return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
[12/11/05] I Love Techno - 10 Years (pg. 2)
View this Thread in Original format
Kaidreas
T.raumschiemere (of hoe noemt ie)
sven vath
tiga
en nathan fake live.. ik peins dat ik hier wel naartoe ga..
anyways vorig jaar----> "the prodigy" :cool:
Jasperovitsj
Maybe, als er dat weekend geen beter (en goedkoper) alternatief is om m'n verjaardag te vieren :)
emma
quote:
Originally posted by Synthesia


Btw, de 24ste september is er weer een Armin 9Hr set in Godskitchen..moest iemand door willen vliegen de dag na 18 Years Illusion :p


Wanneer ben je naar Armin Only gegaan ?
Ik ben vorig jaar in maart geweest & da was idd een geweldig feest daar in Birmingham ! !
Wildfir3
ik zaller wel bij zijn :)
Freezel
quote:
Originally posted by emma
Wanneer ben je naar Armin Only gegaan ?
Ik ben vorig jaar in maart geweest & da was idd een geweldig feest daar in Birmingham ! !


Was idd geweldig, beste feest van 2004 voor mij :D 24 september zit ik weer in Birmingham voor 9 uur Armin ;)

ILT stond in de planning voor mij, totdat ze bekend maakten dat Armin Only ook op 12 november is. Dus Armin Only voor mij :)
The_G0dfather
quote:
Originally posted by Bertn
de set van dave clarke op ILT 2001 geldt voor mij nog steeds als de beste technoset ooit:o


funk d'void - diabla (funk d'void heavenly mix) gebeatjuggled is toch wel een van de beste dingen die ik ooit gehoord heb
:eyes: :eyes:
Pumaz
quote:
Originally posted by The_G0dfather
funk d'void - diabla (funk d'void heavenly mix) gebeatjuggled is toch wel een van de beste dingen die ik ooit gehoord heb
:eyes: :eyes:

+1 :crazy:
Synthesia
quote:
Originally posted by emma
Wanneer ben je naar Armin Only gegaan ?
Ik ben vorig jaar in maart geweest & da was idd een geweldig feest daar in Birmingham ! !


Tof!! Ik ben van de jaar geweest, was ook in maart dacht ik :)

Denk dat ik ook terug ga de 24ste als ik nog fit genoeg ben na 18 Years Illusion :p Maar ILT ga ik niet missen voor weer eens een Armin Only paar weken nadien.
Kelly*
quote:
Originally posted by Synthesia
Tof!! Ik ben van de jaar geweest, was ook in maart dacht ik :)

Denk dat ik ook terug ga de 24ste als ik nog fit genoeg ben na 18 Years Illusion :p Maar ILT ga ik niet missen voor weer eens een Armin Only paar weken nadien.


Ik ga zeker naar Absolute Armin in Godskitchen. Neem direct na 18 years Illusion het vliegtuig richting ginderachter :D
Feestweekend! :eyes:
Synthesia
quote:
Originally posted by Kelly*
Ik ga zeker naar Absolute Armin in Godskitchen. Neem direct na 18 years Illusion het vliegtuig richting ginderachter :D
Feestweekend! :eyes:


LOL ik ook denk ik :p We moeten met zen allen gaan !!

Freezel
quote:
Originally posted by Synthesia
LOL ik ook denk ik :p We moeten met zen allen gaan !!


Zie jullie in Birmingham dan :D
djibberonacid
nathan fake, tiga, miss kittin!!!!

Electro boven, olé olé olé
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement