return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Tekenfilms (pg. 3)
View this Thread in Original format
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Kaidreas
Dragonball Z was veel leuker in het frans toen ik alleen maar keek, maar er niets van begreep. die vegeta kwam toen zelfs 3keer stoerder over... :eyes:


kvond da ook wel cool in het Frans. Kheb toen bijna al die afleveringen gezien op TF1, op de laatste 20 na toch. Kheb de meeste zelfs nog op videoband staan :o

Verder kijk ik (heb ik gekeken) naar een hele reeks andere tekenfilms waaronder X-men, spiderman, family guy (kotnet stond er vol van :D), simpsons, south park,... en waarschijnlijk vergeet ik der nog een heel deel
Belgian Bonzai
in chronologische volgorde, te beginnen met aan mijn 3 jaar:
Plons de gekke kikker
Thundercats
Dragonball Z (Club Dorothée)
bekende tekenfilm, naam vergeten, met robots die veranderen in auto's. Transformers of zoiets?
Simpsons
Dragonball Z (Kanaal 2, internet)
Futurama
Family Guy (Dear MacGyver, here's a drinking straw, a paperclip & a rubber band. Please save my dog)
Bunz
quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
bekende tekenfilm, naam vergeten, met robots die veranderen in auto's. Transformers of zoiets?


jep da zijn ze, da hebk vroeger ook nog gevolgd.
Thunderbirds hebk ook nog veel gekeke vroeger (ookal is da nie echt nen tekenfilm ma toch)

en tegewoordig zijn et de Simpsons (hoewel da begint af te zwakke na de zoveelste herhalingen) en uiteraard Family Guy !
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Belgian Bonzai

bekende tekenfilm, naam vergeten, met robots die veranderen in auto's. Transformers of zoiets?


is ook nog één van die heel oude tekenfilms waar ik wekelijks naar keek. Heb ik indertijd ook nog een hele videocollectie van aangelegd, maar deze heb ik dus niet meer aangezien ik een Dragon Ball Z collectie heb aangelegd :D

Naast DragonBall Z ook nog DragonBall GT gekeken, maar vond ik lang niet zo goed
cyberia
quote:
Originally posted by Belgian Bonzai Thundercats

hehe lol ik keek daar vroeger ook naar,da was toen in't Engels,begreep er geen bal van,ma die basis was zo maft!:toothless
nu af en toe nog is de simpsons
"Homer there's a bird on your head!"
"I know he's grooming me ... mmm elephant-fresh":haha:
Gladius
thunder! thunder! thundercat! hooooooooooooooooo!
manman, kan heel dat liedje nog meezingen. daar deed je het gewoon voor =).

homer: he's got all the money in the world, but there's one thing he can't buy
marge: what's that?
homer: (silence)...a dinosaur!
CygnusX
Vooral Family Guy tegenwoordig en Futurama en Simpsons. De andere tekenfilms van tegenwoordig vind ik verschrikkelijk :)
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Gladius
thunder! thunder! thundercat! hooooooooooooooooo!
manman, kan heel dat liedje nog meezingen. daar deed je het gewoon voor =).

Mijn neef had da zwaard van Lion-O, n dat kon effectief langer worden en dat oog begon te gloeien, zalig speelgoed!! :eyes:

anyway:

De avonturen van Teddy Ruxpin :o
Pumaz
Ik had ook zo'n zwaard :D
Lady_LizzY
quote:
Originally posted by Gladius
thunder! thunder! thundercat! hooooooooooooooooo!
manman, kan heel dat liedje nog meezingen. daar deed je het gewoon voor =).


Heb dat nog ergens ver weg op MP3 liggen, geweldig slechte kwaliteit,
maar vette herinneringen. Hoewel ik er al veel van ben vergeten. :(

Jasperovitsj
Wat ik zoal in m'n jonge jaren keek:

Teddy Ruxpin
MASK
GI Joe
Nikki Larsson
Inspector Gadget
Les chevaliers du zodiaque
(Enfin, eigenlijk bijna alles wat ze op Club Dorothée gaven :D)
Dungeons & Dragons
Ghostbusters
Dinoriders
He-Man
Captain Flam
Alfred Jodocus Kwak :)
Ovide & z'n vriendjes
Boes
...
Bunz
oh ja, de turtles benk vergeten
vondk ook altijd tof :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement