return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
נשבע לך לא בוגד
View this Thread in Original format
YuVaL
בחייאת עיוני לא בוגד


:p :p :p :crazy: :crazy: :crazy: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :stongue: :stongue: :stongue: :tongue2 :tongue2 :tongue2
Shahar
שיר יפה אבל מה קשור הטרד הזה?
מזה יעני בכוונה בגלל הטרד שיגאל פתח?
Rising
וואלה זה היה לפני הטרד של יגאל.
יובל גילה את האלכוהול נראה לי. מזל טוב
Dj Alex (ISR)
מה זה השיר הזה?
coby
תפסיק כבר לעשןןןן תפסיק כבר לעששןןןןןן
KrazyDJs
מי המציא את המילהה
אהבהההההההההה
שהיא שורפת לבבותתתתתתתתתתתתת







מה השיר הבא במחרוזת? :p
Shahar
נו מה אתם דפוקים
מה אתם מגיבים פה בכלל
skelz
צבאאאאא דפוקקקקקק
לא עצרתיי אפילו לראותתתת
כמה זה עולהה לייייייייי

בלה בלה בלה......

הכל ידועעע מראש אבל נשכח מהלבב
שלשרת בצבאא זה לשלם בכאבבבב
צבאאא דפוקקקקקקקקק
אתה עקום כמו אזדרכתתתתת
וזה ה.. זמן ללכת

צבא דפוק :\

כל הזכויות על השיר המקורי והגאוני שמורות לרונית שחר
:D
Viber
quote:
Originally posted by YuVaL
בחייאת עיוני לא בוגד


פעם שמעתי תשיר הזה באוטובוס חשבתי עוד שנייה אני מתחיל לרוץ באמוק ולהרוג אנשים...10 דקות לופ שהוא אומר את זה הבן זונה הזה
Dj Alex (ISR)
מה השם של השיר הזה כבר

KrazyDJs
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
מה השם של השיר הזה כבר


שימי מזרחי - נשבע לך לא בוגד

זה לפחות מה שזה מצא באימיול..
כל מה זה נמצא במחרוזת מזרחית של אבי סינוואני...




אהה כן..
מישהו שמע את הגרסא הדכאונית ל"תנו לו צ'אנס" ?
נזכרתי לשמוע את זה רק עכשיו...

"כוסאמא של גלגלצ, כולם שם אשכנזיםםם, לא משמיעים אותי...חכו יא בני זונות"

:haha:
Dj Alex (ISR)
תודה

אחלה תגובות יש פה ב3 בבוקר.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement