היא מדינת רווחה
ארה"ב לא - וזו דוגמא אחת לזה
דוגמא אחרת היא ביטוח לאומי - בארץ קשישים מקבלים קצבה כל חודש
נכון שכל כמה חודשים מקצצים את הקצבאות - בארה"ב אין כזה דבר קצבאות
אתה לא עובד אתה לא מקבל כלום
בגלל זה המסים גבוהים - ואני לא בטוח שבאירופה הם נמוכים יותר
ולגבי העלמות מס אז תכניסו לראש שזה רק פוגע במדינה
ואולי אם בעלי האומן היו נותנים 10 מליון שקל
ועוד מאות/אלפי אנשים כאלה היו משלמים את המסים שהם צריכים לשלם היו יכולים להוריד את המסים עוד טיפה
ואגב כבר כמה שנים ביבי הוריד אותם כל שנה - פעם היו לוקחים עד 48-49 אחוז
היום לוקחים עד 43-44
ומי שלא חושב שהמדינה תורמת לו -שיקום ויעזוב
בכל זאת אתם לא גרים במאוריטניה או משהו כזה....יש חוק |
|
|
| Star |
| quote: | Originally posted by m0sh
מה זה לא מתאים לך?!
אתה חושב שאתה יכול להחליט סתם ככה שאתה לא משלם מס?!
מי אתה בכלל!? ככה זה פה וככה זה בכל העולם ואתה צריך להכניס את זה לראש ולצאת מהבועה.
אני מאחל לך שתכנס לכלא בעתיד על העלמת מס או לפחות קנס גדול, כי במדינה הזאת אתה חי ויש דברים שאתה צריך לעשות למענה...כן כן יש כזה דבר
אתה צריך לתרום חזרה אנוכי שכמותך. |
טוב טוב צדיק
ועל זה נאמר
AMAN |
|
|
| ronsh |
| quote: | Originally posted by yahel222
שמעו באמת אני לא יודע בני כמה רובכם
אבל לפי הט'רד הזה אתם בני 8...
אני אגיד את האמת אני לא יודע כמה מסים לוקחים במדינות מערביות אחרות
אבל סתם לדוגמא
ארה"ב...שהיא כביכול ארץ האפשרויות
הידעתם שלבערך חצי מהתושבים אין ביטוח בריאות כי הוא עולה נורא נורא יקר????
ולעמות זאת בארץ יש לכולם (עולה 10-20 ש"ח בחודש)
ונכון שהוא לא כולל כל מיני תרופות וטיפולים מיוחדים
אבל שתבינו בארה"ב מישהו בלי ביטוח נפל ושבר את היד אז הוא משלם לביה"ח שטיפל בו אלפי דולרים
ישראל היא מדינת רווחה
ארה"ב לא - וזו דוגמא אחת לזה
דוגמא אחרת היא ביטוח לאומי - בארץ קשישים מקבלים קצבה כל חודש
נכון שכל כמה חודשים מקצצים את הקצבאות - בארה"ב אין כזה דבר קצבאות
אתה לא עובד אתה לא מקבל כלום
בגלל זה המסים גבוהים - ואני לא בטוח שבאירופה הם נמוכים יותר
ולגבי העלמות מס אז תכניסו לראש שזה רק פוגע במדינה
ואולי אם בעלי האומן היו נותנים 10 מליון שקל
ועוד מאות/אלפי אנשים כאלה היו משלמים את המסים שהם צריכים לשלם היו יכולים להוריד את המסים עוד טיפה
ואגב כבר כמה שנים ביבי הוריד אותם כל שנה - פעם היו לוקחים עד 48-49 אחוז
היום לוקחים עד 43-44
ומי שלא חושב שהמדינה תורמת לו -שיקום ויעזוב
בכל זאת אתם לא גרים במאוריטניה או משהו כזה....יש חוק |
בדיוק רציתי לכתוב את זה..
זה כל כך נכון..אנשים בכלל לא מבינים עד כמה המדינה נותנת לאזרחים
סל בריאות,ביטוח בריאות..
ועוד מלא שירותים שכל אזרח זכאי אליהם..שלא כמו במדינות אחרות |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Star
אתה לא יכול להשוות בכלל את הרווחים של האומן ושל חנות נעליים אבל אל תשכח שגם האומן זה עסק לכל דבר שקודם כל צריך להתקיים
תאמין לי אחי שאתה תקרע תתחת ותעשה מליון אתה לא תרצה לתת 35 אחוז למס הכנסה !!!!!!!!!!
