|
Tekenfilms (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Kaidreas |
miljaar seg ik vergeet hier gewoon nog nen hoop tekenfilms...
en die springende beren?? the carebears? (maar dat was toen nog op tv2 dacht ik)
ik was ook verzot op darkwingduck :D hahaha die vond ik echt bangelijk
albert nr 5 van de 4 musketiers
ps: ik had vroeger schrik van liegebeest :o |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Pheatus
.
Ooooh, de lieve 'Seabert' vond ik ook altijd schattig. |
Woaaaaaaaaaaaaaaaaaa Seabert pwnage!!!!!!
En wie herinnerd er nog Captain Eco?
Nu we toch te milieu bewust series aan het opnoemen zijn
btw: Kabouter David vind ik nog steeds een van de mooist getekende animatie reeksen, de animatie over het algemeen is nogal houterig, maar de vormgeving is imo prachtig.
En wie kent er Jan Zonder Vrees, toen die nieuw uitkwam dierf ik er niet naar kijken, kvond sommige van die personages gewoon te eng, de intro melodie was ook heel catchy. |
|
|
| Pheatus |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
En wie kent er Jan Zonder Vrees, toen die nieuw uitkwam dierf ik er niet naar kijken, kvond sommige van die personages gewoon te eng, de intro melodie was ook heel catchy. |
+1 :nervous: kherinner me nog dat we die in klas bekeken hebben... brrr...
Hehe idd, liegebeest was echt creapy man!! Toch eigenaardig dat de kinderen bleven kijken, hoewel het zo griezelig was (including me...). Die handen waren vééél te groot :nervous: en dan dat griezelig kasteel derbij... :eek: |
|
|
| Dark Apostle |
Die site van Wildfire is idd een nostalgie overload
The Mysterious Cities Of Gold, Denver The Last Dinosaur, The Gummi Bears, Ovide, Super Mario Bros Super Show, Sledge Hammer,...
Allemaa series die ik al vergeten was
:eyespop: |
|
|
| Eagle` |
Family guy Season 2 - screwed the pooched
def een van de beste afleveringen, ik lag echt te blijten van tlache gewoon gedurende die aflevering. Vooral da stuk waarem back in time wilt en putersmith zen macaroni picture kapot doet. For crying out loud that one was off the hook:p |
|
|
| Eagle` |
OMFG zoveel ouwde series der tss waar ik vroger na kijk als ik klein was, for old time's sake:
MacGyver, du-uuuuuuuuuuuh, nothing beats old good mac, A-team kon ik bv ech ni uitstaan ;)
Airwolf -woei of course the real thing ni diee kut helicopter in Blue thunder, seizoen 1 is uit op DVD btw
simpsons, dub
veel series die op club dorothee kwamen in den tijd
Dragon ball en Dragonball Z, Bioman (de voorlopers van powerrangers), Chevaliers du zodiaque, Nicky larson, Olive & tom (=rofl hillarisch da duurde altijd en ganse aflevering eer ze van de een goal aan dander waren, en da veld was krom en die schoten na doel, lol). hell alles int frans toen nog da ware nog is tijden
Goldorak, hoewel ik ni meer weet weet of da in club doorthee zat
alf, batman (tekefilms dan wel die oude serie met echt acteurs vond ik ma dwaas)
Mysterious cites of gold a.K. la cité d'or, ook int frans gezien, kei goeie tekenfilm was da imo
Denver the last dinsour, yup
david de kabouter, yup
dommel en boes boes (schiet mij nu ineens te binnen staat er ni bij precies), vette yup
Ducktales, ja natuurlijk !
flintstones, wilma i'm hooooome
flipper, freggelgrot, yup yup
full house, fresh prince duh
GI joe en Transformers, herriner mij da nog goed was elke woensdag ofzo na elkaar op vtm dacht ik, en thundercats oek nog peisk.
Thunder, thunder thundercats ,hooooooooooooooow
gummibears, tuurlijk met da drankske
Inspector Gadget int frans
Magnum P.I, Merlina, postbus X,
Ovide, The raccoons, ik peis dak ver alle brt tekefilms series gezien heb and they all pwn
de snorkels, "seeeeeabert" is voor niemand bang, chip 'n dale the rescue rangers, skippy, super mario bros
the ninja turtles, cowa bonga dude !!
Webster, de jetsons, baywatch, dawsons creek ;)
En als laatste, sledgehammer, lol da was op den brt 2 dacht ek, in den tijd
Parker Lewis missen ze op diee site imo, ook op den brt zo hilarisch rofl
alsk het zo bezien waren er toch veel goei dingen in den tijd op den brt :tongue2
edit: toch zot hoeveel series ik allema gezien heb als kleine pagadder :toocool: |
|
|
| Kaidreas |
ooooooooooooow... allemaal stoppen, ik vergeet de master van alle tekenfilms....:
"Mevrouwtje theelepel"
een lepel is een ding, daar kan je pap mee roeren... het helpt je ook om de baby mee te voeden.. tis heel handig maar je moet je niet vergissen... dat er ook gouden theelepels zijn. Zeg mij waar ie iiiiiiiiiis???? ik zoek al zoveel jaar, de theelepel van goud hij moet er zijn maar wie vertelt me waaaaaaaaaaaaaaar!!! |
|
|
| Eagle` |
OMFG 1111111!!!! jan zonder vrees, ja heb ik ook nog gezien
En die serie rond 4 aardse symbole: water, wind, vuur & aarde + hart er nog bij voor dinge
When your powers are combined blabla...
dju kom er ni op, was oek nog kewl
edit: ah dinge captain planet, spiderman zenk oek nog vergete, de tekefilms van op VT4 ni diee van op diee site
edit: iemand ooit VR troopers gezien, we are VT troopers läl
edit3: teddy rukspin of wa wast, ook zo iet kei oud kei goed
hell da blijft hier ma komme |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Mis hier nog American Dad.
Nieuwe reeks van begin dit jaar, dus nog maar een aflevering of 10. Van dezelfde persoon achter Family Guy. |
is al gezegd hoor:) |
|
|
| Dark Apostle |
| damn het blijft mij toch verbazen hoeveel mensen van rond mijn leeftijd naar CD keken, nu zou het me helemaal nimeer verbassen dat TF1 van de kabel verdween omdat CD stopte. |
|
|
| Gladius |
| manman, en als ge dat vergelijkt met den boecht die ze dezer dagen voorschotelen. Tis toch nimmer wa 't geweest is eh =) |
|
|
| Pheatus |
| quote: | Originally posted by Gladius
manman, en als ge dat vergelijkt met den boecht die ze dezer dagen voorschotelen. Tis toch nimmer wa 't geweest is eh =) |
een dikke vette WAARHEID ALS EEN KOE ;)
veel te weinig 'gewone' tekenfilmpjes (zonder piefpoefpaf :p) en speciaal voor kinderen. Want Simpson/Family Guy/etc, kan je toch niet echt meer beschouwen als 4 tot 12-jarige kinder-tekenfilms, ofwel? |
|
|
|
|