|
The way you shake it, i cant believe it, i've never seen an
|
View this Thread in Original format
| YuVaL |
Ass like that!!
LOL
Jessica simspon, looks oh so tempting, nick i've never seen an ass like that, everytime i see that show on MTV my pipi goes.. do doing doing doing
:eek: :eek: :eek: :D :D :rolleyes: :wtf: :wtf: :haha: |
|
|
| TTman |
What the point???
שיר ידוע, איפה הבעיה? |
|
|
| YuVaL |
הליריקה נורא בוטה...
היא גורמת לילדים לעשות פיפי בכיתה במקום בשירותים
זה נורא מתסכל.. |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by YuVaL
הליריקה נורא בוטה...
היא גורמת לילדים לעשות פיפי בכיתה במקום בשירותים
זה נורא מתסכל.. |
זה מתסכל ?! זה מ-ת-ס-כ-ל
שאני אתחיל לדבר ? |
|
|
| YuVaL |
LOL
יאללה חבר'ס קצת להשתחרר.. נהיה פה נורא לחוץ בפורום..
בואו נקח את הטרד הזה כטרד יוגה או סתם טרד של ג'אנק.. כל מה שרוצים להגיד\ואו חושבים.. דברים שבחיים לא העזתם לעשות כי פחדתם שחן יסגור לכם ת'טרד
:eek: :eek: :eek: :p |
|
|
| DjChook |
| uhmmmmmmmmmmmmmmmmmm:thepirate |
|
|
| luckystrike |
יובל אחי יא קרוע ...
ראיתם את התוכנית החדשה של בריטני?
לאן הגענו ... |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by luckystrike
יובל אחי יא קרוע ...
ראיתם את התוכנית החדשה של בריטני?
לאן הגענו ... |
חחחחחח ביזיון אני אומר לך.. תראה מה נהיה מאנשים.. יושבים כל היום מול הטלויזיה וכל מה שהם עושים זה נכנסים לחיים של אנשים אחרים כי משעמם להם בחיים..
אני אישית כבר בקושי רואה טלויזיה.. אבל מדי שבוע קופץ לקוב לוקחים איזה סרטים נוסטלגי\חדש.. שמים בדי וי די ורואים ככה בכיף שלנו..
פשוט זוועתי.. ת'אמת שפעם אבל ראיתי ת'תוכנית של ניק וג'סיקה סימפסון.. היא כזאת כוסית!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.. ומצד שני היא גם נעל בצורה מרשימה.. שילוב קטלני :P |
|
|
| coby |
שונא ריאלטי..
הכי טוב סופרנוס והמגן
גם איש משפחה אחת הסדרות החזקות |
|
|
| Shahar |
היום ידידה נסעה איתי הבית וראינו הופעה של ישי לוי באוטו שלה
דיוידי באוטו זה הדבררררר!! |
|
|
| omergunr |
| ברור שאבודים הסדרה הכי גדולה שאיי פעם היתה ואיי פעם תיהיה..... |
|
|
|
|