return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
The way you shake it, i cant believe it, i've never seen an (pg. 3)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
כבן אדם שהתגייס מאוחר (מחזור מרץ)


מרץ כבודדדד :D
coby
רציתי לעשות איזה טיול לאיביזה... אבל יש משהו במה שאתם אומרים


טוב אני יחשוב עלזה תודה בכל מקרה..

באמת לא נהפוך אתזה לטרד צהל


בדיחה :

איש אחד מקעקע את את השם של חברה שלו וונדי על הזין..
שיושב לו רואים
WY
וכשעומד לו
Wendy

אז הוא הולך לחברה שלו מראה לה אז היא שואלת מזה
wy?
הוא אומר חכי תראי ואז היא רואה וונדי יו איזה חמוד בוא אני ימצוץ לך

קיצר האיש הולך לשירותים יום אחד פתאום הוא רואה איזה כושי משתין ועל הזין שלו רשום
WY
אז הוא אומר לו אהה גם לך יש חברה שקוראים לה וונדי ?
אז הכושי עונה לו : לא.. כשהוא עומד רשום
Welcom to jamaica have a nice day
Shahar
quote:
Originally posted by coby
רציתי לעשות איזה טיול לאיביזה... אבל יש משהו במה שאתם אומרים


טוב אני יחשוב עלזה תודה בכל מקרה..

באמת לא נהפוך אתזה לטרד צהל


טיול לאיביזה תוכל תמיד
גם אני לא הייתי באיביזה ושנה הבאה אני יסע וואלה זה לא כזה סרט
Glenn-Holmes
אני חושב שהכי טוב להתגייס במחזור נובמבר...
זה לא מאוחר מדי ומצד שני יש לך זמן לנוח כמה חודשים אחרי סוף הלימודים...
רוצה דרך קלה? תבקש קורס בבהד 20 ואז תחליט שאתה לא רוצה ללכת אליו :stongue: :stongue:
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אני חושב שהכי טוב להתגייס במחזור נובמבר...
זה לא מאוחר מדי ומצד שני יש לך זמן לנוח כמה חודשים אחרי סוף הלימודים...
רוצה דרך קלה? תבקש קורס בבהד 20 ואז תחליט שאתה לא רוצה ללכת אליו :stongue: :stongue:


נראה לך?
יחטפו אותו לשם כמו לחמניה חמה ואולי יקדימו לו את הגיוס לפני שהוא יספיק להתחרט ;)
Shahar
וואלה תראו
בנאדם שהוא לא שוקיסט ויכול לקחת את זה נורמלי הכי טוב בשבילו להתגייס ביולי אוגוסט
למה וואלה אחרי חודשיים שחברים שלו מתגייסים בנובמבר הוא כבר מרגיש כמוהם יעני כי כולם כבר בצבא...אבל הוא זה שמרוויח למה יש לו כבר פזמ והוא גם ישתחרר לפניהם

רק בנאדם שוקיסט שלוקח תצבא קשה יכול להתבאס אם הוא מתגייס ביולי
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
וואלה תראו
בנאדם שהוא לא שוקיסט ויכול לקחת את זה נורמלי הכי טוב בשבילו להתגייס ביולי אוגוסט
למה וואלה אחרי חודשיים שחברים שלו מתגייסים בנובמבר הוא כבר מרגיש כמוהם יעני כי כולם כבר בצבא...אבל הוא זה שמרוויח למה יש לו כבר פזמ והוא גם ישתחרר לפניהם

רק בנאדם שוקיסט שלוקח תצבא קשה יכול להתבאס אם הוא מתגייס ביולי


רק בן אדם שיש לו תואר ראשון במדעי בלבולי השכל יכול לכתוב דבר כזה

מה הקשר בין הא לדא?
מה קשור פה שוקיסט?!
כל אחד אידבידואלית מרגיש מה נכון לו
אם בן אדם רוצה אחרי הלימודים קצת תקופה של שקט ולא ישר להתגייש איך בדיוק זה הופך אותו לשוקיסט.?

