|
[12/11/05] I Love Techno - 10 Years
|
View this Thread in Original format
| FUSyke |
I LOVE TECHNO - 10 YEARS
Sat 12 november 2005
Flanders Expo Gent
SITE: www.ilovetechno.be
LINE UP:
* Dave Clarke
* Matthew Dear (Live)
* Robert Hood
* DJ Bone
* Magda
* DJ Naughty
* T. Raumschmiere (Live)
* Tiga
* Nathan Fake (Live)
* Sven Väth
* Tony Rohr (Live)
* Miss Kittin
* Collabs featuring Chris Liebing & Speedy J (Live)
* Marco Bailey
* ...
TICKETS:
VVK vanaf zaterdag 17 september.
VVK 36€
Er gaat ook nog een ticketstunt zijn (dit zal mss iets te maken hebben met de bandjes die je op de festivals kon krijgen?)
Mensen die een ILT-bandje willen moeten gewoon een mail, met hun gegevens in, zenden naar [email protected] Er zijn bepaalde voordelen aan zo'n bandje gebonden maar die zijn nog niet bekend. Posters en stickers zijn ook via deze mail te verkrijgen. |
|
|
| Pumaz |
Het is weer een paar jaar geleden dus MOET ik dit jaar gewoon gaan :D
Nathan Fake live :crazy: |
|
|
| FUSyke |
| Wie heeft er interesse om te gaan? Het is wel op dezelfde dag als Armin Only maar voor mij is het ook lekker dicht bij dus ik twijfel nog. |
|
|
| E-motion_error |
| Vermoedelijk wel aanwezig(Nathan Fake, Tiga, T. Raumschmiere, Miss Kittin, Väth, Speedy J,...) |
|
|
| Aurélie |
| Vorig jaar niet geweest ; dit jaar normaal gezien wel terug aanwezig, voor oa. dezelfde eerste namen als E-motion. Misschien kan de aanwezigheid van een lange M.I.K.E-set op Armin Only daar wel verandering in brengen ;) |
|
|
| emma |
ik kon vorig jaar ni gaan omdat het al uitverkocht was.
Toen had ik me dus voorgenomen om dit jaar zeker te gaan.
& nu gaat Armin idd, op dezelfde dag zijn ding doen :whip:
Vinnet een moeilijk keuze, vooral om dit feest in mijn hometown is!
Maar langs den andere kant denk ik dat Armin-Only ding ook echt wel de moeite gaat zijn.
& volgend jaar is't natuurlijk weer I love Techno he....
stomme keuzes ook |
|
|
| Synthesia |
Hier ga ik ook zeker naar toe van de jaar. Nog nooit geweest want was vorige jaren altijd in't buitenland.
Zelfde gelijk Aurelie, het enigste dat me zou doen twijfelen om naar Armin Only te gaan is moest er een lange M.I.K.E. set bij zijn. En dan nog, ben al eens naar zo een 9+hr set geweest en heb Armin al bijna elke maand 1 keer gezien dit laatste jaar. :)
Moet wel zeggen die 9hr set was wel super!! Dat was in Godskitchen (Birmingham) en was 1 van de schoonste trance nights dat ik ooit heb meegemaakt. Hij begon omstreeks 21:00 en moest eigenlijk "maar" doorgaan tot 06:00 maar na die 9 uur omdat hij zelf nog zo enthusiast was samen met het publiek heeft hij nog een uur extra gedaan!! Prachtige sfeer!
Btw, de 24ste september is er weer een Armin 9Hr set in Godskitchen..moest iemand door willen vliegen de dag na 18 Years Illusion :p |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Synthesia
Hier ga ik ook zeker naar toe van de jaar. Nog nooit geweest want was vorige jaren altijd in't buitenland.
Zelfde gelijk Aurelie, het enigste dat me zou doen twijfelen om naar Armin Only te gaan is moest er een lange M.I.K.E. set bij zijn. |
^ Armin "Only" |
|
|
| Synthesia |
| quote: | Originally posted by djcresto
^ Armin "Only" |
Kan zijn dat er een 2de room is of zo he ;) |
|
|
| The_G0dfather |
DAVE CLARKE !!!!!!
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
'k vin die dus behoorlijk zalig :D |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Aurélie
Misschien kan de aanwezigheid van een lange M.I.K.E-set op Armin Only daar wel verandering in brengen ;) |
You dirty M.I.K.E. whore :p |
|
|
| Bertn |
| de set van dave clarke op ILT 2001 geldt voor mij nog steeds als de beste technoset ooit:o |
|
|
|
|