|
Trance Energy 16-02-02 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| aphex |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Wie denk je wel dat je godsnaam bent om in deze discussie zo binnen te vallen. Bemoei je met je eigen zaken en flikker een end op man... |
Tsk wie denk jij in aphexnaam (gelijke aan god) bent om mij überhaupt zo aan te spreken? Koest ventje of ik stuur een leger geile paters op je af die je met hun kruizen (multiple) even op zeer onprettige manier bewerken in het openbaar. |
|
|
| aphex |
| quote: | Originally posted by New Wave
Zelfs Terpstra wil niet aan jouw druiper lurken, haal eerst die gore tyfuskorsten maar van je lul......dwaas |
Ik heb meer knappe vrouwen (o.a. fotomodellen) mogen palen dan dat jij mee gepraat heb dus ik zou me maar gedeist houwe lelijk ventje dat je bent, een face liftje of 2 zou wel op zijn plaats zijn |
|
|
| TranceFool |
HAHA dikke lol hier :D
Pas maar op Aphexx, anders stuur ik Shoogerly Poeper op je af |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by aphex
Tsk wie denk jij in aphexnaam (gelijke aan god) bent om mij überhaupt zo aan te spreken? Koest ventje of ik stuur een leger geile paters op je af die je met hun kruizen (multiple) even op zeer onprettige manier bewerken in het openbaar. |
D'r is er tenminste nog eentje die tenminste een beetje weerstand biedt... |
|
|
| aphex |
| quote: | Originally posted by TranceFool
HAHA dikke lol hier :D
Pas maar op Aphexx, anders stuur ik Shoogerly Poeper op je af |
Geil, heb ik tenminste ook geen kalkoen meer nodig voor op het spit, je kunt zlefs de hele sloeber familie van New_Wave uitnodigen op de gourmet (niet dat ik die zooi zwervers in mijn huis wil, maar het gaat om het idee) |
|
|
| Optimus Trance |
Geil, heb ik tenminste ook geen kalkoen meer nodig voor op het spit, je kunt zlefs de hele sloeber familie van New_Wave uitnodigen op de gourmet (niet dat ik die zooi zwervers in mijn huis wil, maar het gaat om het idee) |
Whahahaaaaa, Lolll:p::stongue: |
|
|
| magrec |
| ik voel de kerstfeer hier duidelijk hangen.... |
|
|
| aphex |
| Ik ben blij dat ik mijn warmte in de kerstdagen naar jullie kan toestralen |
|
|
| TranceFool |
en probleem is dat jij geen gourmet kan betalen |
|
|
| New Wave |
Ik heb meer knappe vrouwen (o.a. fotomodellen) mogen palen dan dat jij mee gepraat heb dus ik zou me maar gedeist houwe lelijk ventje dat je bent, een face liftje of 2 zou wel op zijn plaats zijn |
stoer hoor, maar verder heb ej niks ana die hoeren ( joh, jij bent vast niet de enige die met die sletten heb lopen kutten) bij mij gaat het om het innerlijke, meidjes die minder mooi zijn dan die kutdellen van jouw zullen wel een beter karacter hebben......nerd......... |
|
|
| magrec |
| Damn kunnen jullie dan ook een keer op een door de weekse avond geen pillen in je mik stouwen.....arrogante koppies die jullie hebben vanwege dat snuiven echt waardeloos dit... |
|
|
| !_PeTrUs_! |

klik op de foto hierboven (voor de kneuzen ondeer jullie)
ff voor wat afleiding zorgen voor de heren |
|
|
|
|