|
[12/11/05] I Love Techno - 10 Years (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| FUSyke |
Collabs (Speedy J & Chris Liebing) @ Panic Room 02-10-05
[[ LINK REMOVED ]]
Het is toch niet mijn ding. Dan zit ik wel wat langer bij Adam Beyer:) |
|
|
| Kaidreas |
| mijn kaartje is ook binnen. hopelijk wordt het niet dezelfde drukte in de zalen als vorig jaar |
|
|
| InTeXoR |
| quote: | Originally posted by Aurélie
^ Normaal gezien is de flyer ook altijd een poster aan 1 zijde |
idd, en ge moet serieus moeite doen om een winkel/eetzaak te vinden waar die flyer-posters NIET liggen ;) |
|
|
| Kaidreas |
tis nog maar een paar weken.
who's comming:
Kaidreas+2 |
|
|
| Wildfir3 |
| Steven + 34.999 :) |
|
|
| InTeXoR |
Kaidreas+2
InTeXoR+2 |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
Steven + 34.999 :) |
0.999??? iemand ze vinger kwijt ofzow? :) |
|
|
| Synthesia |
| Als er iemand nog 2 ticket nodig heeft, ik doe ze weg voor 60EUR (tesamen), denk dat ik toch nog liever naar Armin Only zou gaan als ik mijn ILT tickets verkocht krijg :) |
|
|
| Joker666 |
Heb eigenlijk veel zin om hetzelfde te doen... Armin Only spreekt me ook veel meer aan...
tzal toch de vrienden volgen en I love Techno worden denk ik... |
|
|
| Aurélie |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
mijn kaartje is ook binnen. hopelijk wordt het niet dezelfde drukte in de zalen als vorig jaar |
Ik vermoed van niet want geen populaire "schranz"toestanden dit jaar :) |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Het is mss al een beetje vroeg maar ik heb alvast een schema gemaakt van de dj's die ik wil zien. Mja wat een mens allemaal niet doet é als de les saai is:whip:
19.00 - 21.00 > T-Quest (Switch)
21.00 - 22.00 > T. Raumschmiere (orange)
22.00 - 00.00 > The Glimmers (orange)
00.00 - 01.00 > Underworld (yellow)
01.00 - 02.00 > Nathan Fake (red)
02.00 - 02.30 > Dave Clarke (green)
02.30 - 03.00 > Tiga (orange)
03.00 - 04.00 > Vitalic (orange)
04.00 - 05.00 > Chris Liebing & Speedy J (yellow)
05.00 - 06.00 > Adam Beyer (blue) |
Nadat ik de afgelopen dagen naar wat setjes heb geluisterd, heb ik besloten om mijn lijstje aan te passen:
23.00 - 00.00 > Marco Bailey (yellow)
00.00 - 01.00 > Underworld Live (yellow)
01.00 - 02.00 > Tiga (orange)
02.00 - 03.00 > Chris Liebing & Speedy J (yellow) / Dave Clarke (green)
03.00 - 04.00 > Vitalic Live (orange)
04.00 - 06.00 > Dr. Lektroluv (orange) |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Aurélie
Ik vermoed van niet want geen populaire "schranz"toestanden dit jaar :) |
define schranz???
mmmmz zou wel zalig zijn dat het wat minder is dit jaar.
komt gij eigenlijk ook? |
|
|
|
|