return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
טרד יוראי שואל ואתם עונים (pg. 2)
View this Thread in Original format
Q-PiXeL
quote:
Originally posted by Shahar
נו זה מיקסר מצוין

לא אמרתי שהוא לא מצויין חח
Glenn-Holmes
לי יש פלטה עם סי די גיי 100 אחד בלבד וווסטאקס 275
לא יודע כמה זה עוזר...:rolleyes:
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
לי יש פלטה עם סי די גיי 100 אחד בלבד וווסטאקס 275
לא יודע כמה זה עוזר...:rolleyes:


אני במקומו הייתי לוקח את זה ומנסה להשיג קומפקט
זה לא בעיה בכלל

יוראי לך לפורום של 99 תשאל מי מוכן להשכיר לך קומפקט

אם כבר אתה משלם למישו עדיף שזה יהיה ליגאל ולא למישו מ99
YoraY
ליגאל ?


אוקי זו הפעם השניה שאתה מביא לי שם ואין לי שמץ במי מדובר
אני מאוכזב מעצמי:>


אולי התכוונת לאילן?



בכל מקרה תראו! יש שאלות חדשות
Shahar
quote:
Originally posted by YoraY
ליגאל ?


אוקי זו הפעם השניה שאתה מביא לי שם ואין לי שמץ במי מדובר
אני מאוכזב מעצמי:>


אולי התכוונת לאילן?



בכל מקרה תראו! יש שאלות חדשות


כן התכוונתי לזה שאתה קורא אילן
חבל שאתה מעוות לו תשם
השם שלו זה יגאל
והוא נעלב שקוראים לו אילן אז..
YoraY
quote:
Originally posted by Shahar
כן התכוונתי לזה שאתה קורא אילן
חבל שאתה מעוות לו תשם
השם שלו זה יגאל
והוא נעלב שקוראים לו אילן אז..



נעלב? - יש לו ידיים... הוא יכול לכתוב "בבקשה.. לקרוא לי יגאל"ד

בנתיים זה לא קורה..




אני חושב דווקא שאילן הרבה יותר יפה מיגאל..:|


quote:
Originally posted by YoraY
טרד יוראי שואל ואתם עונים


טוב...

אני מתכוון לקנות בשעה טובה
CDJ100s X 2


אני קונה מחו"ל - מישו יכול לתת לי כמה טיפים לפני שאולי אני עושה טעות..? דברים שחו"ל יכול להפתיע וכאלה שאני צריך להזהר מהם...



2. אני צריך מיקסר.....
שני ערוצים

להגיד לכם רסמי - המיקסר הכי טוב שראיתי שמתאים לי זה
Numark DM1001X


אם אתם מכירים עוד מיקסר בפורמט הזה ..... דווחו.....



אין תשובות חברס..?
DjChook
מהיום הוא נקרא יגאלד
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by DjChook
מהיום הוא נקרא יגאלד
:conf:
Shahar
חחחחח מזה חיקוי של גרפילד?
YoraY
קיצר קיבלתי תשובה

שזה עולה להביא מארה"ב 260$ בספינה

YoraY
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
:conf:



דבר אחי מה הפרצוף - איך תרוצה שנקרא לך ככה נקרא לך ומה הסרט - כולה שם...
Shahar
quote:
Originally posted by YoraY
דבר אחי מה הפרצוף - איך תרוצה שנקרא לך ככה נקרא לך ומה הסרט - כולה שם...


נו למה אתה סתם עכשיו מביא לו עצבים
בכוונה כתבתי לכם שהוא רוצה שתקראו לי יגאל
כי הוא לא אוהב לדבר על זה

תעשה טובה אל תדבר על השם שלו
תשאל את חן מה קרה פעם שעברה שדיברנו על זה

יגאל אל תכעס עליו הוא לא ידע
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement