| Shahar |
| quote: | Originally posted by YoraY
נכון.. אבל בנתיים אני מקבל את המכשיר הזה בחינם במקום להשכיר ואני רוצה להכיר אותו קצת יותר טוב מסתם מבט |
נו אתה מקבל חינם אז מה כפת לך של איזה חברה זה
כל המכשירים פועלים על אותו עיקרון לכולם יש את הדברים הבסיסים שצריך
קיו וג'וג
ותקשקש כבר על השמאלי נו כל פעם אני נכנס לטרד אני רואה אותו |
|
|