return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
לאןןןן אתם יוצאים בסילבסטר (pg. 4)
View this Thread in Original format
DjChook
פצצות
עשו את זה השנה בבליך (התיכון המקביל לאוהל שם ברמת גן)
והם נהנו שיא
MoSH_MaN
תגיד חן היית במקרה בשמחק של התיכונים בבליך

תיכון היובל -עירוני ט"ד נראה לי...

הייתי שם וניצחנו 4 שניות לסיום עם 3 של רקנטי!
DjChook
אין מצב

אני מאוהל שם
dj alonzo
!!!!נוווווווו.... אז מה קורה עם מסיבות?!?!?!?!?! אני חייייב מסיבה
!תארגנו לי מסיבה
;)
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by DjChook
אין מצב

אני מאוהל שם



אז לא היית?
DjChook
אחים שלי, בואו נשכור מטוס (זהירות שבין לאדן לא יפיל אותו) ונטוס לאיזה מסיבה קטלנית באיביזה?
DjChook
quote:
Originally posted by MoSH_MaN



אז לא היית?


לא , לא הייתי
dj alonzo
quote:
Originally posted by DjChook
אחים שלי, בואו נשכור מטוס (זהירות שבין לאדן לא יפיל אותו) ונטוס לאיזה מסיבה קטלנית באיביזה?


תגיד אחי, אתה גנוב??? איביזה בעונה הזאת של השנה?!?!? המקום אשכרה מת עכשיו!
!!אם כבר שוכרים מטוס (בלי בן-לאדן) אז טסים ל... אמסטרדם
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by dj alonzo


תגיד אחי, אתה גנוב??? איביזה בעונה הזאת של השנה?!?!? המקום אשכרה מת עכשיו!
!!אם כבר שוכרים מטוס (בלי בן-לאדן) אז טסים ל... אמסטרדם


אמת....

הוא צודק

יא גנוב עכשיו חורף....

מסקנה להשאר בבית
ולא לעשות יותר מידי אולי לצאת אבל לא להגזין יותר מידי....
DjChook
זה מה שעלה לי ראשון בראש

dj alonzo
בסדר..
No harm done:)
DjChook
הימים עוברים...

והיום גיליתי שביהס מתחיל רגיל יום למחרת
לא שחשבתי אחרת כאילו
אבל היום זה התוודע לי

ואמא שלי לא רוצה שאני אצא כאילו עד הלילה

באסהההה
קיצר צריך למצוא מישהי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement