|
Wedstrijden (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Bertn
als westvlaming kan ik u melden dat blankenberge marginaler is dan de marginaalste marginaaldorpkes. |
Ik ben ook West-Vlaming; en I totally agree. Maar kwist zelfs nie dat Blankenberge die reputatie had over heel het land ;)
Ik doe daar mijn vakantiejob; 'tis nie altijd even leuk in Blankenberge :tongue2 |
|
|
| FUSyke |
2 tickets gewonnen voor Kozzmozz op 01/01/06 met als line up:
Robert Hood
Funk D'Void
65 D Mavericks Live
T-Quest
Kozz |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Push2005
Wa hebben jullie tegen Blankenberge ? :conf: :tongue2 |
treeden caals en van voornen daar ni op :eyes: |
|
|
| Xilver |
| Dieje Caals vind ik zo nen enorm belachelijke degoutante vent eh. Godverdomme echt, ik walg van die zijne voze humor. |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Xilver
Dieje Caals vind ik zo nen enorm belachelijke degoutante vent eh. Godverdomme echt, ik walg van die zijne voze humor. |
en ni van zijn 5 kinnen? |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Antony
en ni van zijn 5 kinnen? |
ook
*kots* |
|
|
| Tiger777 |
Ik vin van voornen ne walgelijke ket... Caals, mja, nida zennen humor minder voos is, ma ik vind zen bakkens allensinds al minder vetteg
http://www.event-team.be/images/c&vv.jpg
Dět hebben de mensen tegen blankenberge :stongue: |
|
|
| Antony |
| das nog ne foto van x aantal jaar geleden denk.... ondertussen ist echt nog erger... |
|
|
| Antony |
moest da nu echt . . . :nervous: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Luc Caals, de trots van Schoten :rolleyes: |
|
|
| FUSyke |
| Jaja, morgen naar Clouseau:D |
|
|
|
|