|
לאןןןן אתם יוצאים בסילבסטר (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
אני יהיה בטירונות כוס אמק
אולי החופלת תסדר לי איזה גימלים או משהוא
:( |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אני יהיה בטירונות כוס אמק
אולי החופלת תסדר לי איזה גימלים או משהוא
:( |
לי יש שבוע התנסאות בבסיס צבאי!!!
כמו שכתבתי קודם...
יעני באים כל השכבה לבסיס צבאי, יש הפרדה בנים בנות ואפילו לא עושים לנו מסיבה!!!
:(:(:(
אולי המזל \ גורל ישלח לעברי איזה חמודה שאני לא מכיר מהשכבה בסביבות 11:59
:D :D :D |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
לי יש שבוע התנסאות בבסיס צבאי!!!
כמו שכתבתי קודם...
יעני באים כל השכבה לבסיס צבאי, יש הפרדה בנים בנות ואפילו לא עושים לנו מסיבה!!!
:(:(:(
אולי המזל \ גורל ישלח לעברי איזה חמודה שאני לא מכיר מהשכבה בסביבות 11:59
:D :D :D |
אני מכיר את זה
לתיכון אחר פה עשו את זה
זה דווקא נחמד לאללה אמרו לי |
|
|
| DjChook |
| אחים שלי.. זה נקרא גדנע |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by DjChook
אחים שלי.. זה נקרא גדנע |
נכון...
ותקבלו עוד כמה בעסות ככה בשביל שלא יהיה משעמם...
ואיך ניצלתי מהם!!!
:)
השבוע הזה היה אמור להיות מה29 ועד ל4 בינואר כאשר היום הולדת שלי ב4 והיה אמור להיות לי צו ראשון ב1...
:rolleyes:
אז בסוף זה עד ה3 ויהיה לי יום הולדת בבית...
ואת הצו דחיתי ל7...
למישהו במיקרה יש ב7 צו גם?
שלא יהיה לי משעמם???
:conf: :conf: :conf: |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
למישהו יש על משהו להמליץ? |
Plastic Angel - Live @ Yaen's Farm 31-12-01
שם אני יהיה :)
ולא צריך חברה כדי להינות מהסילבסטר אנשים... אני הולך עם כמה ידידות שלי ועוד כמה חברים, תהיה שם אורגיה קטלנית אח"כ :)
שווה לנסות!
בכל אופן, זאת ההצעה שלי :) |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
Plastic Angel - Live @ Yaen's Farm 31-12-01
שם אני יהיה :)
ולא צריך חברה כדי להינות מהסילבסטר אנשים... אני הולך עם כמה ידידות שלי ועוד כמה חברים, תהיה שם אורגיה קטלנית אח"כ :)
שווה לנסות!
בכל אופן, זאת ההצעה שלי :) |
בשמחה הייתי בא.. אבל אני קטן מדי.. ואיפה זה חוות היען?.. |
|
|
| Dj Black |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
בשמחה הייתי בא.. אבל אני קטן מדי.. ואיפה זה חוות היען?.. |
אני גם קטן מידי
וחוות היען זה באילת
;) |
|
|
| dj alonzo |
וואללה, אין לי מושג לאן אני הולך...
אין חברה... אבל יש דייט, אז אולי יצא מזה משהו - מי יודע
שנה שעברה חבר שלי ארגן מסיבה בת זונה בבית 4 קומות שלו - שתייה חופשי, די ג'יי חיה, תותחי קצף... הייתה מסיבה סוף הדרך! |
|
|
| TranceGiant |
hm...how can u celebrate if u have school the next day??
I mean silvester is actually a christian holiday ...
Ill see what we will do here.. usually its quite boring, the only enternatining aspect is the fact that u can buy rocktes and on your own..and fire them off like yom hazmaut..so lets see how much ill get this year :) |
|
|
| DjChook |
| "נפצים" זה כבר לא באופנה :) |
|
|
| TranceGiant |
| nah, brother, im not talkin bout some little childish and innocent "nafazim" btu about some mothering rockets..which ull see on the sky in an area of like...donno 1 square kilometer? that kind of stuff |
|
|
|
|