|
Tekenfilms (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by mellow_head
gay, anime sucks. |
vooral in hentai pijpen ze er lustig op los ja, fan? |
|
|
| Synthesia |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Happy Tree Friends :toothless |
Oh ja Happy Tree Friends..dat vind ik ook leuk :p
Die 'Eye Candy' episode is 1 van mijn favoriete hahaha |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
vooral in hentai pijpen ze er lustig op los ja, fan? |
*yawn* back to the COR:rolleyes: |
|
|
| Push2005 |
| Dragonball Z vond ik altijd wel leuk :clown: helaas zijnt altijd heruitzendingen |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by mellow_head
*yawn* back to the COR:rolleyes: |
is dat en ja of nee?
ot: de latere WB series zoals Animaniacs vond ik wel gezellig erover gaan :D |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
is dat en ja of nee?
|
dat is een :wtf: , anyway mij gade niemeer veel zien in dit gedeelte van de forums;) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by mellow_head
mij gade niemeer veel zien in dit gedeelte van de forums;) |
Cool, thanks :)
:p
:stongue: |
|
|
| Wildfir3 |
Haha mellowhead denkt dattie populair aant worden is in teh COR ;f
qua tekenfilms: family guy, american dad, simpsons, southpark, en INVADER ZIM! :) |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Push2005
Dragonball Z vond ik altijd wel leuk :clown: helaas zijnt altijd heruitzendingen |
Dragonball Z was veel leuker in het frans toen ik alleen maar keek, maar er niets van begreep. die vegeta kwam toen zelfs 3keer stoerder over... :eyes:
anyways. X-men (comics+ tekenfilms), spiderman, catdog, cow and chicken, 2stupid dogs,samurai jack, ninja scroll, vroeger zelfs sailer moon (of hoe noemde dat meiden tekenfilmke weer), futurama (owns simpsons), family guy
en laatste maar toch wel mijn favoriet: freakazoid |
|
|
| lost_in_trance |
"Saint Seiya" of "Les Chevaliers du Zodiaque" in frans..
dat vind ik steeds uitstekend als manga tekenfilm (versieringen en verhaal)
Dat is meer dan een manga. Dat is een werk van de zevende kunst.
altijd aan zijn vrienden denken een voor de liefde van een godess strijden. |
|
|
| funkyhousediva |
| i LOVE aqua teen hunger force!!!!!!!!!!! cartoon network rules!!!!!!!!!! :) |
|
|
|
|