ותגיד לי משהו ....שאתה תהיה עצמאי והעסק שלך יפול ותכנס לחובות שלא תוכל לצאת מהם ...אתה חושב שמס הכנסה או מישהו מהמדינה יעזור לך לצאת מהצרות?
לא
ואל תשכח שהאומן סתם לדוגמא הרויח 10 מליון זה עדיין 10 מליון שהוא לא גנב אלא 10 מליון שהוא קרע תתחת כדי להרויח את זה
ולתת כמעט מחצית למס הכנסה זה פרוטאקשן.
!!!!!!!!
אני מסכים למס על מפעל הפיס כלומר על זכיות בלוטו טוטו וכל הכרטיסי גירוד .
בוא נגיד מס הכנסה על ירושות גם סבבה
אבל מס הכנסה על דברים שאתה עובד עליהם במו ידיך ..לא גנבת שום דבר ,
תבין כמה שזה מרגיז ותעשה נסיון
תעבוד כל יום שעה נוספת
סוף החודש תקבל בברוטו שלך נגיד 1300 שקל מזה ישאר לך 500 פלוס מינוס בנטו
אם לא תרצה להרוג את מס הכנסה ולא תקלל אותם אני מוריד את הכובע בפניך!!!!! |
תיודע..... בקשר למיליונים........
הנה עובדה עצובה
נגיד נעשה פשע והעלמה של 5 מיליון .....
תחשוב היום לזכות בלוטו זה 5 מיליון ועכשיו זה פאקינג צריך ללכת למדינה
עצוב - רסמי עצוב.....
אבל צריך לא לעמוד בפיתוי החמדני הזה..... ותודה לאל אני בטוח שהאומן עומד על שלו ולא מתכוון ליפול או משהו זה עסק משגשג זה ידוע...
ואם נעלמו 5 מיליון וזה 35% אז זאת אומרת שיש עוד 65% שלמיליונים של רווחים
ואפשר לעשות מהם המון ובאמת...... סטאר בלי לשחק אותה ראש קטן - מדובר פה בחמדנות אחי... זה ברור...
כך שכן, להבא אסור להם להעלים אולי הם חשבו שהם מזיינים תמס אבל לצערם זה לא קרה...... (תכלס מבין אותם - בשביל כלכך הרבה כסף שווה לקחת סיכון), אבל זה לא הלך ודי.. מעכשיו הם יהיה ילדים טובים וזהו |
|
|
| Glenn-Holmes |
נקודה שלא עלתה פה
בפורום אחר יצא לי להבין ממישהו שעבד איתם שה"העלמות"האלה הלכו לעובדים שלהם בחלקן הלא קטן
כן חיילים שעבדו אלצם וקבלו יותר כסף וכו' וכו' אני לא אומר שחלק מההעלמה לא הלך לכיסיהם אולי כן ואולי לא אבל רק תאוות בצע לא היתה פה
דבר שני
דותן
בוא אני יספר לך משהו על הפאקין מס בריאות
170 שקלים בכל חודש משכורתי הולכים לשם
הסיבה שזה קיים היא ברובה שאני ועוד מיליונים משלמים את זה
כשתעבור השנה מהשחרור אני יתחיל גם לשלם מס הכנסה
ומי יודע אולי גם המס בריאות יעלה
ביטוח לאומי? עוד כ-150 שקלים חדשים שיורדים לי ולעוד מיליונים במדינה מהמשכורת אז שוב לתת קרדיט למדינה? הרי יום אחד אתה אני וכלנו נגלה שהרבה יותר מ-10 מיליון האלה התגלגלו אצל אלה שקובעים תחוקים
זה לא סוד כל פעם יש תגליות כאלה
תזכיר לי איפה הם מצאו את עצמם? בועדת כנסת ננזפים קלות ומקבלים עונש "חמור" לא להופיע 3 חודשים בכנסת (אבל לקבל על זה משכורת כרגיל...מדינת חלם)
אולי גם תענה לי אדון דותן איפה החוקים האלה כאשר בכנסת אנשים מקבלים פנסיה מחד ומשכורת מאידך והטבות מסים מצד שלישי...חוקים שתופסים על כולם ומדלגים על אלה שקובעים אותם
אמרת ארה"ב? בארה"ב משיכול יצליח
לו ישימו לו מקלות בגלגלים אז כן לגישה הזו יש גם חסרונות וגם שם יש מסים (אם כי לא בשיעורים כמו פה ) ובוא לא נשכח מה המשכורות שאנחנו מדברים עליהן שם...
אמרת אירופה?
אחת לשנה מתפרסמים דוחות על כל נושא בעולם כמעט
ישראל היא בין הראשונות בעולם בשיעורי המס שלה
ב-י-ן ה-ר-א-ש-ו-נ-ו-ת ב-ע-ו-ל-ם
זה נראה לך כמו נקודות שבן 8 יעלה?
תן יותר כבוד לאנשים שאתה מתווכח או דן איתם
אתם כולכם מדברים יפה מאוד בתיאוריה
אז אני אמנם לא יכול להגדיר את עצמי כאדם בוגר שחווה הרבה בחיים ובכל זאת במעט שראיתי שמעתי ויצא לי לראות מאנשים שאיתם הספקתי להתרועע בעבודה ובמקומות נוספים אני יכול להגיד לך
תרצה או לא כמעט כל אחד במדינה מעלים מס
זה מתחיל מהשכיר הפשוט
ונגמר בכרישים הגדולים
כל המיליונרים החביבים עליהם בחיים לא יעלו פשוט כי זה גלוי לכולם
כולם יודעים אבל אף אחד לא ינקוף אצבע כי הם בצורה זו אחרת מחזיקים תמדינה וגם תורמים לה יפה מאוד תמורת העלמת העין הזו
אני לא תומך בהעלמת מס
אני תומך נלהב בקיצוץ חד בשיעורי המס בארץ
וזה התחבא כבר בין השורות במשאמרתי בפוסטים הקודמים פה...
כנראה שדותן למשל לא ציפה מאדם שמתנהג כמו בן 8 שידע להגיד דברים לא בצורה ישירה אלא בין השורות |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
נקודה שלא עלתה פה
בפורום אחר יצא לי להבין ממישהו שעבד איתם שה"העלמות"האלה הלכו לעובדים שלהם בחלקן הלא קטן
כן חיילים שעבדו אלצם וקבלו יותר כסף וכו' וכו' אני לא אומר שחלק מההעלמה לא הלך לכיסיהם אולי כן ואולי לא אבל רק תאוות בצע לא היתה פה
דבר שני
דותן
בוא אני יספר לך משהו על הפאקין מס בריאות
170 שקלים בכל חודש משכורתי הולכים לשם
הסיבה שזה קיים היא ברובה שאני ועוד מיליונים משלמים את זה
כשתעבור השנה מהשחרור אני יתחיל גם לשלם מס הכנסה
ומי יודע אולי גם המס בריאות יעלה
ביטוח לאומי? עוד כ-150 שקלים חדשים שיורדים לי ולעוד מיליונים במדינה מהמשכורת אז שוב לתת קרדיט למדינה? הרי יום אחד אתה אני וכלנו נגלה שהרבה יותר מ-10 מיליון האלה התגלגלו אצל אלה שקובעים תחוקים
זה לא סוד כל פעם יש תגליות כאלה
תזכיר לי איפה הם מצאו את עצמם? בועדת כנסת ננזפים קלות ומקבלים עונש "חמור" לא להופיע 3 חודשים בכנסת (אבל לקבל על זה משכורת כרגיל...מדינת חלם)
אולי גם תענה לי אדון דותן איפה החוקים האלה כאשר בכנסת אנשים מקבלים פנסיה מחד ומשכורת מאידך והטבות מסים מצד שלישי...חוקים שתופסים על כולם ומדלגים על אלה שקובעים אותם
אמרת ארה"ב? בארה"ב משיכול יצליח
לו ישימו לו מקלות בגלגלים אז כן לגישה הזו יש גם חסרונות וגם שם יש מסים (אם כי לא בשיעורים כמו פה ) ובוא לא נשכח מה המשכורות שאנחנו מדברים עליהן שם...
אמרת אירופה?
אחת לשנה מתפרסמים דוחות על כל נושא בעולם כמעט
ישראל היא בין הראשונות בעולם בשיעורי המס שלה
ב-י-ן ה-ר-א-ש-ו-נ-ו-ת ב-ע-ו-ל-ם
זה נראה לך כמו נקודות שבן 8 יעלה?
תן יותר כבוד לאנשים שאתה מתווכח או דן איתם
אתם כולכם מדברים יפה מאוד בתיאוריה
אז אני אמנם לא יכול להגדיר את עצמי כאדם בוגר שחווה הרבה בחיים ובכל זאת במעט שראיתי שמעתי ויצא לי לראות מאנשים שאיתם הספקתי להתרועע בעבודה ובמקומות נוספים אני יכול להגיד לך
תרצה או לא כמעט כל אחד במדינה מעלים מס
זה מתחיל מהשכיר הפשוט
ונגמר בכרישים הגדולים
כל המיליונרים החביבים עליהם בחיים לא יעלו פשוט כי זה גלוי לכולם
כולם יודעים אבל אף אחד לא ינקוף אצבע כי הם בצורה זו אחרת מחזיקים תמדינה וגם תורמים לה יפה מאוד תמורת העלמת העין הזו
אני לא תומך בהעלמת מס
אני תומך נלהב בקיצוץ חד בשיעורי המס בארץ
וזה התחבא כבר בין השורות במשאמרתי בפוסטים הקודמים פה...
כנראה שדותן למשל לא ציפה מאדם שמתנהג כמו בן 8 שידע להגיד דברים לא בצורה ישירה אלא בין השורות |
אחי אל תתעצבן שאמרתי ילדים דווקא אליך לא התכוונתי כי אמנם חלק מהדברים אני לא מסכים איתך אבל אין ספק שאתה מדבר לעניין
ילדים בני 8 זה כמה אחרים פה כמו STAR...
ושמע יש דברים שאתה צודק ויש דברים שלא
ויש דברים שתאמין לי שכולם רוצים וזה פשוט בלתי אפשרי
קיצוץ במסים - במדינה שלנו כיום זה לא אפשרי
ובסופו של דבר אין מקום להשוואה בין ישראל לארה"ב כי הם מעצמה
עם משאבים בלתי נגמרים
ואנחנו סה"כ מדינה בת 57 שנה שעד היום תקועה במלחמות עם עמים אחרים וגרוע יותר בין עצמנו
אז כרגע פשוט אין כסף
והאמתי השויכוח גלש קצת מהנושא המקורי
בכל אופן חוק צריך לקיים
וכשמדובר בכאלה סכומים.....אדרבא....
וזה שהכנסת מושחתת....זה רע אבל מה תעשה
מדינה של חארות |
|
|
| m0sh |
קודם כל מה הקשר לצבא?
ואני יצאתי מסיבות רפואיות ואני עכשיו גם בתביעה
ובלי קשר אני מנסה להתנדב
אז זאת לא אשמתי
אבל עזוב לתרום
זה אחת מהדברים שאתה צריך לשלם
כמו שתחליט שאתה לא משלם ארנונה
אולי זה נראה לך סבבה שאתה עוד ילד אבל שתהיה לך משפחה שאתה תפרנס אותה , אני רוצה לראות אותך מעלים מס |
|
|
| m0sh |
ועוד משהו לפני שאני עף לישון אחרי 20 שעות עבודה
בשוודיה משלמים הכי הרבה מס
ואתם יודעים למה?
בגלל בשוודיה יש את השירות רפואי הכי טוב בכל העולם. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by m0sh
זה אחת מהדברים שאתה צריך לשלם
כמו שתחליט שאתה לא משלם ארנונה
אולי זה נראה לך סבבה שאתה עוד ילד אבל שתהיה לך משפחה שאתה תפרנס אותה , אני רוצה לראות אותך מעלים מס |
א. רק שתדע שיש המון בעלי משפחות שמעלימים מס כזה בקטנה זה לא אומר שאני יעשה את זה זה רק אומר שזה המצב לא יהיה רחוק מדי מהמציאות להגיד שלפחות חצי מדינה מעלימה מס
ב. לגבי שבדיה...נו ומה קורה אצלנו שירותי רפואה הכי מתקדמים בעולם גם? לא בכל תחום ממש לא...
אף אחד לא ישכנע אותי ששיעורי המס במדינה הם מוצדקים
אפשר לחתוך אותם בכמה עשרות אחוזים |
|
|
|
|