|
לאןןןן אתם יוצאים בסילבסטר (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
שמעתי על מסיבה טובה שיש בסילבסטר בגני התערוכה בת"א...
אין לי שום פרטים עדיין... |
|
|
| DjChook |
| Oh well that's for the israel independece day (yom azmaoot) |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
שמעתי על מסיבה טובה שיש בסילבסטר בגני התערוכה בת"א...
אין לי שום פרטים עדיין... |
הספיק לי גני התערוכה, אני זוכר מה היה שם במילניום שבסוף סגרו את המסיבה אחרי חצי שעה אחרי שכולם כבר שילמו את הכניסה (שעלתה 120 ש"ח דרך אגב)
מזלי לא נכנסתי למה הייתי עם החברה לשעבר שלי ולא היה לי זין להידחף אתה... אבל חברים שלי נדפקו |
|
|
| Dj-2TaLL |
יווווווווו
ואת כל המסיבות האלה אני מפספס!!!!!!
גדנ"ע מזדיין... |
|
|
| DJ-Energy |
אוי אוי אוי אוי אוי אוי אוי אוי אויייייייי
סאדם חוסייין ב
Chook
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:) |
|
|
| DjChook |
חחח חלש אחי
למרות היותי מכביסט
סתם דווקא אהבתי |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחח חלש אחי
למרות היותי מכביסט
סתם דווקא אהבתי |
:) |
|
|
| DjChook |
עוד 8 ימים זה כאן ועדין אין לי מושג מה לעשות
באלגרו יהיה תומס ואמיר חממי בזון של הטראנס
אבל אני לא אוהב את אמיר- יותר מדי PROG HOUSE
אבל תומס נחמד, למרות שהוויןאמפ שלי אוכל אותו
ובעצם את רוב הדיג'יים בארץ |
|
|
| DJ-Energy |
| אשכרה נו חבר'ס תעזרו לי למצוא איזה משהו!!! |
|
|
| DjChook |
אל דאגה
גם "בבית הלבן" צריכה להיות מסיבה טובה |
|
|
| DJ_BoN |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אני מכיר את זה
לתיכון אחר פה עשו את זה
זה דווקא נחמד לאללה אמרו לי |
שנה שעברה היתה לנו (לכל השכבה) גדנ"ע בבסיס גדנ"ע וזה יצא בדיוק על הסילבסטר אז דחו לנו את זה ביום אז כאילו היינו צריכים להגיע לבית ספר בשמונה בבוקר ב1/1.........
פשוט הייתי בנמל והלכתי לבית ספר ישר אחרי המסיבה.. |
|
|
|
|