|
Wedstrijden (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| domineesje |
| quote: | Originally posted by RadiantB
alee joh, lekker hard gaan jumpen en stampen :toothless j/k
het zal wel moeilijk zijn om ze nog door te verkopen, je hebt nog een dag tijd ^^ | kan ze niet verkopen, naam opgeven voor guestlist, en pasport tonen :s |
|
|
| RadiantB |
| Das wel een smerig systeem tbh. :eek: |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by RadiantB
Das wel een smerig systeem tbh. :eek: |
vind ik ook!!
Je hoeft enkel je naam te vermelden aan de ingang (guestlist, onder de referentie ‘partyguide’). Vergeet niet om je paspoort mee te brengen, zodat de mensen aan de kassa je kunnen verifiëren! |
|
|
| Jasperovitsj |
Wat is daar smerig aan? Zo krijgen woekeraars die overal aan wedstrijden meedoen om tickets te winnen die ze dan doorverkopen geen kans meer. En als je toch niet naar een feestje kan gaan moet je niet de moeite nemen om mee te doen hé.
En als je echt niet kan en je wilt iemand anders die guestlist gunnen, stuur dan gewoon een mailtje en vraag om iemand anders in uw plaats erop te zetten, easy as that... |
|
|
| djcresto |
dan krijgde is iets gratis, nog nie content :rolleyes:
Als ge weet dat ge toch nie kunt gaan doe dan niet mee en laat de kansen aan anderen. :D |
|
|
| Antony |
| alletwee overschot aan gelijk ;) |
|
|
| domineesje |
| verkopen? zou ik niet doen als ik iets win, heb ik nog nooit gedaan, en al veel gewonnen... van boeken tot reischeques van 60.000 bef |
|
|
| RadiantB |
Je weet toch nooit op voorhand of je kan gaan, er kan altijd iets tussenkomen.
Trouwens, domineesje kon wel gaan volgens mij, ze wou gewoon niet. :)
En ik denk niet dat dergelijke evenementen ooit uitverkocht zijn, dus waarom zou je tickets op de zwarte markt kopen? |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by RadiantB
En ik denk niet dat dergelijke evenementen ooit uitverkocht zijn, dus waarom zou je tickets op de zwarte markt kopen? |
Omdat iemand ze goedkoper aanbiedt? Als je gratis tickets wint en je verkoopt die door heb je altijd 100% winst. Dus als je slim bent verkoop je die tickets gewoon aan een iets lageren prijs dan normaal, en dan ben je ze zeker kwijt aan iemand die denkt dat hij een goeie zaak doet. Lijkt allemaal logisch, maar ik vind het toch een beetje smerig... |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by RadiantB
Je weet toch nooit op voorhand of je kan gaan, er kan altijd iets tussenkomen.
Trouwens, domineesje kon wel gaan volgens mij, ze wou gewoon niet. :)
En ik denk niet dat dergelijke evenementen ooit uitverkocht zijn, dus waarom zou je tickets op de zwarte markt kopen? |
ik deed mee om vriend van een vriend te plezieren, die het beetje teveel vond om zoveel uit te geven...
ik zou zoiezo nooit gaan... zie je mij al lekker marginaal jumpen??? |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by domineesje
zie je mij al lekker marginaal jumpen??? |
.........:D |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by domineesje
zie je mij al lekker marginaal jumpen??? |
...
...
...
...too easy :o |
|
|
|
|