return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Airwave announcement (pg. 6)
View this Thread in Original format
djcresto
quote:
Originally posted by Lolo
online promotie dan!!! dat gaat zeker gebeuren

ok thanks! als je daar iemand kent, geef me maar zijn/haar gegevens dak hem of haar zsm kan contacteren.

L.


De rector in Gent blijft een goedkope zaal waar je zoiezo bijna geen verlies kan maken. Factory is wel gezelliger. Maar tvolk in Aalst is nie echt fantastisch.
Belgian Bonzai
online reclame helpt al veel; op de BeTA party was er toch ook wel wa volk en da was practisch enkel online reclame (ta, d4m, clubcharts, partyforum etc). Ik ben voor de rector, Gent haal ik gemakkelijk, en dan kom ik zeker af en breng volk mee. Begin maar al te plannen :D . Ik droom wel nog altijd van een Bonzai-fuif, met alle namen. Wat een reclame voor het label zou dat niet zijn, wat een line-up. Maar dan is de rector veel en veel te klein.

Die fuif in ?Normandië? met die FRTAs, 200 man capaciteit of zo was dat? Waarom zouden wij dat niet kunnen?
Iedereen ziet et zitten ja?
BeTA party v3
line-up (in no particular order):
Airwave
DJ Elof
Estuera
Vega, FredNova, Real, TCX,... (sorry als ik je eventjes vergeten ben) enfin alle BeTA DJs é.

pataat, uitverkocht na 10 minuten.


stel je voor.
:nervous: van opwinding.
Theoretisch kan het. Enfin da's één iets hé. Utopisch voor dood, maar kom, een mens mag al eens dromen, hé.


Een Trilogique release party moet toch ook kunnen, maja een zaal é; big problem. Ik zou mss wel een willekeurig grote zaal in De Panne kunnen regelen (op termijn), maar da's ver voor de meeste Belgen natuurlijk :(


Maar allee, da moet toch te doen zijn, one way or the other.
Tja, weinig helpful post, zeker; maar 't was cool om em te schrijven en erbij te dagdromen :p
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Belgian Bonzai

BeTA party v3
line-up (in no particular order):
Airwave
DJ Elof
Estuera
Vega, FredNova, Real, TCX,... (sorry als ik je eventjes vergeten ben) enfin alle BeTA DJs é.

Utopisch voor dood, maar kom, een mens mag al eens dromen, hé.

Niks utopisch, volstrekt haalbaar zelfs. Maar als er echt geen andere Beta's actief gaan meezoeken voor geschikte locaties zal het weeral niet voor de eerstkomende maanden zijn...

Dit terzijde :)
Pheatus
optimist tot in de kist zijnde... kan ik u compleet volgen! Het is idd een schitterend initiatief/idee! Neen, serieus: er zijn hier genoeg mensen met organisatie skills enzo, dus voor mij mag de volgende Beta-party gerust groter!

Idd, een goede locatie is een must! Ik ken hier genoeg zalen enzo hoor, maar Diksmuide is echt niet zo ideaal gelegen vrees ik. Misschien kan ik wel eens rondkijken in Kortrijk? (ik denk maar aan onze eetzaal, compleet vernieuwd, die veel gebruikt wordt voor fuiven)
Jasperovitsj
Laten we deze discussie maar verder zetten in het beta-party topic ;)

Maar ik herhaal, niks utopisch of optimistisch: we hadden voor 90% zeker Lolo en Estuera als DJ's op de Beta-party, die normaal op 30 juli ging doorgaan - zoals de poll bijna unaniem aangaf. Maar als puntje bij paaltje kwam kon ineens niemand meer, dus jah...
Phortastic
quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
Sorry voor het in stand houden van de off-topic.
Passiva
=
Ava Mea
;)


hehe true, ff over gekeken ;)
pooley
Voor de release van Trilogique zou ik niet naar d erector gaan, uiteindelijk was die zaal niet zo goed.
Licht was pover, geluid stond slecht.
Als je een release van een album doet, moet je dat groots aanpakken.
Lolo, waarom ga je niet via je platenmaatschappij? Die kunnen veel gemakkelijker iets vastkrijgen nee?
Jij + guest + guest + guest + guest + ik ? :p
Shadowkid
quote:
Originally posted by Lolo
ik ben de opties aan't checken, maar ik vrees dat ik een club zelf zal moeten huren om i België to mogen draaien, hoor.

Factory in Aalst lijkt me een goed idee, wat denken jullie daarvan??

Dat moet sowieso een Trilogique night worden.

L.


Als het toch in Aalst zou zijn, kom ik in ieder geval al af (is dichtbij voor mij). Maar het publiek in Aalst is idd niet trance of prog-minded (eerder Jump en Tuning Beats-achtige dingen). Maar the Factory is nu ook weer niet zo groot, dus vol krijgen mag geen probleem zijn.
LeonB
quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
& Leon Bolier & Airbase & Passiva & Andy B & Solid Slide & ...

edit: LOL, je ziet ze nu allemaal één voor één opduiken hier om te kijken in welke context ze vermeld zijn, sorry voor de ongoocheling, mensen; maar als we je kennen op TA horen we doorgaans graag je producties :)

haha so true :D busted
TOR
quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
Ik droom wel nog altijd van een Bonzai-fuif, met alle namen.


+1 :crazy:


wat betreft de releaseparty.. mss La Rocca? zoals Pole Folder.

Jasperovitsj
quote:
Originally posted by TOR



wat betreft de releaseparty.. mss La Rocca? zoals Pole Folder.

Hell yes!! :eyes:
TOR
zeer gezellige lokatie, en met een paar guests zoals DJ Fire wordt het een gezellig feestje :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement