return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
לאןןןן אתם יוצאים בסילבסטר (pg. 3)
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
שמעתי על מסיבה טובה שיש בסילבסטר בגני התערוכה בת"א...
אין לי שום פרטים עדיין...
DjChook
Oh well that's for the israel independece day (yom azmaoot)
eXeTik
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
שמעתי על מסיבה טובה שיש בסילבסטר בגני התערוכה בת"א...
אין לי שום פרטים עדיין...


הספיק לי גני התערוכה, אני זוכר מה היה שם במילניום שבסוף סגרו את המסיבה אחרי חצי שעה אחרי שכולם כבר שילמו את הכניסה (שעלתה 120 ש"ח דרך אגב)
מזלי לא נכנסתי למה הייתי עם החברה לשעבר שלי ולא היה לי זין להידחף אתה... אבל חברים שלי נדפקו
Dj-2TaLL
יווווווווו
ואת כל המסיבות האלה אני מפספס!!!!!!
גדנ"ע מזדיין...
DjChook
חחח ראסמי באסה
DJ-Energy
אוי אוי אוי אוי אוי אוי אוי אוי אויייייייי
סאדם חוסייין ב
Chook

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:)
DjChook
חחח חלש אחי

למרות היותי מכביסט


סתם דווקא אהבתי
DJ-Energy
quote:
Originally posted by DjChook
חחח חלש אחי

למרות היותי מכביסט


סתם דווקא אהבתי


:)
DjChook
עוד 8 ימים זה כאן ועדין אין לי מושג מה לעשות

באלגרו יהיה תומס ואמיר חממי בזון של הטראנס

אבל אני לא אוהב את אמיר- יותר מדי PROG HOUSE
אבל תומס נחמד, למרות שהוויןאמפ שלי אוכל אותו

ובעצם את רוב הדיג'יים בארץ
DJ-Energy
אשכרה נו חבר'ס תעזרו לי למצוא איזה משהו!!!

DjChook
אל דאגה

גם "בבית הלבן" צריכה להיות מסיבה טובה
DJ_BoN
quote:
Originally posted by luckystrike


אני מכיר את זה
לתיכון אחר פה עשו את זה
זה דווקא נחמד לאללה אמרו לי



שנה שעברה היתה לנו (לכל השכבה) גדנ"ע בבסיס גדנ"ע וזה יצא בדיוק על הסילבסטר אז דחו לנו את זה ביום אז כאילו היינו צריכים להגיע לבית ספר בשמונה בבוקר ב1/1.........
פשוט הייתי בנמל והלכתי לבית ספר ישר אחרי המסיבה..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement