return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
טרד יוראי שואל ואתם עונים (pg. 4)
View this Thread in Original format
YoraY
quote:
Originally posted by Shahar
הנה ככה יותר טוב






חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח תלא נורמאלי :D
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

עלק עץ
Shahar
:D
YoraY
שאלה: באומן 17 איי פעם שמו מוזיקה שחורה
?





אפילו באולם הקטן..
Shahar
quote:
Originally posted by YoraY
שאלה: באומן 17 איי פעם שמו מוזיקה שחורה
?





אפילו באולם הקטן..


באומן התלאביבי כל יום שישי יש מוזיקה שחורה
YoraY
quote:
Originally posted by Shahar
באומן התלאביבי כל יום שישי יש מוזיקה שחורה




סבבה


לא פשוט מישהו אמר לי ונגנבתי - מה קשוררר!?


נכון זה בלי קשר??? מבזה מבזה
!

איכססס!@$!@$$


גועל נפש בטח סהר שמע על זה רצה לרצוח מישו
Shahar
quote:
Originally posted by YoraY
סבבה


לא פשוט מישהו אמר לי ונגנבתי - מה קשוררר!?


נכון זה בלי קשר??? מבזה מבזה
!

איכססס!@$!@$$


גועל נפש בטח סהר שמע על זה רצה לרצוח מישו


בכל מועדון יש גם ליינים כאלה
מה אתה חושב באומן בחיפה אין ליין חיילים?
אין מועדון בארץ שיש בו רק ליינים של מוזיקה אלקטרונית
Vortex_SA
quote:
Originally posted by YoraY
סבבה


לא פשוט מישהו אמר לי ונגנבתי - מה קשוררר!?


נכון זה בלי קשר??? מבזה מבזה
!

איכססס!@$!@$$


גועל נפש בטח סהר שמע על זה רצה לרצוח מישו


מה רע בשחורה?
זה מצוין בשביל לרקוד עם כוסיות.. ואז מה אם אני נשמע כמו ערס כשאני כותב את זה... ואחי... ברור שבאומן מנגנים גם שחורה... זה מועדון... וכמו כל מועדון יש כל מיני סוגי מוזיקה... לך למסיבה שם פעם תראה בעצמך :)
YoraY
quote:
Originally posted by Vortex_SA
מה רע בשחורה?
זה מצוין בשביל לרקוד עם כוסיות.. ואז מה אם אני נשמע כמו ערס כשאני כותב את זה... ואחי... ברור שבאומן מנגנים גם שחורה... זה מועדון... וכמו כל מועדון יש כל מיני סוגי מוזיקה... לך למסיבה שם פעם תראה בעצמך :)



לאדע בחיים לא הלכתי לחיילים.....

נלך פעם אנערף.. - מה שבטוח זה שלשחורה אני לא מתקרב....




פויה!@#$


תיודע מה.. מיילא... יש קטעים טובים - מעניינים

אבל יש כל ככככככככךךךךךךךךךךך הרבה חחחחחחרררררררררטטטטטטטטטאאאאאאאא




יש תאידיוט הזה עם קול של טרול מהארי פוטר...

OH@$! OH!@$ WE GONNA YOU NIGA @!$
WE GONNA GET YOU DOWN NIGA@!@$





יאללה אמשך ניגר יבן זונה איזו עוגמת נפש הבאת לישראל
Vortex_SA
זה
lil jon
הוא גאון אחי הוא עשה קריירה מלקלל...
YoraY
quote:
Originally posted by Vortex_SA
זה
lil jon
הוא גאון אחי הוא עשה קריירה מלקלל...



חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

לאלא... אמרו לי משהו עם
FAT...




אקיצר שאלה...

חברות הגברה - מישו מכיר משו - יכול להפנות אותי?

KrazyDJs
בטח אתה מתכוון ל fat joe


כל מקרה מוזיקה שחורה זה סבבה לאללה..חולה על זהה :p
Shahar
quote:
Originally posted by Vortex_SA
מה רע בשחורה?
זה מצוין בשביל לרקוד עם כוסיות.. ואז מה אם אני נשמע כמו ערס כשאני כותב את זה... ואחי... ברור שבאומן מנגנים גם שחורה... זה מועדון... וכמו כל מועדון יש כל מיני סוגי מוזיקה... לך למסיבה שם פעם תראה בעצמך :)


שאני הולך לאומן אני משתדל להגיע אחרי המוזיקה השחורה ועדיין לא בעיה למצוא בנות
רוקדים על הבמה והם באות לבד
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement