return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 
Check die Films!!! - Part VII
View this Thread in Original format
TimeportE
Jaaaaaah ik leef nog, en omdat ik weer een bunkload goede films heb gezien maak ik weer eens een draadje aan! :)

- Crash (nr 51 > imdb) geniale film met een erg goede cast (matt dilon, don cheatle , verschillende verhaallijnen komen samen. elke verhaallijn gaat over de vooroordelen over latino's, negers etc in de amerikaanse samenleving. http://imdb.com/title/tt0375679/

- School of rock , ik verwachte helemaal niets van deze film maar vond hem echt erg grappig met Jack Black die zich helemaal kan uitleven als rock leraar.. op het einde heeft iedereen denk ik wel een dikke glimlach staan :)

- Bladerunner, had deze klassieker al een tijd neit meer gezien dus even gedownload en hij blijft echt geniaal!

- Exils, een franse film die ik samen met me ouders heb gezien.. de film is behoorlijk gericht op het muziek gedeelte, en heb echt genoten van de hele film.. hij draait echter niet in alle filmhuizen dus even zoeken :)

ik heb nog The Machinist staan die ook erg goed schijnt te zijn..
Opti
Anderhalf maand geleden Non ti muevero gezien. Film over een dokter die zijn grootste geheim "onthult"terwijl zijn dochter op sterven ligt. Aanrader.

Twee/drie weken geleden Sophie Scholl gezien. Gaat over een Duits meisje die samen met haar broer wordt opgepakt vanwege het verspreiden van propaganda in Duitsland tijdens WO II. Indrukwekkend verhaal, toen hij was afgelopen bleef de hele zaak twee minuetn muisstil.

Alleen jammer dat je 10x de microfoon boven in beeld ziet hangen...

Verder Batman Begins gezien. Onverwachts een goeie film. Spreekt me meer aan dan dat domme campy Batman van Joel Schumacher met Val Kilmer/George Clooney.
serialkillah
Casshern is een vette/vage film het is een combinatie van manga en echte film.

Saw, kent "denk ik" iedereen wel, maar toch een fantastische film

Sin City is ook een geweldige film.

verder iets meer standaard maar toch wel het kijken waard: The island en Mr & Mrs Smith.
ChooChoo
Net Green Street Hooligans gezien. Erg goede film!

link
robin
Gisteravond 'der untergang' gezien.

Interresant, niet meer dan dat :o
Muppy
quote:
Originally posted by ChooChoo

link

wil ik ook nog heen...lijkt me erg leuke film!
New Wave
vandaag download van Pink Velvet 3 - A Lesbian Odyssey voltooid. Moet zeggen dat het de moeite waard is :D Viv Thomas films uber alles!! :D

Gisteren ook nog House of hidden daggers voltooid en gebrand. Morgen kijken.
Cosmic
quote:
Originally posted by New Wave
vandaag download van Pink Velvet 3 - A Lesbian Odyssey voltooid. Moet zeggen dat het de moeite waard is :D Viv Thomas films uber alles!! :D

Waar gaat ie over?

Gister Hotel Rwanda gezien. Goede film.
Vorige week Cellular, wat een baggerfilm. Ik heb m halverwege uitgezet:whip: Slecht verhaal, slechte acteurs, onrealistisch gebracht
New Wave
quote:
Originally posted by Cosmic
Waar gaat ie over?

Gaat over een verhaal in een hotel. Echt gigantisch mooi verhaal. Veel plots en motieven. verhaal loopt mooi door een mooi origineel stramien. je zou de film eens moeten downen!

ben net klaar met kijken van House of flying daggers. Opzich wel leuk verhaal. Einde is verassend.
Jappio
quote:
Originally posted by ChooChoo

link

Ik heb m gisteren ook gezien, best indrukwekkende film idd. Wat is die frodo groot geworden :D

Cosmic
quote:
Originally posted by New Wave
Gaat over een verhaal in een hotel. Echt gigantisch mooi verhaal. Veel plots en motieven. verhaal loopt mooi door een mooi origineel stramien. je zou de film eens moeten downen!

Dus een beetje hetzelfde als deel 2 als ik t zo lees?
ahp2002
Net de film "The I Inside" gezien. Aardige film, veel jatwerk van andere mystery films. Maar op zich aardig om even gezien te hebben.

Ik heb Blade Runner geleend, das nou echt een sci-fi waar ik voor wil gaan zitten! Ik word toch niet teleurgesteld he?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement