|
Wedstrijden (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| domineesje |
zou dat gaan?
| quote: | [quote="°°°fair°°°"][color=violet][b]Kan toch dat je door omstandigheden niet kan? Wat vreemd dat je het niet aan een ander kan geven.
Kun je dan niet een kopie van je paspoort meegeven met een handtekening en je machtiging? |
|
|
|
| emma |
jéééééééééééééééééééé
heb een kaartje gewonnen voor 'we play house' morgen @ Decadance met Jack de Marseille ! :D (dankzij : www.out2night.be )
kan ik nog even losgaan voor d'examens beginnen :clown: |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Synthesia
Weee!! Alweer ietske gewonnen op TopRadio, de nieuwe Heaven Deep Trance Essentials CD...en k'had die nog maar 2 weken geleden gekocht in de MediaMarkt...damn damn :D |
Goed toegekomen :)
merci he ;) |
|
|
| domineesje |
in naam van alle beta's (of zo goed als)
een gratis inkomkaart voor Club Elite @ Illusion
Jasper let us shake (en de rest ook ;)) |
|
|
| jeronimo_jd |
| stubru organiseert een dj-contest voor een plaats op het podium van tomorrowland. zie site stubru en dan bij wedstrijden |
|
|
| The_G0dfather |
| tickets we want |
|
|
| FCB_Fanatic |
vandaag ne CD in de bus gekregen: "Gatecrasher - Christopher Lawrence, Live in Moscow"
kwas zelf al vergeten dat ik aan die wedstrijd had deelgenomen :D |
|
|
| The_G0dfather |
| niet grappig |
|
|
| Zehra |
| kdoe mee met zoveel wedstrijden en denkt ge da ik ooit iets win? dat dacht ik niet :whip: |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Zehra
kdoe mee met zoveel wedstrijden en denkt ge da ik ooit iets win? dat dacht ik niet :whip: |
Ik ook niet :(
Ik steek het op sites als www.gratiz.be. |
|
|
| Zehra |
| Gisteren kreeg jasper een brief met daarin tickets voor 'The boss of it all'. Ik had dus ook meegedaan aan een wedstrijd met zijn naam. Met mijn eigen naam win ik niks, dus vanaf nu overal aan meedoen met zijn naam. :D "Hello my name is Jasper :cool:" |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Ik ook niet :(
Ik steek het op sites als www.gratiz.be. |
haha ik zit daar ook op:)
wel nog nooit iets gewonnen, maar daarvoor ben ik er niet genoeg mee bezig denk ik. |
|
|
|
|