|
Thrillseekers vs Pulser @ Mondaybar (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| FredAcler |
| quote: | Originally posted by EsseT
hejsan mina vänner klart man ska dit hehe SÅ HIMLA SKOJ jag får flash back av Trill o pulser haha :D Säger bara Triniy 1 ´heller hur FRED ??? HAAAA =) party party =) SES |
Ja jäklar, det var längesen. Det var en liten trevlig fest.
Pulser på Midway var ju inte dumt heller. Så detta kommer helt klart bli en trevlig afton :):) |
|
|
| C-naptik |
This looks like a very cool party! Very cool and unusual line-up, at least from what from I see in the NL and UK!
I'm in London at the moment, flying to Stockholm is cheap, I haven't been there for a year and a half, might be a good occasion to stop over :D
How much is it?
Do you need to buy tix in advance and where? |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by C-naptik
This looks like a very cool party! Very cool and unusual line-up, at least from what from I see in the NL and UK!
I'm in London at the moment, flying to Stockholm is cheap, I haven't been there for a year and a half, might be a good occasion to stop over :D
How much is it?
Do you need to buy tix in advance and where? |
Well there isn't any info yeat about the ticket price but
approximatly 15euros.
You can buy tickets in advance, most people do but they will also sell them at the door but its more expensive. If you are traveling from London just for the party I suggest you try get tickets in advance. But you cant really buy them on the internet so someone here might need to help you or you could contact the organization Mondaybar (www.mondaybar.com)
I guess they will give us more information pretty soon. |
|
|
| C-naptik |
Thanks very much for your info! :)
That would be nice if someone in Sweden could help me buy the ticket, but I will ask Mondaybar just in case.
Anyway, I'm not sure yet if I'll go...hesitating between this and the Armin Only party the week before in Holland. Armin should be nice, but I've seen him several times before and entrance is over 40 euros. Your party in Stockholm looks more...exotic and special :D |
|
|
| Pjox |
| Synd att det inte var en vecka innan, då hade jag kunnat fira fördelsedagen på ett roligare sätt. Men detta värkar mycket intressant (även fast det inte är den 12e :p) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Uppdatering av linan
STORA GOLVET 22.00-04.00 (TRANCE):
INSIGMA - EXCLUSIVE 2 HOUR B2B THRILLSEEKERS VS PULSER
THRILLSEEKER - 2 HOUR SOLO
PULSER - 2 HOUR SOLO
BAREN 22.00-04.00 (HOUSE):
ESTEBAN NUÑEZ, VICTOR SANCHEZ |
|
|
| mr_fisken |
visst är det så att det biljetterna kostar 250kr?
uppdaterade förstasidan lite iaf |
|
|
| xPROXYx |
Tror den här festen kommer bli riktigt fet!
Mycke vocals o så...me like!
Biljetten redan inköpt!
:) |
|
|
| ShyTrance |
| quote: | Originally posted by xPROXYx
Tror den här festen kommer bli riktigt fet!
Mycke vocals o så...me like!
Biljetten redan inköpt!
:) |
va kostar biljetten ? |
|
|
| xPROXYx |
| quote: | Originally posted by ShyTrance
va kostar biljetten ? |
250kr, och ha i åtanke att det bara är CUM som säljer biljetterna:) |
|
|
| Dragon Kick |
| quote: | Originally posted by xPROXYx
Tror den här festen kommer bli riktigt fet!
Mycke vocals o så...me like!
Biljetten redan inköpt!
:) |
När släpptes dom?:eyes: |
|
|
| Pjox |
Jag hoppas inte biljetterna är slut eller så. Någon som köpt biljett nyligen som har koll?
Ska köpa biljetter till mig och viz kiss på måndag eller liknande. Känns som det var ett tag sen jag festade på ricktigt. |
|
|
|
|