return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Airwave announcement (pg. 5)
View this Thread in Original format
Shadowkid
Ik kijk nu al enorm uit naar het album. Tot nu toe vond ik bijna alles van Airwave (en aliasen) goed tot simpelweg subliem. Ik ben er van overtuigd dat het met het nieuwe album niet anders zal zijn.
Belgian Bonzai
Sorry voor het in stand houden van de off-topic.
quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
Passiva

=
quote:
Originally posted by Phortastic
Ava Mea

;)
Synthesia
Mmmm 3cd's :) Ben ook benieuwd naar die Bedroom Lounge cd.

Kijk er alvast al zeer naar uit. En ook om eens Airwave bezig te zien..nog nooit live gezien.

So Lolo, wanneer speel je nog eens ergens in Vlaanderen of ergens dichtbij, officiele Airwave site ziet er 'under-construction' uit :)
Lolo
ik ben de opties aan't checken, maar ik vrees dat ik een club zelf zal moeten huren om i België to mogen draaien, hoor.

Factory in Aalst lijkt me een goed idee, wat denken jullie daarvan??

Dat moet sowieso een Trilogique night worden.

L.
Jasperovitsj
Factory is een heel leuke locatie, maar het gewone publiek daar is totaaaaaal niet trance/prog minded, in tegenstelling tot wat ze wel beweren. Dat hebben enkele Beta's, waaronder ikzelf, al aan den lijve mogen ondervinden...
Lolo
heb je dan een beter idee?

alle tips en help zijn welkom!!!

L.
Jasperovitsj
Véél promotie maken, das het enige wat je kan doen :)
Als je de echte fans kan bereiken zit The Factory meteen vol hoor ;)
Lolo
online promotie dan!!! dat gaat zeker gebeuren

ok thanks! als je daar iemand kent, geef me maar zijn/haar gegevens dak hem of haar zsm kan contacteren.

L.
Jasperovitsj
Persoonlijk ken ik daar niemand, maar ik heb nog wel ergens het nummer dat ze gebruikten voor de telefonische contacten tijdens de DJ-contest. Misschien kan je dat gebruiken? Ik zal het ff in PM sturen :)

EDIT: Kheb de nummer precies ni meer in m'n gsm staan. Maar misschien hebben de andere deelnemers aan de contest (Xilver, Moondust, Vadro) hem nog?
Push2005
Off Topic: Zelfs Phynn komt hier in de Belgische threads lezen atm :D ... Phynn, you rock !

Jasperovitsj
Airbase was hiet daarnet ook aant browsen ;)
Belgian Bonzai
quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
edit: LOL, je ziet ze nu allemaal één voor één opduiken hier om te kijken in welke context ze vermeld zijn, sorry voor de ongoocheling, mensen; maar als we je kennen op TA horen we doorgaans graag je producties :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Privacy Statement