|
The way you shake it, i cant believe it, i've never seen an (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| KrazyDJs |
The 4400
אם למישהו יש הרבה שעות לשרוף ומשעמם לו..
אחלה סידרה..
ממליץ להוריד את כל הפרקים של העונה הראשונה והשנייה (יום ראשון שודר הפרק האחרון של העונה השנייה בארה"ב, סוף השבוע בטח יהיה תרגום כבר)...
סידרה ממכרת, פשוט מעולה...
מדובר על 4400 אנשים שנחטפו במהלך השנים ופתאום חזרו...בקיצור לא רוצה להרוס למי שמתכוון להוריד ולראות...
אה כן, אם כבר ת'רד ג'אנק..חברה חדשה :p |
|
|
| coby |
לחיילים כאן אם מישהו יכול לעזור
מה כדאי לי לי להגיד אם אני רוצה לדחות את תאריך הגיוס ?
נתנו לי תאריך מזה מעפן.. 23 ל שישי.. אני מסיים את הבגרויות ומחכה לי אוטובוס של צהל
:whip: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by coby
לחיילים כאן אם מישהו יכול לעזור
מה כדאי לי לי להגיד אם אני רוצה לדחות את תאריך הגיוס ?
נתנו לי תאריך מזה מעפן.. 23 ל שישי.. אני מסיים את הבגרויות ומחכה לי אוטובוס של צהל
:whip: |
תתגייס כמה שיותר מהר נו
צהל גם ככה לא מקשיב לך מה נראה לך אתה תבקש תאריך יגידו לך סבבה אין בעיה?
תכתוב להם גם על הדרך שבא לך להתגייס ככה שעה 12:30 שיהיה לך נוח לבוא
אם דוחים לך תגיוס זה לתאריך שהם רוצים לא לתאריך שאתה רוצה
אם במקרה יפול להם משהו בסביבה הם יתנו לך
אם לא אז יתנו מה שיש
קיצור אל תדחה למה אתה דוחה תגיוס ודוחה איתו תשיחרור חבל |
|
|
| YuVaL |
קוב מה עם איזה לא להפוך את זה לטרד צהל כמו 2013945908 כבר שיש פה...
KrazyDJ: כמה ימים לפני סוף החופש הורדתי את שני העונות של
The 4400
העונה הראשונה היא רק 5 פרקים..
סדרה חבל"ז אהבתי לגמרי..
אחרי זה ראיתי את העונה השניה.. יאללה איך הרג אותי הפרק ההזוי הזה שאבא של קייל חולם על זה שיש לו חיים אחרים בכלל וכל ה
4400
בכלל לא קרה ופוגש את האישה ההיא ומתחתן איתה בסוף, וגם אחרי זה במציאות זה ככה.. זה היה הזוי לגמרי!!
ובדיוק שסיימתי להוריד את כל העונה השניה יצא הפרק האחרון.. איזה בעסה..
נחכה בקוצר רוח לעונה השלישית
ואם כבר מדברים על סדרות
24!!!!!!!!!
פשוט איןןןןןןןןןןןןןןןןןן על הסדרה הזאת..
כבר 4 עונות שאני מכור.. פשוט מטורף
וגם הסופרנוס, סדרה חבל"ז.. מחכה לעונה השישית גם.. אבל הבנתי שהיא תצא רק בסביבות 2007 ככה.. ואז אני כבר יהיה בצבא
כל הזיין לי... |
|
|
| KrazyDJs |
אחושרמוטה פרק הזוייי..
לא רוצה להרוס לך אבל בכלל יש כמה פרקים מטורפיםםםם...האחרונים בעיקר..
וכן העונה הראשונה 5 פרקים, היא מעין פרומו לעונה השניה אני מניח..
ויש עונה שלישית בכלל?
לא יצא לי להיכנס לאתר שלהם ולבדוק... |
|
|
| YuVaL |
סיימתי לראות כבר את העונה השלישית.. פאקינג מטורף מה שהם עשו להם עם החיידק הזה
RAHRRRRRRRRR!@(#)!@)#!)(@#)(
ושקייל מסגיר את עצמו
WTF...
אני בטוח שיעשו עונה שלישית אחי חייבים.. |
|
|
| skelz |
| quote: | Originally posted by omergunr
ברור שאבודים הסדרה הכי גדולה שאיי פעם היתה ואיי פעם תיהיה..... |
אבודיםםם סדרה מטורפת!!
אני עכשיו רואה Prison Break
קטלני ביותר
אבל אבודים לא רואה בעיניייםםם :)
עוד מעט עונה שנייה :) |
|
|
| DjChook |
הורדתי ארבע עונות של 24 ועונה של אבודים
באמת סדרות חזקות ביותר
אני עכשיו מסיים את העונה הראשונה של ניפ טאק
אני אומר לכם סידרה חזקה ביותר, וגם מלא כוסיות |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by coby
לחיילים כאן אם מישהו יכול לעזור
מה כדאי לי לי להגיד אם אני רוצה לדחות את תאריך הגיוס ?
נתנו לי תאריך מזה מעפן.. 23 ל שישי.. אני מסיים את הבגרויות ומחכה לי אוטובוס של צהל
:whip: |
אחי תקשיב לי טוב אל תדחה את הגיוס
יש לך אחלה תאריך מה אתה רוצה?
כבן אדם שהתגייס מאוחר (מחזור מרץ) אני אומר לך תתגייס ותגמור עם החרא הזה כמה שיותר מהר.. או שאל תתגייס זאת גם אפשרות;)
בן אדם חכם פעם אמר: "אם אתה יודע שאתה צריך לעבור משהו רע, תעבור אותו כמה שיותר מהר ותפטר ממנו"
ובאיזה ערוץ משודרת התוכנית של בריטני ???
זה ביס? |
|
|
|
|