return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
טרד יוראי שואל ואתם עונים
View this Thread in Original format
YoraY
טרד יוראי שואל ואתם עונים


טוב...

אני מתכוון לקנות בשעה טובה
CDJ100s X 2


אני קונה מחו"ל - מישו יכול לתת לי כמה טיפים לפני שאולי אני עושה טעות..? דברים שחו"ל יכול להפתיע וכאלה שאני צריך להזהר מהם...



2. אני צריך מיקסר.....
שני ערוצים

להגיד לכם רסמי - המיקסר הכי טוב שראיתי שמתאים לי זה
Numark DM1001X


אם אתם מכירים עוד מיקסר בפורמט הזה ..... דווחו.....
Q-PiXeL
אני אישית השכרתי כמה פעמים ציוד מפאי הפקות
www.pai.co.il

אני מנסה להזכר במחיר, לא זוכר אם זה היה באזור ה200 או באזור ה350-400 לפלטה של פיוניר




תאמת אני מציע לך לנסות למצוא מישהו פרטי להשכיר ממנו את הפלטה
YoraY
quote:
Originally posted by Q-PiXeL
אני אישית השכרתי כמה פעמים ציוד מפאי הפקות
www.pai.co.il

אני מנסה להזכר במחיר, לא זוכר אם זה היה באזור ה200 או באזור ה350-400 לפלטה של פיוניר




תאמת אני מציע לך לנסות למצוא מישהו פרטי להשכיר ממנו את הפלטה




אין לי מפרטי...... זה סרטים עכשיו....

אבל אתה השכרת לערב אחד! אני צריך לכמה... זה יעלה תמחיר כמובן
Shahar
quote:
Originally posted by YoraY
אין לי מפרטי...... זה סרטים עכשיו....


דבר עם צח אולי הוא יסכים

הוא מרעננה
YoraY
quote:
Originally posted by Shahar
דבר עם צח אולי הוא יסכים

הוא מרעננה



וואלה... עכשיו השאלה היא מי זה צח.....
:rolleyes:

זה מה שקורה שלא נרשמים ל
CREW:p
YoraY
שאלה #2


בפתיח הטרד
Shahar
אני ישאל את צח אם הוא מסכים להשכיר תציוד ואני יודיע לך

ובקשר לחיבור
ל
CDJ100
יש כבל חשמל שיוצא ממנו
וכבל
RCA
שמתחבר בצד אחד אליו ובצד שני למיקסר
זה כל מה שצריך
YoraY
quote:
Originally posted by Shahar
אני ישאל את צח אם הוא מסכים להשכיר תציוד ואני יודיע לך

ובקשר לחיבור
ל
CDJ100
יש כבל חשמל שיוצא ממנו
וכבל
RCA
שמתחבר בצד אחד אליו ובצד שני למיקסר
זה כל מה שצריך




מצוין תודה...
Shahar
ד"א
לצח אין פיוניר
אבל יש לו מיקסר טוב לא זוכר איזה
Q-PiXeL
לצח יש
vestax 275 :)

DjChook
לצח יש זין קטן

נו מה נסגר איתכם ?

(צח סורי על הקטילה אם אתה קורא את זה, זה פשוט הזכיר לי את הויכוח עם רועי אז אצלי)
Shahar
quote:
Originally posted by Q-PiXeL
לצח יש
vestax 275 :)


נו זה מיקסר מצוין

בכל מקרה דברתי עם צח והוא אמר שהוא לא משכיר את הציוד שלו ל4 ימים

וחן צח נראה לי לא יכול להיכנס לפורום כי יש לו בעיה עם היוזר או משו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement