|
Tekenfilms (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| teknasia |
south park: alles gezien
simpsons: alles gezien
futurama: alles gezien
family guy: mee bezig :) |
|
|
| Gladius |
nooit Bioman op Dorothée gezien jasper? vond ik ook geweldig.
owjah:
[URL=http://users.pandora.be/schoormania/Ovide%20&%20z'n%20vriendjes%20-%20Soundtrack.mp3][/URL]
songtekst
Kijk uit malloot
Een kokosnoot
Wie laat ons lachen, gieren
Ovide en z'n vrienden
=) |
|
|
| Pheatus |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ovide & z'n vriendjes
Boes
|
Keek ik ook zot veel naartoe :D.
Ovide was gewoon schitterend!
*Ergens in de oceaan ligt een avonturenland
En daar stapt Ovide blij met z'n vrienden door 't zand...*
intro-filmpie: http://users.skynet.be/tecra/ovide.avi :D
*"rock en roll en ook op de samba danst hij met je mee, wie laat zich niet koeieneren, boes boes...* :happy2: teh ownage :D
Ah, lieve dommel niet vergeten hé!
En de FREGGLES!!! (welke herinneringen... man man man, was ik bang van de 'griezels' en de 'storthoop' vroeger)
intro-liedje: http://override.tweakdsl.nl/snd/freggel.mp3
Misschien es een trance versie maken :p (midi: http://override.tweakdsl.nl/snd/freggel.mid) :toothless
Ow, en Het Liegebeest (vond ik eigenlijk echt griezelig)
Hehe, kheb ooit es internet leeggezocht achter al die goeie oude series ;) |
|
|
| Lady_LizzY |
| quote: | Originally posted by Pheatus
En de FREGGLES!!! (welke herinneringen... man man man, was ik bang van de 'griezels' en de 'storthoop' vroeger)
Ow, en Het Liegebeest (vond ik eigenlijk echt griezelig)
|
:eyes: :D
k Was de snorkels ook nog vergeten :p |
|
|
| lievez |
Thundercats ownde alles :)
wie kent deze nog

en z'n aardsvrijand, wsl "populairder" van zicht

ook niet te vergete
duck tales
vrouwje theelepel :p
calimero
liegebeest :D |
|
|
| Gladius |
ahh memories...
kent iemand superted toevallig nog? das pas oud
 |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Gladius
ahh memories...
kent iemand superted toevallig nog? das pas oud
|
Yup, heb ik nog gezien :-) |
|
|
| Bertn |
oeh, superted, das het eerste dat ik terug van die serie hoor in 15 jaar of zo...
snif |
|
|
| Wildfir3 |
voor de mensen die de site niet kennen: www.yasin.be
ge moet is bij tv clips gaan zien :)
@ al die transformers fans: ze zijn aan ne film aant werken :) |
|
|
| Dark Apostle |
Als we echt alle jeugdsentiment boven gaan halen
was verstoken fan van MASK (had enorm veel speelgoed van), GI-Joe (was lid van fanclub en had die uberkewl The General) heb praktisch ook elke series gevolgd die tijdens CD op TF1 werd uitgezonden (les chevaliers..., Nicky Larson, Goldorak, Ranma 1/1/2, etc) en iedereen vergeet hier precies Duck Tales, Tale Spin, Rescue Rangers, etc....
Ghosthbuster, Transformers enzo heb ik ook naar gekeken
Btw Animal Wars van transformers vond ik ook leuk alleen spijtig dat die serie van seizoen op seizoen totaal anders werd. Phat Planet was nogtans een van de coolste intro-tunetjes die ik in een serie heb gehoord. |
|
|
| MikeVee |
Mis hier nog American Dad.
Nieuwe reeks van begin dit jaar, dus nog maar een aflevering of 10. Van dezelfde persoon achter Family Guy. |
|
|
| Pheatus |
dees topic owned!
btw Wildfire, MEGA VETTE SITE!!!! THANKS!!
Wat kwam ik er net op tegen: intro van My Secret Identity :D.
Ooooh, de lieve 'Seabert' vond ik ook altijd schattig. |
|
|
|
|