|
Armin op TMF , dinsdag t/m vrijdag
|
View this Thread in Original format
| Creamfields23 |
Leuk, zit me eigen al heel de tijd te vervelen en ik dacht er is toch geen ruk op TV.
Dus bij deze ff SJOEREN wat voor hap het is! |
|
|
| dj_spare |
| net afgelopen, was wel geinig :) maar wtf moet gijs staverman nou zeggen over trance... |
|
|
| Stephan B |
| aardig kwartiertje armin-propaganda :) |
|
|
| Creamfields23 |
pfffffffffffffttt kwartiertje :whip: Net een pak koeken uit de kast getrokken en dan dit. :mad:
was signed the cookie monster! |
|
|
| nwopper |
| Whoa! Een nieuwe Tijs is born! |
|
|
| Dj_Day-V |
| Ik zie alleen maar rappers :tongue3 |
|
|
| WorlTrance |
| Hey pplz! Is there anyone who can record it? I cant receive TMF here :/ |
|
|
| Dj_Day-V |
| quote: | Originally posted by WorlTrance
Hey pplz! Is there anyone who can record it? I cant receive TMF here :/ |
Why need it ? It's dutch ;) |
|
|
| serialkillah |
| quote: | Originally posted by WorlTrance
Hey pplz! Is there anyone who can record it? I cant receive TMF here :/ |
It are a bunch of interviews in dutch, so I don't think you can understand it.. |
|
|
| WorlTrance |
| quote: | Originally posted by Dj_Day-V
Why need it ? It's dutch ;) |
Well,i understand dutch. Maar ik kan het niet goed spreken :/ |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by dj_spare
net afgelopen, was wel geinig :) maar wtf moet gijs staverman nou zeggen over trance... |
Hij had er wel aardig kijk op vond ik :) |
|
|
|
|