|
Airwave announcement (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| Ach, het wordt toch wel vet :) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Icone
Wordt het trouwens allemaal 'Airwave', of ook andere nieuwe dingetjes? Meer loungey tracks lijken me niet echt 'Airwave'-materiaal :)
|
lees een de thread door :o |
|
|
| TOR |
Progressive Aggressive eindelijk kunnen beluisteren (om een of andere reden lukte dat niet in Firefox :conf: )
herken het ook.. 't is een bom :crazy:
net als de plaat die bij de promotional video hoort trouwens (zie video section). als beide samples representatief zijn voor het volledige album, amai mijn voeten :eyes: |
|
|
| Wildfir3 |
| quote: | Originally posted by Bunz
Die Yves Deruyter track klinkt anders wel nie slecht |
wie heeft em deze keer gemaakt? |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
wie heeft em deze keer gemaakt? |
haha touché :)
hij zelf probby niet in ieder geval :o |
|
|
| diddi |
of the record...
lolo = l-Vee?
of lees ik deze replies verkeerd?
gReetz |
|
|
| diddi |
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
l-vee = R.E.S.P.E.C.T.
*ff bekomen* :D
gReetz |
|
|
| Bunz |
ey wow, hijs ook Cloud69 :eyes: |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by diddi
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
l-vee = R.E.S.P.E.C.T.
*ff bekomen* :D
gReetz |
ho maar, jij en l-vee, samen op 1 webpagina!!:wtf: |
|
|
|
|