|
The way you shake it, i cant believe it, i've never seen an (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Sm0keMachine |
כן אני רואה שזה נהפך לעוד ט'רד צבא;)
ANYWAY
טירונות בקיץ או בחורף זה לא משנה
אחרי הכל טירונות 02 זה שכונה, זאת חוויה.. כמה קשה שהיא תהיה זה כולה חודש מהחיים...
ואילן איך נתנו לך לצאת בכזאת קלות מקורס בחימוש?!
סתם אמרת שאתה לא רוצה ואמרו בסדר?
קשה לי להאמין... |
|
|
| OREN |
| יש מישהו פה שמתגייס ב-21 לנובמבר? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
טירונות בקיץ או בחורף זה לא משנה
אחרי הכל טירונות 02 זה שכונה, זאת חוויה.. כמה קשה שהיא תהיה זה כולה חודש מהחיים...
ואילן איך נתנו לך לצאת בכזאת קלות מקורס בחימוש?!
סתם אמרת שאתה לא רוצה ואמרו בסדר?
קשה לי להאמין... |
יש כאלה שעשו אותה חודש וחצי :whip:
ואני מסכים עם כל מה שכתבת חוץ מהקטע של "קיץ או חורף זה לא משנה" ברור שזה משנה לעלות לשמירה של שעתיים ב 4 בבוקר של הקיץ או חורף!!
במקום להתעורר בבוקר בשיא הקור וללבוש ישר מלא בגדים
ובמקום שבאמצע הלילה האוהל יפתח ותקפא מקור ואף אחד לא יקום לסגור כי כולם עייפים
בקיץ אתה פשוט מתעורר והולך קצת עייף אבל עדיין בכיף שלך ולא כולך רועד מקור
וזה הבדל אחושרמוטה..אל תשכח שעשיתי טירונות באביב והיה קפוא רצח אז תחשוב מזה בחורף |
|
|
| DjChook |
תשמע עם כל הכבוד שחר
לג'ובניקים לא ממש קר גם באביב ובסתיו
כי הם עושים את הטירונות בזיקים / מחנה 80
אם כבר ניצנים זה קרוב לים, אפשר להגיד שיש רוח
אבל זה בקטנות
אני זוכר מספיק פעמים שקיללתי את העובדה שאני בקיץ, ועוד עשיתי בספטמבר טירונות, במטווחים, חום מוות.. לא יודע, אני אישית הייתי מעדיף לעשות יותר לכיון נובמבר |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
כן אני רואה שזה נהפך לעוד ט'רד צבא;)
ANYWAY
טירונות בקיץ או בחורף זה לא משנה
אחרי הכל טירונות 02 זה שכונה, זאת חוויה.. כמה קשה שהיא תהיה זה כולה חודש מהחיים...
ואילן איך נתנו לך לצאת בכזאת קלות מקורס בחימוש?!
סתם אמרת שאתה לא רוצה ואמרו בסדר?
קשה לי להאמין... |
עשיתי להם קצת בעיות אמרתי להם שמכונאי
זה לא מה שאני רוצה ואמרתי להם שלא מעניין אותי כלום ואני הולך הביתה
שלחו אותי ממפקד למפקד עד שהגעתי למפקד הראשי של הקורס
הוא זיין לי קצת במוח ונתן לי ללכת |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by sh33p
עשיתי להם קצת בעיות אמרתי להם שמכונאי
זה לא מה שאני רוצה ואמרתי להם שלא מעניין אותי כלום ואני הולך הביתה
שלחו אותי ממפקד למפקד עד שהגעתי למפקד הראשי של הקורס
הוא זיין לי קצת במוח ונתן לי ללכת |
חזק אתה.. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
תשמע עם כל הכבוד שחר
לג'ובניקים לא ממש קר גם באביב ובסתיו
כי הם עושים את הטירונות בזיקים / מחנה 80
אם כבר ניצנים זה קרוב לים, אפשר להגיד שיש רוח
אבל זה בקטנות
אני זוכר מספיק פעמים שקיללתי את העובדה שאני בקיץ, ועוד עשיתי בספטמבר טירונות, במטווחים, חום מוות.. לא יודע, אני אישית הייתי מעדיף לעשות יותר לכיון נובמבר |
מההההה???? זיקים לא קר???? זיקים זה מטר מהים!!!! חברים שלי שקיבלו ריתוק הלכו לים ברגל על מה תמדבר??.
כן במטווחים חם אחושרמוטה
ואמרתי שגם אצלנו היה חם במשך היום ואתה מתעצבן שאתה חייב לעמוד בחום לחכות לחדר אוכל
אבל כשב2 בלילה אתה עולה לשמירה כשכולך עייף וקופא מקור אתה תעדיף את החום של יולי !! |
|
|
| YuVaL |
נו כוסעמק אתם רואים מה אתם עושים
אתם הופכים כל טרד שפוי לטרד מריבה\צבא... למה אתם חושבים שכבר אפחד לא רוצה להסתכל בפורום הזה או לכתוב בו
אני התחלתי טרד שטות.. שלכתוב מה שבא.. ואתם הופכים כל פאקינג דבר אפשרי איכשהו לאיזה טרד מזדיין על הצבא.. חלאס עם הזיין הזה
כל אחד שיעשה מה שטוב לו וזהו
שחר רוצה ככה שיעשה ככה
אחרים לא מסכימים עם זה סבבה.. קחו את זה לאיי סיי או פשוט תלמדו להתמודד עם זה...
פשוט נמאס כבר... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by YuVaL
נו כוסעמק אתם רואים מה אתם עושים
אתם הופכים כל טרד שפוי לטרד מריבה\צבא... למה אתם חושבים שכבר אפחד לא רוצה להסתכל בפורום הזה או לכתוב בו
אני התחלתי טרד שטות.. שלכתוב מה שבא.. ואתם הופכים כל פאקינג דבר אפשרי איכשהו לאיזה טרד מזדיין על הצבא.. חלאס עם הזיין הזה
כל אחד שיעשה מה שטוב לו וזהו
שחר רוצה ככה שיעשה ככה
אחרים לא מסכימים עם זה סבבה.. קחו את זה לאיי סיי או פשוט תלמדו להתמודד עם זה...
פשוט נמאס כבר... |
לדעתי דווקא הדברים הספציפים שכתבו פה על צבא חשובים
למה אנשים לפני גיוס רק מחפשים לדחות ולדחות
וחשוב שאנשים יבינו שזה טעות |
|
|
| Sm0keMachine |
טוב תכלס צריך להפסיק עם כל הדיבורים על הצבא
גם לי כבר די נמאס לדבר על זה, למרות שבאמת אפשר לכתוב על זה תמיד מגילות כי לכל אחד יש מה להגיד בנושא.....
וגם אני מרגיש קצת שאני חוזר לצעירות שאני כל הזמן מדבר על הצבא!;)
באמת זה מציק שט'רדים כמו הט'רד על המסיבה של טיאסטו וכאלה נהפכו לדיונים על הצבא... אלו ט'רדים שבאמת יכולים לעניין הרבה אנשים, גם אנשים שלא פעילים בפורום...
אני אומר אולי כל פעם שפתאום מתחילים לדבר על צבא אז להעביר את הפוסט לט'רד אחד שיוקדש לצבא.....אפשר לעשות את זה חן ?? |
|
|
| Shahar |
| חן עייף מהרעיונות האלה :D |
|
|
|
|