|
Thrillseekers vs Pulser @ Mondaybar (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Wiley
Hello!
I'm in Stockholm this month staying in Gamla Stan, how far is this away from there? Is it easy to get to if I get a cab/taxi?
Cheers,
Wiley. |
Its not too far away. The venue is called Mondo, and located at Medborgarplatsen aprox. 1-2km from gamla stan.
Catch a taxi and say Medborgarplatsen or Mondo .. they´ll take you there ;)
But be early, there arent many tickets at the door.. |
|
|
| Wiley |
| Thanks for the info! Hopefully it will make for a great night! |
|
|
| mr_fisken |
| Är det någon som har koll på om det finns många förköpsbiljetter kvar? |
|
|
| mr_fisken |
Jag pallade inte för trycket så jag köpte en biljett idag:D
Hon hade fått in 80 nya utöver dom 400 hon redan sålt så det finns kvar:happy2:
Staz
Pjox
Vizay
xPROXYx+6
FredAcler +1
Jofawe
Kvicket (om det inte blir Qlimax)
Treo + en eller två
jaybee
+fisken:wtf: |
|
|
| euphoria_ibiza |
| vær forberedt på et kannon set fra thrillseekers ;) |
|
|
| Pjox |
Det blir några som kommer iaf :P
Usch va jag längtar.. Vill dansa nu! Inte vänta! |
|
|
| xPROXYx |
| quote: | Originally posted by Wiley
Thanks for the info! Hopefully it will make for a great night! |
A cab, why the hell would you want to take a cab when you can walk, just take the götgatan and then youre there!!
Then you'll se the town aswell, instead of beeing ripped off by the cabdriver!!:D
WOOHOOO bara en dag kvar nu, ska sova en massa inatt o ladda upp:d wooohoooo
*I wish that i could be the one thing that you really need*sjunger:o
FAAAAN VA JA KOMMER RÖJJA!
:toothless |
|
|
| SteveTranz4ever |
VIKTIGT ! IMPORTANT !
BYTE AV LOKAL
Pga av en dispyt mellan Mondo och utskänkningsmyndigheten i Stockholm har Mondos tillstånd att sälja alkohol dragits in från fredag med omedelbar verkan.
Detta innebär att MONDAY BAR SESSIONS med INSIGMA lördag den 19 november är flyttat till en ny lokal. Det nya stället är RIO på Sveavägen 57 (gamla TipTop). Tunnelbana: Rådmansgatan (grön linje).
Alltså:
Monday Bar Sessions
med INSIGMA
RIO, Sveavägen 57, Stockholm
Öppet 22-03
Vi beklagar det inträffade, men tror att den nya, tillfälliga lokalen kommer att erbjuda en minst lika bra fest. Inköpta biljetter gäller som vanligt.
Mvh,
Staffan & Johnny, Monday Bar
samt Ledningen för Mondo
Just shortly in english... the venue has been changed due to some problems for the owner of Mondo the party will be held at "Rio", adress; Sveavägen 57
Map for Sveavägen 57 |
|
|
| jofawe |
Vad jag har förstått så är Rio mindre än Mondo?
Hur ska detta gå? |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by jofawe
Vad jag har förstått så är Rio mindre än Mondo?
Hur ska detta gå? | om du skulle kunna banta lite innan festen så att dina pattar blir mindre så får vi nog alla plats |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by JayBee
om du skulle kunna banta lite innan festen så att dina pattar blir mindre så får vi nog alla plats |
Fyyy på dig Jocke!
Jag har faktiskt inga pattar längre :P |
|
|
|
|