return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
לאןןןן אתם יוצאים בסילבסטר (pg. 2)
View this Thread in Original format
luckystrike
אני יהיה בטירונות כוס אמק
אולי החופלת תסדר לי איזה גימלים או משהוא
:(
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by luckystrike
אני יהיה בטירונות כוס אמק
אולי החופלת תסדר לי איזה גימלים או משהוא
:(


לי יש שבוע התנסאות בבסיס צבאי!!!
כמו שכתבתי קודם...
יעני באים כל השכבה לבסיס צבאי, יש הפרדה בנים בנות ואפילו לא עושים לנו מסיבה!!!
:(:(:(
אולי המזל \ גורל ישלח לעברי איזה חמודה שאני לא מכיר מהשכבה בסביבות 11:59
:D :D :D
luckystrike
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL


לי יש שבוע התנסאות בבסיס צבאי!!!
כמו שכתבתי קודם...
יעני באים כל השכבה לבסיס צבאי, יש הפרדה בנים בנות ואפילו לא עושים לנו מסיבה!!!
:(:(:(
אולי המזל \ גורל ישלח לעברי איזה חמודה שאני לא מכיר מהשכבה בסביבות 11:59
:D :D :D


אני מכיר את זה
לתיכון אחר פה עשו את זה
זה דווקא נחמד לאללה אמרו לי
DjChook
אחים שלי.. זה נקרא גדנע
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by DjChook
אחים שלי.. זה נקרא גדנע


נכון...
ותקבלו עוד כמה בעסות ככה בשביל שלא יהיה משעמם...
ואיך ניצלתי מהם!!!
:)
השבוע הזה היה אמור להיות מה29 ועד ל4 בינואר כאשר היום הולדת שלי ב4 והיה אמור להיות לי צו ראשון ב1...
:rolleyes:
אז בסוף זה עד ה3 ויהיה לי יום הולדת בבית...
ואת הצו דחיתי ל7...

למישהו במיקרה יש ב7 צו גם?
שלא יהיה לי משעמם???
:conf: :conf: :conf:
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by DJ-Energy
למישהו יש על משהו להמליץ?



Plastic Angel - Live @ Yaen's Farm 31-12-01

שם אני יהיה :)
ולא צריך חברה כדי להינות מהסילבסטר אנשים... אני הולך עם כמה ידידות שלי ועוד כמה חברים, תהיה שם אורגיה קטלנית אח"כ :)

שווה לנסות!

בכל אופן, זאת ההצעה שלי :)
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Gil Shwarts



Plastic Angel - Live @ Yaen's Farm 31-12-01

שם אני יהיה :)
ולא צריך חברה כדי להינות מהסילבסטר אנשים... אני הולך עם כמה ידידות שלי ועוד כמה חברים, תהיה שם אורגיה קטלנית אח"כ :)

שווה לנסות!

בכל אופן, זאת ההצעה שלי :)


בשמחה הייתי בא.. אבל אני קטן מדי.. ואיפה זה חוות היען?..
Dj Black
quote:
Originally posted by DJ-Energy


בשמחה הייתי בא.. אבל אני קטן מדי.. ואיפה זה חוות היען?..



אני גם קטן מידי

וחוות היען זה באילת
;)
dj alonzo
וואללה, אין לי מושג לאן אני הולך...
אין חברה... אבל יש דייט, אז אולי יצא מזה משהו - מי יודע
שנה שעברה חבר שלי ארגן מסיבה בת זונה בבית 4 קומות שלו - שתייה חופשי, די ג'יי חיה, תותחי קצף... הייתה מסיבה סוף הדרך!
TranceGiant
hm...how can u celebrate if u have school the next day??
I mean silvester is actually a christian holiday ...
Ill see what we will do here.. usually its quite boring, the only enternatining aspect is the fact that u can buy rocktes and on your own..and fire them off like yom hazmaut..so lets see how much ill get this year :)

DjChook
"נפצים" זה כבר לא באופנה :)
TranceGiant
nah, brother, im not talkin bout some little childish and innocent "nafazim" btu about some mothering rockets..which ull see on the sky in an area of like...donno 1 square kilometer? that kind of stuff
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement