|
BeTA ID Contest 10 - XXL (deadline 21-10)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
Welkom bij ID contest 10 - XXL!
Het is weer een bonte verzameling met vanalles en nog wat, maar de nadruk ligt toch wel op plaatjes van een jaar of 2 geleden en ouder. Ivm met de 10e editie van deze prestigieuze Belgische contest heb ik deze keer ervoor gekozen om geen 50, maar 100 ID's te nemen. Ondanks dat er een aantal pittige tussen zitten heb ik toch geprobeerd om het niet te moeilijk te maken en daarmee de drempel om mee te doen aan de lage kant te houden. Er gingen stemmen op om de duur van de contest beperkt te houden, maar ivm de vele ID's en het feit dat de vorige contest nog maar net voorbij is heb ik toch gekozen voor bijna 3 weken. Zo kunnen de mensen die al staan te popelen alsvast beginnen, maar kunnen mensen op een later tijdstip ook nog gerust mee doen.
Het systeem werkt als volgt.
Er zijn 100 samples om te ID'en. Als je de artiest, de titel of de remix correct raadt, verdien telkens je 1 punt. Als het dus een remix betreft, kun je tot 3 punten verdienen. Een voorbeeld met Junkie XL - Breezer (DJ Tiesto Remix):
- Junkie XL - ?? -> 1 punt
- ?? - Breezer (DJ Tiesto Remix) -> 2 punten
- Junkie XL - Beauty Never Fades (DJ Tiesto Remix) -> 2 punten
- Junkie XL - Breezer (DJ Tiesto Remix) -> 3 punten!
Indien er sprake is van een originele versie (en soortgelijken zoals: main mix, vocal mix, extended mix, radio edit etc.) hoef je deze niet te vermelden. Je krijgt er ook geen punten voor. Je mag ze natuurlijk wel vermelden. Indien er TEVEEL info wordt verschaft, zoals bv. een remix terwijl het om een originele versie gaat, zal een halfe punt in mindering worden gebracht.
De samples kun je onderaan in dit bericht gegroepeerd downloaden. In het .rar-bestand zit een .txt waar je al je antwoorden kunt invullen. Het ingevulde .txt-bestand zend je door naar: mijn ta nickname (at) hotmail (dot) com.
In je e-mail vermeld je je TA-gebruikersnaam. Je kunt zoveel updaten als je wilt.
De wedstrijd loopt af op vrijdag 21 oktober, om 21u00. De eindresultaten en de correcte antwoorden worden zo snel mogelijk daarna bekendgemaakt.
De winnaar komt in de Hall of Fame van ID-contestwinnaars te staan en heeft de eer om de volgende wedstrijd samen te stellen.
Hall of Fame van ID-contestwinnaars:
01 Belgian Bonzai
02 Soliplex
03 Jasperovitsj
04 TOR & Belgian Bonzai
05 Mellow_head
06 TOR
07 Zehra & Jasperovitsj
08 hydra
09 eieregooie
Je kunt het .rar-bestand met de samples hier downloaden
BeTA ID Contest 10 XXL
Referentie voor toekomstige ID contest organisators
BeTA ID Contest History
Gelieve geen antwoorden in deze thread te plaatsen!!
Veel plezier en succes |
|
|
| Freezel |
| Tijd over? :D Maar weer eens een poging wagen :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Yeeha!! :D
Op het eerste gehoor ken ik er wel zo goed als niks van :o :nervous: |
|
|
| Freezel |
| En zoals gewoonlijk weer veel nummers die bekend zijn en ik niet op de naam kom :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| En meteen m'n eerste inzending onderweg, zodat ik tenminste even aan de leiding kan staan :toothless |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
En meteen m'n eerste inzending onderweg, zodat ik tenminste even aan de leiding kan staan :toothless |
Hoeveel hebjer gevonden ? Khad ook al m'n inzending gedaan...
Maar (zoals gewente) had ik er nog nie veel :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik reken op een 30 punten ofzo, waarschijnlijk zelfs nog minder :o |
|
|
| eieregooie |
Ach komop Jasper... Ik mag toch hopen dat je een hoop iig wel herkend?
Ik zit nu op mijn werk trouwens, dus kan nog niet nakijken... als ik thuis ben (vannacht) zal ik de eerste inzendingen nakijken. Want morgen zit ik de hele dag in een discotheekje een mixcontest te jureren.
edit:
onder voorbehoud (er vanuit gaande dat de tracks bij de juiste nummers staan)
1. Jasperovitsj (35)
2. Push2005 (13)
Zo, de toon is gezet. Hierna post ik de punten voorlopig even niet meer... :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik herken wel pakweg een derde ofzo, maar ik kan ze absoluut niet thuisbrengen :) De meeste nummers komen uit de periode toen ik al volledig into prog was denk ik? :) |
|
|
| Belgian Bonzai |
tegelijk :eyes: en :whip:
Een paar ge-id'd die ik wel moeilijk vond. Ga d'er eens op zoeken, 'k zie het nog zitten.
wss niet winnen, haha, dit is dierenmishandeling, ei! |
|
|
| eieregooie |
Noujaaa... dat valt toch wel mee? Ik dacht echt dat het wel te doen zou zijn hehe... Misschien toch een groot verschil tussen de Nederlandse en de Belgische trance geschiedenis? Er zitten echt wel wat hits tussen. Onder andere een paar ouwe prog klappers (uit de tijd dat prog nog prog was) dacht dat ik daar een aantal mensen wel een plezier mee zou doen... :conf:
Nuja, misschien gaan andere mensen nu opeens wel goed scoren. Ik geef Freezel (mits ie er wat moeite voor doet) en TOR wel goeie kansen... Maar wie weet worden we wel door iemand anders verrast :) |
|
|
|
|