return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
לאןןןן אתם יוצאים בסילבסטר
View this Thread in Original format
DjChook
אין לי חברה, אז כנראה אלך למסיבה

אולי לאלגרו.

לאן אתם ?
Dj Moriano
אחלה שאלה....
אבל אין לי מושג....

אולי לאיזו מסיבה כי אין לי עכשיו חברה
nesher
I Wish i had a girlfeind
=[
DjChook
We all wish we had one.
FASTDJMP3
oh well don't worry u'll get one :)
DJ-Energy
למישהו יש על משהו להמליץ?
nesher
מונש
לא סתם
הייתי שם 10325325 פעם
חרא של מקום
פשוט חבר שלי מחצן שם ויש הסעה מטר מהבית שלי
אבל אני ממליץ בחום: אל תעיזו ללכת לשם
BUHHHHH
nesher
BTW
MONASH = I.O.S
אז תיזהרו
DjChook
אלגרו

שם נראה לי אני אהיה
Dj-2TaLL
בעעעעעעעעעעעעעע
אני יהיה בבסיס צבאי בסילבסטר!!!
:mad: :mad: :mad:

eXeTik
אחלה טופיק :)
יש לי חברה אבל נראה לי אני הולך למסיבה, נראה...
DjChook
תודה תודה
אני מאמין שהוא רק יתמלא עד שיגיע היום

אם לאנשים יש מידע על מסיבות לרשום פה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement