|
Airwave announcement (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Phortastic
ik oordeel nooit over low quality sample loopjes. Dat is geen track maar een soort van trailer. Kga ook niet zeggen na het zien van een trailer dat een film zuigt... |
mo ge kunt toch min of meer een menig vormen. Soit weinig boeiende samples imo  |
|
|
| Lolo |
ach ja, je kunt ni iedereen tegelijk bevallen!! Ma goe, was het mijn bedoeling dan zou ik het puur aan mijn portefeuille denken, en da ni mensen, zeker ni!!
L. |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Lolo
Ma goe, was het mijn bedoeling dan zou ik het puur aan mijn portefeuille denken, en da ni mensen, zeker ni!!
|
maw je wou stiekem een paar jaren '80 hitjes remixen met een beat onder, maar u geweten liet het niet toe. :p :D ;) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
wth? Wat moete daar onder verstaan? zachte slaapmuziek, sensuele sexdeuntjes of relaxerende dutjesmuziek?
En om eerlijk te zijn krijg ik al kiekevel als ik het woord lounge nog maar zie staan. :nervous: |
Airwave - God Surrounds Us
roxxor
sample #1 is bij mij trouwens nog steeds E-Love - Vrantique  |
|
|
| Bunz |
| Die Yves Deruyter track klinkt anders wel nie slecht |
|
|
| Belgian Bonzai |
Die Progressive Agressive ken ik alleszins van Tranceplant 5, nooit gedacht dat dat een Airwave was eigenlijk. btw, in tegenstelling tot het Frans en Nederlands is het Aggressive ;) maar da's nie erg natuurlijk. Die Yves Deruyter vind ik ronduit SUPER, detecteer ik daar wat Airwave invloed (Elemental-piano-toestand, niet?)? Zou kunnen, al gebeurd met Born Slippy als ik me dat goed herinner. Nova is nooit mijn type project geweest tbh. De laatste 6 samples op www.bonzaimusic.com zouden dan door l-vee-handen gepasserd zijn, zeker?
Kan er al een tl af van trilogique? Komt de eerste track van TP5 erop want euh... :eyes: :eyes: :eyes:
En When Things Go Wrong 2005?
En Sunspot 2005? Want euh... :crazy: :crazy: :crazy:
Hey, 3 cd's, dan denk ik aan full versions en dat zou schitterend zijn. Gaat het enkel over de Airwave alias op die cd's? Dan gaan er veel nieuwe trax tussenzitten, neem ik aan :D. www.djairwave.com under construction? Gewoon van server verhuizen, of houden we die vanaf vandaag best nauwlettend in de gaten?
Sorry voor de lawine aan vragen, hoor :) , maar het is allemaal een beetje mysterieus :)
Aaaah, early 2006... the waiting game. Is ie al definitief af? Kijk er behoorlijk naar uit :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TOR
Airwave - God Surrounds Us
roxxor
|
Indeed!!
En er mogen gerust breaks opstaan à la Planisphere b-sides! Frogger en Cubed zijn echt geweldig goeie progbreaks!! :crazy: |
|
|
| Lolo |
tracklist van trilogique komt eraan, nog ff geduld, de twee remixen zullen erop staan, maar wel als bonus track, geen full versions spijtig genoeg heb je maar 74 minuten op een cd, het is allemaal Airwave materiaal en niks anders, we zijn effectief bezig met iets voor mijn site, meer info binnenkort.
En laatste antwoord: den album is al een paar dagen af... hehehehehehehe.
L. |
|
|
| Lolo |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Indeed!!
En er mogen gerust breaks opstaan à la Planisphere b-sides! Frogger en Cubed zijn echt geweldig goeie progbreaks!! :crazy: |
dan ga je heel gelukkig zijn denk ik!! hehehe |
|
|
| Jasperovitsj |
Zalig :)
I can't wait! :toothless |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by Lolo
tracklist van trilogique komt eraan, nog ff geduld, |
Ok
| quote: |
de twee remixen zullen erop staan, maar wel als bonus track, geen full versions spijtig genoeg heb je maar 74 minuten op een cd, |
Idd zeer spijtig genoeg, nu ja, als ie maar goed is. Op een cd kan toch 79m57? Die remixes alleen al maken het album een must-have imo, ik hoop dat die minimaal ge-edit zijn. We zullen zien.| quote: |
het is allemaal Airwave materiaal en niks anders, we zijn effectief bezig met iets voor mijn site, meer info binnenkort. |
Safe, dan kan er volgend jaar misschien een lolo album van af? Ik kan maar hopen, hé.
En... ok.
| quote: |
En laatste antwoord: den album is al een paar dagen af... hehehehehehehe.
L. |
Dat bespaart een hoop gezaag LOL.
Merci voor de info :) |
|
|
| Icone |
Waw, zoveel nieuwe tracks :eyes:
Wordt het trouwens allemaal 'Airwave', of ook andere nieuwe dingetjes? Meer loungey tracks lijken me niet echt 'Airwave'-materiaal :)
Dat van Yves Deruyter, is dat geen cover van Keane? Klinkt me wat 'goedkoop' eerlijk gezegd. Die piano klinkt er alleszins naar... Ook die Airwave/Planisphere-achtige bass stab klinkt wel ni echt op z'n plaats me dunkt :) |
|
|
|
|