return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Thrillseekers vs Pulser @ Mondaybar (pg. 5)
View this Thread in Original format
staz
mm, fetfet. :)
SteveTranz4ever
Fler bilder finns nu uppe på http://www.liquidsunset.org tagna av jofawe. :gsmile:
jofawe
Tack Steve =)
Pjox
Åhh nej jag ser att jag facktiskt är med på kort! Och jag ser inte drogad ut, men undlig haka fick jag allt :p

Men oj så trångt det var och lite väl mycket knasigt folk. Men det var trevligt ändå :D
Cloudburst
quote:
Originally posted by Pjox
Åhh nej jag ser att jag facktiskt är med på kort! Och jag ser inte drogad ut, men undlig haka fick jag allt :p

Men oj så trångt det var och lite väl mycket knasigt folk. Men det var trevligt ändå :D


Hmm, vem är du då? :p

Kan man förrseten inte få id på alla TA's på bilderna? :)

edit:

Om Vizay är till vänster där så gissar jag att du är på bilden.

Pjox
Haha nej ta bort!
Och jaa det är jag :rolleyes: om du inte förstog det av min reaktion det vill säga :p
Cloudburst
Äh, är väl inget fel på den bilden du.

Men säg till om du vill att jag tar bort den.

Sen i övrigt kände jag bara igen Özgur på bilderna. :p
Vizay
den ska inte bort cloud :D
fan att du hade koll på vem jag är ändå, vi har la bara träffats nån gång tidigare? (iofs är tröjan lätt att känna igen men iaf :p)

Tycker i övrigt att det är helt rigoröst hur man kan ta 15:- för ett glas vatten, löjligt! :p
Cloudburst
quote:
Originally posted by Vizay
den ska inte bort cloud :D
fan att du hade koll på vem jag är ändå, vi har la bara träffats nån gång tidigare? (iofs är tröjan lätt att känna igen men iaf :p)

Tycker i övrigt att det är helt rigoröst hur man kan ta 15:- för ett glas vatten, löjligt! :p


Vi har nog inte träffats nån gång vad jag vet. :p

Jag kände igen dig från en annan bild som blev postad på forumet. Är rätt bra på att minnas ansikten.

Sen det där med vattnet är ju kapitalismen som talar. :rolleyes: (nej är ingen kommunist :p)
staz
hmm vi hämtade vatten flera ggr behövde inte betala ngt. annars kunde man ju dricka på toaletterna.

Cloudburst
Har aldrig betalat för vatten på klubbar. Betyder väl antagligen att jag bara gått på sunkiga sådana. :p
mindshooter
jag och min polare tog av oss våra t-shirts mot slutet av kvällen, svettades något otroligt, och var förövrigt jävligt drunk.
Så står vi o mega-öser när det glider upp en fotograf och ber om ett kort. Så vi röjer på och han tar typ 5-6 bilder. Frågar vilken sida dom hamnar på och så sa han "riostockholm.se" vilket jag inte alls för tillfället kopplade alls. sen surfade jag in igår och kopplade då att det givetvis var klubbens egna hemsida, som förövrigt är en gayklubb som vi alla vet. Har haft ganska roligt åt det, bilden kommer upp nån gång i dagarna här. Och då är det jag och min polare, i svettig bar överkropp som står och håller om varandra fullt omedvetna om att vi blir fotade just därför. :haha:

humor
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement