return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
טרד יוראי שואל ואתם עונים (pg. 3)
View this Thread in Original format
DjChook
יגאל איפשהו הוא כתב
"יגאל"ד
YoraY





מישהו יודע באיזה
CDJ
מדובר?
דגם. .. חברה...

משו.....:|
Shahar
סעמק תקשקש על הפנים של השמאלי הוא מביא לי עצבים
YoraY
quote:
Originally posted by Shahar
סעמק תקשקש על הפנים של השמאלי הוא מביא לי עצבים




וועה וועה..... ובכל זאת באיזה מכשיר מדובר..?.. :>
Shahar
לא יודע אבל זה לא פיוניר

מזה משנה לך בתכלס
אתה קונה
CDJ100
לא?
זה הקניה הכי טובה לדעתי
DJ-Kreing^^
אם אני לא טועה זה אחד הדגמים הישנים של ג'ימני
YoraY
quote:
Originally posted by Shahar
לא יודע אבל זה לא פיוניר

מזה משנה לך בתכלס
אתה קונה
CDJ100
לא?
זה הקניה הכי טובה לדעתי




נכון.. אבל בנתיים אני מקבל את המכשיר הזה בחינם במקום להשכיר ואני רוצה להכיר אותו קצת יותר טוב מסתם מבט
Shahar
quote:
Originally posted by YoraY
נכון.. אבל בנתיים אני מקבל את המכשיר הזה בחינם במקום להשכיר ואני רוצה להכיר אותו קצת יותר טוב מסתם מבט


נו אתה מקבל חינם אז מה כפת לך של איזה חברה זה
כל המכשירים פועלים על אותו עיקרון לכולם יש את הדברים הבסיסים שצריך
קיו וג'וג

ותקשקש כבר על השמאלי נו כל פעם אני נכנס לטרד אני רואה אותו
YoraY
quote:
Originally posted by Shahar
נו אתה מקבל חינם אז מה כפת לך של איזה חברה זה
כל המכשירים פועלים על אותו עיקרון לכולם יש את הדברים הבסיסים שצריך
קיו וג'וג

ותקשקש כבר על השמאלי נו כל פעם אני נכנס לטרד אני רואה אותו



חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח


תהורג אותי עם השמאלי - עזובתך זו לא תמונה שהעלתי היא לקוחה מאתר ואין לי כח להוריד בשביל לערוך בשביל לעלות בשביל ששחר לא יתעצבן

תרוצה תעשה את זה אתה זה יהיה גם מצחיק וגם אני אחליף
:>


בכל אופן העיקרון שלי הוא ללמוד עד הסוף כולל הלחצנים והפונקציות הכי קטנות וכניסות ויציאות ובקיצור להיות 100% נעול על זה.....


אגב מצאתי באיזה מכשיר מדובר בעזרתו של אליאור
DJ-Kreing^^

זה גימני פרו דיג'י 200 משו כזה

אין עליו כלום ברשת :\
מרוב הענטיקיות


אבל פסדר נסתדר...
Shahar
הנה ככה יותר טוב

KrazyDJs
quote:
Originally posted by YoraY
אגב מצאתי באיזה מכשיר מדובר בעזרתו של אליאור
DJ-Kreing^^



אני אליאור
הוא רומן

תשנן :p
YoraY
quote:
Originally posted by KrazyDJs
אני אליאור
הוא רומן

תשנן :p




נו יש לכם ניק דומה:>
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement