return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Wedstrijden (pg. 7)
View this Thread in Original format
domineesje
zou dat gaan?


quote:
[quote="°°°fair°°°"][color=violet][b]Kan toch dat je door omstandigheden niet kan? Wat vreemd dat je het niet aan een ander kan geven.
Kun je dan niet een kopie van je paspoort meegeven met een handtekening en je machtiging?
emma
jéééééééééééééééééééé

heb een kaartje gewonnen voor 'we play house' morgen @ Decadance met Jack de Marseille ! :D (dankzij : www.out2night.be )

kan ik nog even losgaan voor d'examens beginnen :clown:
domineesje
quote:
Originally posted by Synthesia
Weee!! Alweer ietske gewonnen op TopRadio, de nieuwe Heaven Deep Trance Essentials CD...en k'had die nog maar 2 weken geleden gekocht in de MediaMarkt...damn damn :D



Goed toegekomen :)

merci he ;)
domineesje
in naam van alle beta's (of zo goed als)


een gratis inkomkaart voor Club Elite @ Illusion

Jasper let us shake (en de rest ook ;))
jeronimo_jd
stubru organiseert een dj-contest voor een plaats op het podium van tomorrowland. zie site stubru en dan bij wedstrijden
The_G0dfather
tickets we want
FCB_Fanatic
vandaag ne CD in de bus gekregen: "Gatecrasher - Christopher Lawrence, Live in Moscow"

kwas zelf al vergeten dat ik aan die wedstrijd had deelgenomen :D
The_G0dfather
niet grappig
Zehra
kdoe mee met zoveel wedstrijden en denkt ge da ik ooit iets win? dat dacht ik niet :whip:
CygnusX
quote:
Originally posted by Zehra
kdoe mee met zoveel wedstrijden en denkt ge da ik ooit iets win? dat dacht ik niet :whip:


Ik ook niet :(
Ik steek het op sites als www.gratiz.be.

Zehra
Gisteren kreeg jasper een brief met daarin tickets voor 'The boss of it all'. Ik had dus ook meegedaan aan een wedstrijd met zijn naam. Met mijn eigen naam win ik niks, dus vanaf nu overal aan meedoen met zijn naam. :D "Hello my name is Jasper :cool:"
Bertn
quote:
Originally posted by CygnusX
Ik ook niet :(
Ik steek het op sites als www.gratiz.be.



haha ik zit daar ook op:)
wel nog nooit iets gewonnen, maar daarvoor ben ik er niet genoeg mee bezig denk ik.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Privacy Statement