|
[12/11/05] I Love Techno - 10 Years (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Kaidreas |
T.raumschiemere (of hoe noemt ie)
sven vath
tiga
en nathan fake live.. ik peins dat ik hier wel naartoe ga..
anyways vorig jaar----> "the prodigy" :cool: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Maybe, als er dat weekend geen beter (en goedkoper) alternatief is om m'n verjaardag te vieren :) |
|
|
| emma |
| quote: | Originally posted by Synthesia
Btw, de 24ste september is er weer een Armin 9Hr set in Godskitchen..moest iemand door willen vliegen de dag na 18 Years Illusion :p |
Wanneer ben je naar Armin Only gegaan ?
Ik ben vorig jaar in maart geweest & da was idd een geweldig feest daar in Birmingham ! ! |
|
|
| Wildfir3 |
| ik zaller wel bij zijn :) |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by emma
Wanneer ben je naar Armin Only gegaan ?
Ik ben vorig jaar in maart geweest & da was idd een geweldig feest daar in Birmingham ! ! |
Was idd geweldig, beste feest van 2004 voor mij :D 24 september zit ik weer in Birmingham voor 9 uur Armin ;)
ILT stond in de planning voor mij, totdat ze bekend maakten dat Armin Only ook op 12 november is. Dus Armin Only voor mij :) |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Bertn
de set van dave clarke op ILT 2001 geldt voor mij nog steeds als de beste technoset ooit:o |
funk d'void - diabla (funk d'void heavenly mix) gebeatjuggled is toch wel een van de beste dingen die ik ooit gehoord heb
:eyes: :eyes: |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
funk d'void - diabla (funk d'void heavenly mix) gebeatjuggled is toch wel een van de beste dingen die ik ooit gehoord heb
:eyes: :eyes: |
+1 :crazy: |
|
|
| Synthesia |
| quote: | Originally posted by emma
Wanneer ben je naar Armin Only gegaan ?
Ik ben vorig jaar in maart geweest & da was idd een geweldig feest daar in Birmingham ! ! |
Tof!! Ik ben van de jaar geweest, was ook in maart dacht ik :)
Denk dat ik ook terug ga de 24ste als ik nog fit genoeg ben na 18 Years Illusion :p Maar ILT ga ik niet missen voor weer eens een Armin Only paar weken nadien. |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by Synthesia
Tof!! Ik ben van de jaar geweest, was ook in maart dacht ik :)
Denk dat ik ook terug ga de 24ste als ik nog fit genoeg ben na 18 Years Illusion :p Maar ILT ga ik niet missen voor weer eens een Armin Only paar weken nadien. |
Ik ga zeker naar Absolute Armin in Godskitchen. Neem direct na 18 years Illusion het vliegtuig richting ginderachter :D
Feestweekend! :eyes: |
|
|
| Synthesia |
| quote: | Originally posted by Kelly*
Ik ga zeker naar Absolute Armin in Godskitchen. Neem direct na 18 years Illusion het vliegtuig richting ginderachter :D
Feestweekend! :eyes: |
LOL ik ook denk ik :p We moeten met zen allen gaan !! |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Synthesia
LOL ik ook denk ik :p We moeten met zen allen gaan !! |
Zie jullie in Birmingham dan :D |
|
|
| djibberonacid |
nathan fake, tiga, miss kittin!!!!
Electro boven, olé olé olé |
|
|
|
|