|
טרד יוראי שואל ואתם עונים
|
View this Thread in Original format
| YoraY |
טרד יוראי שואל ואתם עונים
טוב...
אני מתכוון לקנות בשעה טובה
CDJ100s X 2
אני קונה מחו"ל - מישו יכול לתת לי כמה טיפים לפני שאולי אני עושה טעות..? דברים שחו"ל יכול להפתיע וכאלה שאני צריך להזהר מהם...
2. אני צריך מיקסר.....
שני ערוצים
להגיד לכם רסמי - המיקסר הכי טוב שראיתי שמתאים לי זה
Numark DM1001X
אם אתם מכירים עוד מיקסר בפורמט הזה ..... דווחו..... |
|
|
| Q-PiXeL |
אני אישית השכרתי כמה פעמים ציוד מפאי הפקות
www.pai.co.il
אני מנסה להזכר במחיר, לא זוכר אם זה היה באזור ה200 או באזור ה350-400 לפלטה של פיוניר
תאמת אני מציע לך לנסות למצוא מישהו פרטי להשכיר ממנו את הפלטה |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
אני אישית השכרתי כמה פעמים ציוד מפאי הפקות
www.pai.co.il
אני מנסה להזכר במחיר, לא זוכר אם זה היה באזור ה200 או באזור ה350-400 לפלטה של פיוניר
תאמת אני מציע לך לנסות למצוא מישהו פרטי להשכיר ממנו את הפלטה |
אין לי מפרטי...... זה סרטים עכשיו....
אבל אתה השכרת לערב אחד! אני צריך לכמה... זה יעלה תמחיר כמובן |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by YoraY
אין לי מפרטי...... זה סרטים עכשיו.... |
דבר עם צח אולי הוא יסכים
הוא מרעננה |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Shahar
דבר עם צח אולי הוא יסכים
הוא מרעננה |
וואלה... עכשיו השאלה היא מי זה צח.....
:rolleyes:
זה מה שקורה שלא נרשמים ל
CREW:p |
|
|
| Shahar |
אני ישאל את צח אם הוא מסכים להשכיר תציוד ואני יודיע לך
ובקשר לחיבור
ל
CDJ100
יש כבל חשמל שיוצא ממנו
וכבל
RCA
שמתחבר בצד אחד אליו ובצד שני למיקסר
זה כל מה שצריך |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Shahar
אני ישאל את צח אם הוא מסכים להשכיר תציוד ואני יודיע לך
ובקשר לחיבור
ל
CDJ100
יש כבל חשמל שיוצא ממנו
וכבל
RCA
שמתחבר בצד אחד אליו ובצד שני למיקסר
זה כל מה שצריך |
מצוין תודה... |
|
|
| Shahar |
ד"א
לצח אין פיוניר
אבל יש לו מיקסר טוב לא זוכר איזה |
|
|
| Q-PiXeL |
לצח יש
vestax 275 :) |
|
|
| DjChook |
לצח יש זין קטן
נו מה נסגר איתכם ?
(צח סורי על הקטילה אם אתה קורא את זה, זה פשוט הזכיר לי את הויכוח עם רועי אז אצלי) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
לצח יש
vestax 275 :) |
נו זה מיקסר מצוין
בכל מקרה דברתי עם צח והוא אמר שהוא לא משכיר את הציוד שלו ל4 ימים
וחן צח נראה לי לא יכול להיכנס לפורום כי יש לו בעיה עם היוזר או משו |
|
|
|
|