return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 
Highlite
View this Thread in Original format
Moondust
ergens in november gaat terug Highlite door te kortrijk
Das een jaarlijkse fuif van de laatstejaars studenten multimedia en communicatie technologie om hun reis naar amerika te sponsoren.
Vorige jaar en dus normaal dit jaar ook delen ze de pottelberg in 2 zalen, een trancezaal en een technozaal
Ik heb de eer en het genoegen u te mogen medelen dat zowel ik als xsilver als pheatus normaal op de affiche staan
Nu vroeg één van de organisatoren mij: wie zouden we nog vragen voor de trance room?
mijn antwoord was dj elof en M.I.K.E. (als die te betalen is). Dus bij deze aan jullie: wie vinden jullie dat nog moet komen draaien in de trance room van highlite?

maw kies zelf u dj :) 't moet wel betaalbaar blijven é, gene tiësto of zo ;)
Real
Me! :)


Als 2e keus M.I.K.E., maar dat zal wel een pak te duur zijn vrees ik.
Elof zal ook wel een centje kosten, waarschijnlijk veel minder, maar ik weet niet of die wel volk lokt in België.
Hydra
Elof en M.I.K.E. zou schitterend zijn.
Als M.I.K.E. onbetaalbaar is zou ik eens vragen naar Fred Baker (goed idee van xilver). Als Fred dan zou draaien zoals de stijl van zijn eigen producties, dan zou dat het West-Vlaamse jump-publiek misschien wel eens kunnen aanspreken!

laten we er trouwens maar weer een BETA meeting van maken. 3 BETA's in de lineup en een locatie die supermakkelijk bereikbaar is (voor sommigen is't misschien beetje ver, maar ok...) :)
Xilver
Ik heb Fred Baker en Estuera voorgesteld aan Ronald. Hij ging de agencies mailen.

Btw Moondust... Is er een reden waarom je me steevast xsilver noemt, en niet xilver? :)
Moondust
euh nee eigenlijk nie maar ik kom da wel vaker tegen azo van die dingen *kuch*porkyshead*kuch*. 'k ga u gewoon tom noemen vanaf nu :D
djcresto
l-vee mag ook wel eens langskomen

of dave swayze

of georges!
TOR
quote:
Originally posted by djcresto
l-vee mag ook wel eens langskomen


+1

de hele bonzai-stal eigenlijk, keuze genoeg.. Airwave, Fire, Danjo & Styles. allemaal goeie opties, lijkt me.

denk ook dat M.I.K.E. iets te duur is. Dave Swayze is van de aardbol verdwenen..

Elof is een zeer goed idee!
Push2005
En Ronald Van Gelderen misschien ? Die is nog zo gekend nie, vraag anders eens achter zijn prijzen ? Lekkere Trance DJ. Alhoewel, hij heeft wel al eens op trance energy gespeeld, misschin toch wat duur... informeer 'ns :p
Synthesia
Airwave zou ik toch ook wel eens graag zien draaien, nog nooit gezien maar veel van zijn producties zijn prachtig :eyes:
Moondust
van gelderen zou nog kunnen qua budget denk ik, om u een idee te geven van het budget: de line up vorig jaar

trance
------
pheatus vs moondust
moonwalker
regi
sven lavin
wout
tcx

techno
------
kemiko surimi
stez
cause & consequence
cyrix
stanny franssen
manone vs moddi

Belgian Bonzai
Vraagt den Airwave é; ik sluit me eigenlijk gewoon aan bij de post van TOR :toothless
Push2005
quote:
Originally posted by Moondust
regi


INVITE HIM AGAIN ... Dan kan ik met tranen in mijn ogen, episch meezingen met "There's No Music Without You" :crazy: i mean... :nervous:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement