|
לאןןןן אתם יוצאים בסילבסטר
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
אין לי חברה, אז כנראה אלך למסיבה
אולי לאלגרו.
לאן אתם ? |
|
|
| Dj Moriano |
אחלה שאלה....
אבל אין לי מושג....
אולי לאיזו מסיבה כי אין לי עכשיו חברה |
|
|
| nesher |
I Wish i had a girlfeind
=[ |
|
|
| DjChook |
| We all wish we had one. |
|
|
| FASTDJMP3 |
| oh well don't worry u'll get one :) |
|
|
| DJ-Energy |
| למישהו יש על משהו להמליץ? |
|
|
| nesher |
מונש
לא סתם
הייתי שם 10325325 פעם
חרא של מקום
פשוט חבר שלי מחצן שם ויש הסעה מטר מהבית שלי
אבל אני ממליץ בחום: אל תעיזו ללכת לשם
BUHHHHH |
|
|
| nesher |
BTW
MONASH = I.O.S
אז תיזהרו |
|
|
| DjChook |
אלגרו
שם נראה לי אני אהיה |
|
|
| Dj-2TaLL |
בעעעעעעעעעעעעעע
אני יהיה בבסיס צבאי בסילבסטר!!!
:mad: :mad: :mad: |
|
|
| eXeTik |
אחלה טופיק :)
יש לי חברה אבל נראה לי אני הולך למסיבה, נראה... |
|
|
| DjChook |
תודה תודה
אני מאמין שהוא רק יתמלא עד שיגיע היום
אם לאנשים יש מידע על מסיבות לרשום פה |
|
|
|
|