return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
[12/11/05] I Love Techno - 10 Years (pg. 8)
View this Thread in Original format
Synthesia
quote:
Originally posted by Eagle`
ge moet de ganse quote geven Tiger en da was de volgende:



combinatie van 2de zin is belangerijk, hij bedoelt het niet letterlijk , maar ironisch: nl dat trance zo plat is tegewoordig da ge al moet bollen pakken om te er van kunnen te genieten. En gelijk heeft ie ..

Damn deja-vue all over again :p


Bollocks, en zeer narrow-minded van Dave Clarke zo erover te denken.
Gladius
er zit idd veel platte kak tussen jah, maar als ge beetje deftig zoekt vind je nog wel kwaliteit hier en daar. en dat doet het 'em nog steeds voor mij
Synthesia
Zoveel platte kak nu toch ook weer niet. Komen constant prachtige nieuwe platen uit. Think positive :) Ik vind het in ieder geval een prachtig jaar voor de trance scene, zoveel nieuwe superplaten, paar nieuwe events en clubs bij in ons land

"Ik ben geen klein kind meer, muziek hoeft voor mij niet euforisch te zijn." <-- stoer zen :) trouwens wat heeft het ene met het andere te maken..
TOR
uiteindelijk blijft de beoordeling van muziek een kwestie van persoonlijke smaak, en in dat opzicht is het inderdaad een zeer domme uitspraak van Dave.

ik begrijp eigenlijk niet waarom er steeds een vijandig gevoel bestaat ten opzichte van andere genres. is het zo moeilijk om andere muziekvormen en hun aanhangers te respecteren? ik hou niet van hardcore, maar moet ik er daarom op neerkijken?

ik zie overigens totaal niet in welk verband er bestaat tussen euforie en kinderlijkheid.
Push2005
quote:
Originally posted by TOR
uiteindelijk blijft de beoordeling van muziek een kwestie van persoonlijke smaak, en in dat opzicht is het inderdaad een zeer domme uitspraak van Dave.

ik begrijp eigenlijk niet waarom er steeds een vijandig gevoel bestaat ten opzichte van andere genres. is het zo moeilijk om andere muziekvormen en hun aanhangers te respecteren? ik hou niet van hardcore, maar moet ik er daarom op neerkijken?

ik zie overigens totaal niet in welk verband er bestaat tussen euforie en kinderlijkheid.


Another genious reply from Tiëstor ... dikke + 1 ;)
Synthesia
quote:
Originally posted by TOR
uiteindelijk blijft de beoordeling van muziek een kwestie van persoonlijke smaak, en in dat opzicht is het inderdaad een zeer domme uitspraak van Dave.

ik begrijp eigenlijk niet waarom er steeds een vijandig gevoel bestaat ten opzichte van andere genres. is het zo moeilijk om andere muziekvormen en hun aanhangers te respecteren? ik hou niet van hardcore, maar moet ik er daarom op neerkijken?

ik zie overigens totaal niet in welk verband er bestaat tussen euforie en kinderlijkheid.


Komt allemaal omdat er (verkeerde) stereotypen worden gecreeerd, van liefhebbers van bepaalde genres muziek, van druggebruikers, van het nachtleven in't algemeen,...en op basis daarvan zijn er spijtig genoeg veel (voor)oordelen.. Maar dat zegt dan meer over de mensen die zo oordelen dan degenen wie ze over oordelen, zeker in het geval als ze er niks of weinig van kennen :)
New Wave
Gedurfde uitspraak. ach, hij zal wel onder de hebben gezeten :p
Synthesia
Gedurfd maar verkeerd :)

Wil hem nu niet zitten afbreken want heb enorm respect voor wat hij doet met techno en zo, maar toch
InTeXoR
mja dave heeft altijd wel een narrow-minded visie gehad op genres die hem minder liggen, en hij schopt gewoon graag tegen wat schenen denk ik. mij niet gelaten, zolang hij maar vette sets aflevert zoals gisteren ;) 't was 3u lang fantastisch.
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by InTeXoR
mja dave heeft altijd wel een narrow-minded visie gehad op genres die hem minder liggen, en hij schopt gewoon graag tegen wat schenen denk ik.

.

Tis altijd al een norse en arrogante Britse klootzak geweest, en dan zal echt ni meer veranderen. :)

New Wave
Ach, daarentegen is hij meestal creatiever dan andere dj's.
Als het maar goed klinkt. Wat hij verder van andere muzieksoorten viond dat zal me een worst wezen. Ik betaal voor zijn muziek, niet voor zijn gezever op andere. :)
Kaidreas
[[ LINK REMOVED ]]


nathan fake interview ofzoiets...

iemand interesse in interviews of sets.. pm me maar
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Privacy Statement