|
Wedstrijden (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Antony |
tsal bena de laatste zijn zeker... Dakar wacht :p
nog effe over Luc Caals, paar dagen geleden Austin Powers gezien en Fat Bastard deed me nbeke aan hem denken...
That guy has more chins than there are heads in china ! :haha: |
|
|
| Lady_LizzY |
| Ons ma heeft gister ne iPod Nano gewonnen - bij de Layz chips dan nog wel :D :eyespop: |
|
|
| Antony |
| dju, das wel mooi... wa heeft ze der juist voor moeten doen? (buiten kinderen vol chips steken:stongue: ) |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Antony
dju, das wel mooi... wa heeft ze der juist voor moeten doen? (buiten kinderen vol chips steken:stongue: ) |
http://www.winelkuur.be
Boefen mannen, boefen vo zot!! |
|
|
| Bertn |
| iemand wa sites waar ge playstation 2 spellekes en zo kunt winne? we hebben thuis zo'n console gewonnen, nu moeten we der nog spellekes voor winnen ook eh:D |
|
|
| Push2005 |
Miljaar; ik heb al 5 zo'n zakjes (met codes) weggesmeteb :nervous: |
|
|
| CygnusX |
Ik heb int weekend eens meegedaan, maar nog altijd geen antwoordmail gekregen. Ik vroeg me 't laatst nog het volgende af :
Stel dat ge 100 zakken chips hebt leeggegeten en dus 100 van die codes hebt. Doet ge er dan goed aan om die allemaal in hetzelfde uur in te vullen of hebt ge statistisch gezien meer (of minder) kans op een prijs als ge al uw 100 deelnames spreidt over meerdere uren (1 of 2 per uur)? En dit zonder er rekening mee te houden dat sommige uren gunstiger zijn dan anderen (omdat er minder mensen deelnemen).
Wat denken jullie? Volgens mij maakt het niets uit, maar ik ben nooit een held in statistiek geweest :) |
|
|
| diddi |
Dat maakt imo wel uit:
In 1 uur alles ingeven:
100/1000 is 1 kans op 10
Alles ingeven in 2 uren
50/1000 is 1 kans op 20
en nog eens 1 kans op 20
of samen 2 kansen op 2000
ook het uur speelt een belang, dat zal uw noemer bepalen.
Correct me if i'm wrong |
|
|
| Jasperovitsj |
| De vraag is of het systeem echt werkt zoals ze zeggen dat het werkt? |
|
|
| FUSyke |
Is hetzelfde als winprijzen.be Wel handig dat de antwoorden erbij staan:) |
|
|
| FUSyke |
Te winnen op www.id-t.com:
M.I.K.E. - Antwerp 05
Markus Schulz - Without You Near
En op www.id-t.be:
Switch compilatie |
|
|
|
|