|
לאןןןן אתם יוצאים בסילבסטר (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
פצצות
עשו את זה השנה בבליך (התיכון המקביל לאוהל שם ברמת גן)
והם נהנו שיא |
|
|
| MoSH_MaN |
תגיד חן היית במקרה בשמחק של התיכונים בבליך
תיכון היובל -עירוני ט"ד נראה לי...
הייתי שם וניצחנו 4 שניות לסיום עם 3 של רקנטי! |
|
|
| DjChook |
אין מצב
אני מאוהל שם |
|
|
| dj alonzo |
!!!!נוווווווו.... אז מה קורה עם מסיבות?!?!?!?!?! אני חייייב מסיבה
!תארגנו לי מסיבה
;) |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DjChook
אין מצב
אני מאוהל שם |
אז לא היית? |
|
|
| DjChook |
| אחים שלי, בואו נשכור מטוס (זהירות שבין לאדן לא יפיל אותו) ונטוס לאיזה מסיבה קטלנית באיביזה? |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אז לא היית? |
לא , לא הייתי |
|
|
| dj alonzo |
| quote: | Originally posted by DjChook
אחים שלי, בואו נשכור מטוס (זהירות שבין לאדן לא יפיל אותו) ונטוס לאיזה מסיבה קטלנית באיביזה? |
תגיד אחי, אתה גנוב??? איביזה בעונה הזאת של השנה?!?!? המקום אשכרה מת עכשיו!
!!אם כבר שוכרים מטוס (בלי בן-לאדן) אז טסים ל... אמסטרדם |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by dj alonzo
תגיד אחי, אתה גנוב??? איביזה בעונה הזאת של השנה?!?!? המקום אשכרה מת עכשיו!
!!אם כבר שוכרים מטוס (בלי בן-לאדן) אז טסים ל... אמסטרדם |
אמת....
הוא צודק
יא גנוב עכשיו חורף....
מסקנה להשאר בבית
ולא לעשות יותר מידי אולי לצאת אבל לא להגזין יותר מידי.... |
|
|
| DjChook |
| זה מה שעלה לי ראשון בראש |
|
|
| dj alonzo |
בסדר..
No harm done:) |
|
|
| DjChook |
הימים עוברים...
והיום גיליתי שביהס מתחיל רגיל יום למחרת
לא שחשבתי אחרת כאילו
אבל היום זה התוודע לי
ואמא שלי לא רוצה שאני אצא כאילו עד הלילה
באסהההה
קיצר צריך למצוא מישהי |
|
|
|
|