return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
The way you shake it, i cant believe it, i've never seen an
View this Thread in Original format
YuVaL
Ass like that!!

LOL

Jessica simspon, looks oh so tempting, nick i've never seen an ass like that, everytime i see that show on MTV my pipi goes.. do doing doing doing


:eek: :eek: :eek: :D :D :rolleyes: :wtf: :wtf: :haha:
coby
יוב

WTF !?!
TTman
What the point???

שיר ידוע, איפה הבעיה?
YuVaL
הליריקה נורא בוטה...
היא גורמת לילדים לעשות פיפי בכיתה במקום בשירותים
זה נורא מתסכל..
DjChook
quote:
Originally posted by YuVaL
הליריקה נורא בוטה...
היא גורמת לילדים לעשות פיפי בכיתה במקום בשירותים
זה נורא מתסכל..


זה מתסכל ?! זה מ-ת-ס-כ-ל

שאני אתחיל לדבר ?
YuVaL
LOL

יאללה חבר'ס קצת להשתחרר.. נהיה פה נורא לחוץ בפורום..
בואו נקח את הטרד הזה כטרד יוגה או סתם טרד של ג'אנק.. כל מה שרוצים להגיד\ואו חושבים.. דברים שבחיים לא העזתם לעשות כי פחדתם שחן יסגור לכם ת'טרד

:eek: :eek: :eek: :p
DjChook
uhmmmmmmmmmmmmmmmmmm:thepirate
luckystrike
יובל אחי יא קרוע ...

ראיתם את התוכנית החדשה של בריטני?

לאן הגענו ...
YuVaL
quote:
Originally posted by luckystrike
יובל אחי יא קרוע ...

ראיתם את התוכנית החדשה של בריטני?

לאן הגענו ...


חחחחחח ביזיון אני אומר לך.. תראה מה נהיה מאנשים.. יושבים כל היום מול הטלויזיה וכל מה שהם עושים זה נכנסים לחיים של אנשים אחרים כי משעמם להם בחיים..

אני אישית כבר בקושי רואה טלויזיה.. אבל מדי שבוע קופץ לקוב לוקחים איזה סרטים נוסטלגי\חדש.. שמים בדי וי די ורואים ככה בכיף שלנו..

פשוט זוועתי.. ת'אמת שפעם אבל ראיתי ת'תוכנית של ניק וג'סיקה סימפסון.. היא כזאת כוסית!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.. ומצד שני היא גם נעל בצורה מרשימה.. שילוב קטלני :P
coby
שונא ריאלטי..

הכי טוב סופרנוס והמגן

גם איש משפחה אחת הסדרות החזקות

Shahar
היום ידידה נסעה איתי הבית וראינו הופעה של ישי לוי באוטו שלה
דיוידי באוטו זה הדבררררר!!
omergunr
ברור שאבודים הסדרה הכי גדולה שאיי פעם היתה ואיי פעם תיהיה.....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement