|
Thrillseekers vs Pulser @ Mondaybar (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| staz |
vilka kommer?
startar upp en partylista ;)
__________________
staz |
|
|
| Vizay |
Staz
Pjox
Vizay
xPROXYx |
|
|
| FredAcler |
Staz
Pjox
Vizay
xPROXYx
FredAcler +1 |
|
|
| Pjox |
Fan jag får aldrig skirva på en sånhär lista.
Alltid någon som hinner skriva dit mig först :rolleyes:
Men som viz kiss skrev så kommer ju jag också :p
Det va ett tag sedan jag dansade |
|
|
| jofawe |
Staz
Pjox
Vizay
xPROXYx
FredAcler +1
Jofawe |
|
|
| xPROXYx |
Va på CUM idag o dom hade biljetter kvar så det är nog ingen fara:)
Staz
Pjox
Vizay
xPROXYx+6
FredAcler +1
Jofawe
mitt gäng kommer aldrig i små format:P |
|
|
| Kvicket |
Staz
Pjox
Vizay
xPROXYx+6
FredAcler +1
Jofawe
Kvicket (om det inte blir Qlimax) |
|
|
| Treo |
Staz
Pjox
Vizay
xPROXYx+6
FredAcler +1
Jofawe
Kvicket (om det inte blir Qlimax)
Treo + en eller två |
|
|
| JayBee |
Staz
Pjox
Vizay
xPROXYx+6
FredAcler +1
Jofawe
Kvicket (om det inte blir Qlimax)
Treo + en eller två
jaybee :) |
|
|
| mindshooter |
ok då jag kommer! :wtf:
(nöjd nu staz?) |
|
|
| staz |
kul :)
köpte tix ida |
|
|
| Wiley |
Hello!
I'm in Stockholm this month staying in Gamla Stan, how far is this away from there? Is it easy to get to if I get a cab/taxi?
Cheers,
Wiley. |
|
|
|
|