|
Highlite
|
View this Thread in Original format
| Moondust |
ergens in november gaat terug Highlite door te kortrijk
Das een jaarlijkse fuif van de laatstejaars studenten multimedia en communicatie technologie om hun reis naar amerika te sponsoren.
Vorige jaar en dus normaal dit jaar ook delen ze de pottelberg in 2 zalen, een trancezaal en een technozaal
Ik heb de eer en het genoegen u te mogen medelen dat zowel ik als xsilver als pheatus normaal op de affiche staan
Nu vroeg één van de organisatoren mij: wie zouden we nog vragen voor de trance room?
mijn antwoord was dj elof en M.I.K.E. (als die te betalen is). Dus bij deze aan jullie: wie vinden jullie dat nog moet komen draaien in de trance room van highlite?
maw kies zelf u dj :) 't moet wel betaalbaar blijven é, gene tiësto of zo ;) |
|
|
| Real |
Me! :)
Als 2e keus M.I.K.E., maar dat zal wel een pak te duur zijn vrees ik.
Elof zal ook wel een centje kosten, waarschijnlijk veel minder, maar ik weet niet of die wel volk lokt in België. |
|
|
| Hydra |
Elof en M.I.K.E. zou schitterend zijn.
Als M.I.K.E. onbetaalbaar is zou ik eens vragen naar Fred Baker (goed idee van xilver). Als Fred dan zou draaien zoals de stijl van zijn eigen producties, dan zou dat het West-Vlaamse jump-publiek misschien wel eens kunnen aanspreken!
laten we er trouwens maar weer een BETA meeting van maken. 3 BETA's in de lineup en een locatie die supermakkelijk bereikbaar is (voor sommigen is't misschien beetje ver, maar ok...) :) |
|
|
| Xilver |
Ik heb Fred Baker en Estuera voorgesteld aan Ronald. Hij ging de agencies mailen.
Btw Moondust... Is er een reden waarom je me steevast xsilver noemt, en niet xilver? :) |
|
|
| Moondust |
| euh nee eigenlijk nie maar ik kom da wel vaker tegen azo van die dingen *kuch*porkyshead*kuch*. 'k ga u gewoon tom noemen vanaf nu :D |
|
|
| djcresto |
l-vee mag ook wel eens langskomen
of dave swayze
of georges! |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by djcresto
l-vee mag ook wel eens langskomen
|
+1
de hele bonzai-stal eigenlijk, keuze genoeg.. Airwave, Fire, Danjo & Styles. allemaal goeie opties, lijkt me.
denk ook dat M.I.K.E. iets te duur is. Dave Swayze is van de aardbol verdwenen..
Elof is een zeer goed idee! |
|
|
| Push2005 |
| En Ronald Van Gelderen misschien ? Die is nog zo gekend nie, vraag anders eens achter zijn prijzen ? Lekkere Trance DJ. Alhoewel, hij heeft wel al eens op trance energy gespeeld, misschin toch wat duur... informeer 'ns :p |
|
|
| Synthesia |
| Airwave zou ik toch ook wel eens graag zien draaien, nog nooit gezien maar veel van zijn producties zijn prachtig :eyes: |
|
|
| Moondust |
van gelderen zou nog kunnen qua budget denk ik, om u een idee te geven van het budget: de line up vorig jaar
trance
------
pheatus vs moondust
moonwalker
regi
sven lavin
wout
tcx
techno
------
kemiko surimi
stez
cause & consequence
cyrix
stanny franssen
manone vs moddi |
|
|
| Belgian Bonzai |
| Vraagt den Airwave é; ik sluit me eigenlijk gewoon aan bij de post van TOR :toothless |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Moondust
regi
|
INVITE HIM AGAIN ... Dan kan ik met tranen in mijn ogen, episch meezingen met "There's No Music Without You" :crazy: i mean... :nervous: |
|
|
|
|