דווקא מששלוש שנים מראש חושב על השחרור הייתי אומר הוא השוקיסט יותר מבן אדם שחושב על לאחר טיפה את הגיוס

וירון בקשר למשאמרתי אני לא אומר סתם זה משהיה איתי...
הרווחתי עוד חודש וחצי למרות שאני בכלל לא רציתי לדחות אבל משקורה זה ברגע שמשבצים אותך לקורס התאריך גיוס שלך נקבע לסוף נובמבר תחילת דצמבר ואם אתה מתחרט בזמן (ע"ע כחודש לפני) סביר להניח שתאריך הגיוס כבר יישאר במועד שאליו דחו אותו
sh33p
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
רק בן אדם שיש לו תואר ראשון במדעי בלבולי השכל יכול לכתוב דבר כזה

מה הקשר בין הא לדא?
מה קשור פה שוקיסט?!
כל אחד אידבידואלית מרגיש מה נכון לו
אם בן אדם רוצה אחרי הלימודים קצת תקופה של שקט ולא ישר להתגייש איך בדיוק זה הופך אותו לשוקיסט.?

דווקא מששלוש שנים מראש חושב על השחרור הייתי אומר הוא השוקיסט יותר מבן אדם שחושב על לאחר טיפה את הגיוס

וירון בקשר למשאמרתי אני לא אומר סתם זה משהיה איתי...
הרווחתי עוד חודש וחצי למרות שאני בכלל לא רציתי לדחות אבל משקורה זה ברגע שמשבצים אותך לקורס התאריך גיוס שלך נקבע לסוף נובמבר תחילת דצמבר ואם אתה מתחרט בזמן (ע"ע כחודש לפני) סביר להניח שתאריך הגיוס כבר יישאר במועד שאליו דחו אותו

בדיוק
הקורס שלי התחיל ב21 לאוגוסט
פרשתי ממנו
ועכשיו הטירונות שלי בדצמבר
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
רק בן אדם שיש לו תואר ראשון במדעי בלבולי השכל יכול לכתוב דבר כזה

מה הקשר בין הא לדא?
מה קשור פה שוקיסט?!
כל אחד אידבידואלית מרגיש מה נכון לו
אם בן אדם רוצה אחרי הלימודים קצת תקופה של שקט ולא ישר להתגייש איך בדיוק זה הופך אותו לשוקיסט.?

דווקא מששלוש שנים מראש חושב על השחרור הייתי אומר הוא השוקיסט יותר מבן אדם שחושב על לאחר טיפה את הגיוס

וירון בקשר למשאמרתי אני לא אומר סתם זה משהיה איתי...
הרווחתי עוד חודש וחצי למרות שאני בכלל לא רציתי לדחות אבל משקורה זה ברגע שמשבצים אותך לקורס התאריך גיוס שלך נקבע לסוף נובמבר תחילת דצמבר ואם אתה מתחרט בזמן (ע"ע כחודש לפני) סביר להניח שתאריך הגיוס כבר יישאר במועד שאליו דחו אותו


יש את כל האלה שמגיעים לצבא ונכנסים להלם
זה אנשים שתכלס צריכים תחופש שלהם
אבל בנאדם נורמלי שלוקח תצבא בקלות יכול להתגייס מוקדם כי הוא לא יתבאס על זה..
Shahar
quote:
Originally posted by sh33p
בדיוק
הקורס שלי התחיל ב21 לאוגוסט
פרשתי ממנו
ועכשיו הטירונות שלי בדצמבר


נו מה טוב בלעשות טירונות בשיא הקור?
אין כמו טירונות בקיץ
נכון זה חם ומזיעים לפעמים
אבל זה עדיף על לעשות את כל זה בגשם
ולקום באמצע הלילה שהכל קפוא כדי לשמור..

sh33p
quote:
Originally posted by Shahar
נו מה טוב בלעשות טירונות בשיא הקור?
אין כמו טירונות בקיץ
נכון זה חם ומזיעים לפעמים
אבל זה עדיף על לעשות את כל זה בגשם
ולקום באמצע הלילה שהכל קפוא כדי לשמור..


אני מסתדר יותר טוב עם קור
שונא קיץ וחום
Shahar
quote:
Originally posted by sh33p
אני מסתדר יותר טוב עם קור
שונא קיץ וחום


חח אני אוהב כאלה כמוך
נראה אותך עוד חודשיים שתקום בלילה לשמור..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement