return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 
Trance Energy 16-02-02 (pg. 6)
View this Thread in Original format
Optimus Trance
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
(voor de kneuzen ondeer jullie)


je bedoelt mij zeker?:p
aphex
quote:
Originally posted by TranceFool

en probleem is dat jij geen gourmet kan betalen


Maar dat geeft niet, New_Wave kwam toch niet op bezoek :P
aphex
quote:
Originally posted by New Wave


stoer hoor, maar verder heb ej niks ana die hoeren ( joh, jij bent vast niet de enige die met die sletten heb lopen kutten) bij mij gaat het om het innerlijke, meidjes die minder mooi zijn dan die kutdellen van jouw zullen wel een beter karacter hebben......nerd.........


Maw jij loopt met dikke, puisterige, pusserige, ranzige, behaarde, rollades..
nee New_Wave, meid, alles is maar ene grapje hoor, je moet zo'n forum niet al te serieus nemen, is niet goed voor je gezondheid terwijl je nog zoveel feetjes moet afschuimen...
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by aphex


Maw jij loopt met dikke, puisterige, pusserige, ranzige, behaarde, rollades..
nee New_Wave, meid, alles is maar ene grapje hoor, je moet zo'n forum niet al te serieus nemen, is niet goed voor je gezondheid terwijl je nog zoveel feetjes moet afschuimen...



Sja, op #irc is er geen vuiltje aan de lucht. Men zal wel denken als men dit alles leest...
aphex
#taforum is altijd een groot neukhol, iedereen houdt van elkaar en iedereen berijd elkaars achterwerk me de grootse voorbind tarzan 3000 gevallen, zeer poepig en gezellig dus..
:)
-=WVG=-
Tsja...Ik ga ook naar TE hoor :rolleyes:
TranceFool
quote:
Originally posted by aphex
#taforum is altijd een groot neukhol, iedereen houdt van elkaar en iedereen berijd elkaars achterwerk me de grootse voorbind tarzan 3000 gevallen, zeer poepig en gezellig dus..
:)

HAHAHA lol

Ik ga btw ook naar TE :)
Spad
quote:
Originally posted by Obi
Yo UK Trance Addicts,

Cool of you to come over to the Netherlands for Trance Energy.
It's always an honour to see people travelling many miles to visit our events.
I can asure you it will be a night to remember, if i see you guys walking 'round in the Jaarbeurs, ill buy you guys a pint, i'll make sure i've got some bottles Guinness backstage :) Or do you prefer Heineken? :D


I'll take you up on that mate :) And a Heineken will be just fine :)
Ruben_Dubbink
jammer dat ik rond een uur of 8 niet online was,
had ik me tenminste even kunnen verdedigen!
Laat ik het zo zeggen: Dree is bepaald niet mijn stijl!
(ik hou het beschaafd ja) :D In werkelijkheid......(vul maar in) hehe :D even weer wat mensen op de kast jagen.

Over mijn autootjes (ja, ik kom uit het oooooosten); wat is hier mis mee? Of hebben de meesten van jullie je rijbewijs nog niet :D, en weten jullie niet wat een boel PK's onder je kont aanvoelt! :cool:

Zo.....wel weer genoeg voor vandaag......zal s ff een relthread openen, ben vandaag alweer genoeg belachelijk gemaakt :mad:

GreetZ RubDub
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink
jammer dat ik rond een uur of 8 niet online was,
had ik me tenminste even kunnen verdedigen!
Laat ik het zo zeggen: Dree is bepaald niet mijn stijl!
(ik hou het beschaafd ja) :D In werkelijkheid......(vul maar in) hehe :D even weer wat mensen op de kast jagen.

Over mijn autootjes (ja, ik kom uit het oooooosten); wat is hier mis mee? Of hebben de meesten van jullie je rijbewijs nog niet :D, en weten jullie niet wat een boel PK's onder je kont aanvoelt! :cool:

Zo.....wel weer genoeg voor vandaag......zal s ff een relthread openen, ben vandaag alweer genoeg belachelijk gemaakt :mad:

GreetZ RubDub



LOL, tis niks persoonlijk hoor. Dit was gewoon zo'n avond om elkaar ff flink de grond in te trappen.

Maar wat betreft een rijbewijs hebben, die heb ik al 4 jaar.
En André Rulezzzz...

Tis al vrij vroeg, dus ik ga zo maar eens pitte...

GReeTZ

!_PeTrUs_!
Excusus voor de mensen die zich aangesproken voelden!!!

Remy D
Stakkers, Rukkers en ander achterlijk loslopend gruis!!!!!!! GA DOOOOOR!!!!! :D:D

Dit is leuk en ik heb het helaas moeten missen omdat ik zo gezellig kerstavond aan het vieren was. Hmzmzmzmzmz had ook nog kunnen stampen op Back2School maarja.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 
Privacy Statement